https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

فیدر ( Feeder ) به معنی تغذیه کننده است. در صنعت خردایش، هرجا که نیاز به تغذیه یکنواخت و مداوم مواد باشد، از دستگاهی به نام فیدر استفاده می شود. در ضمن هنگامی که ظرفیت تولید از حدی در حدود ۱۰ تن در ساعت بیشتر رود هیچ نیروی انسانی قادر نخواهد بود بار مناسب را به دستگاه برساند در این صورت یا باید به طور مستمر از لودر استفاده نمود که هزینه‌های آن بسیار گزاف است یا با هزینه‌ای بسیار اندک از فیدر استفاده نمود که مزیت باردهی یکنواخت به خط تولید را نیز به همراه دارد. فیدر دست دوم و صفر سنگ شکن به چهارگروه: فیدرهای ویبره ای، زنجیری، شاتونی و گریزلی تقسیم می شوند که این بخش به طور کامل فیدر شاتونی توضییح داده شده است. قیمت خرید فیدر شاتونی سنگ شکن آرکو صنعت بسیار مقرون به صرفه می باشد.

فیدر گریزلی - فیدر شاتونی - فیدر شاطونی - فیدر زنجیری - فیدر گریزلی - فیدر ویبره گریزلی - فیدر سنگ شکن - stone crusher feeder - grizzly feeder - vibrating feeder -

قیمت خرید فیدر شاتونی سنگ شکن | آرکو صنعت

 

۱۲۳۴ok

فروش انواع فیدر

برای خرید انواع فیدر شاتونی در ظرفیت های مختلف با ما تماس بگیرید!

 

 

Untitled-1125

فروش فیدر کارکرده

برای مشاهده و استعلام قیمت انواع فیدر دست دوم و کارکرده کلیک کنید!

 

 

روش کار فیدر شاتونی سنگ شکن قیمت خرید

این نوع فیدر شاتونی دست دوم و صفر یکی از مکانیزم ها برای انتقال مواد می باشد. ساختار آن به این گونه است که یک قیف که داخل آن مواد قرار می گیرد و صفحه ای زیر این قیف واقع شده است، که این صفحه بر روی تعدادی چرخ می نشیند، که چرخ ها اجازه حرکت جانبی را به صفحه نمی دهد و صفحه تنها می تواند در راستای افقی و رو به جلو و عقب حرکت کند. مکانیزم انتقال قدرت توسط یک سیستم لنگ ( شاتون ) یا پمپ هیدرولیک که صفحه را به جلو و عقب حرکت می دهد، تامین می شود.

حرکت صفحه به سمت جلو باعث می شود که بار از روی قیف بر روی صفحه بنشیند و حرکت به سمت عقب باعث می شود که باری که روی صفحه است، بر اثر وجود دیواره پشتی قیف، از جلوی صفحه خارج شود. این مکانیزم باعث می شود که باردهی بسیار خوبی داشته باشیم و مواد را از روی فیدر با یک سرعت یکنواختی به دستگاه سنگ شکن بعدی انتقال دهیم. فیدرهای شاتونی دارای قدرت و توانایی انتقال مواد بسیار بالایی هستند.

قیمت خرید فیدر شاتونی در مقایسه با فیدر گریزلی بالا می باشد.

فیدر گریزلی - فیدر شاتونی - فیدر شاطونی - فیدر زنجیری - فیدر گریزلی - فیدر ویبره گریزلی - فیدر سنگ شکن - stone crusher feeder - grizzly feeder - vibrating feeder -

قیمت خرید فیدر شاتونی سنگ شکن | آرکو صنعت

شکل بالا فیدر شاتونی با مکانیزم انتقال قدرت لنگ را نشان می دهد که رایج ترین روش انتقال قدرت در فیدر های شاتونی می باشد. قابل ذکر است که ۹۹ درصد تولیدکنندگان فیدر شاتونی از سیستم انتقال قدرت لنگ استفاده می کنند؛ زیرا قیمت خرید فیدر شاتونی با مکانیزم لنگی پایین می باشد و  هزینه نگهداری سامانه های هیدرولیکی بالا می باشد.

 

کاربرد فیدرشاتونی

این نوع از فیدرها برای سنگ های بزرگ با ظرفیت بازدهی بالا و ابعاد کوچک آن برای سنگ های کوچکتر و متوسط تولید و استفاده می شوند. ظرفیت این فیدرها به وسیله عرض، لنگ، دامنه رفت و برگشت و شیب فیدر تعیین می شود. مکانیزم حرکت رفت و برگشت در این نوع فیدرها به وسیله یک پمپ هیدرولیک قوی یا الکترو موتور که توسط یک شفت به دستگاه منتقل می شود. فیدرهای شاتونی  بزرگ با لنگ زیاد و دامنه حرکت کم کار می کنند و اگر کار تغذیه به درستی انجام شود و رضایت بخش باشد باید مواد و مصالح جدید به طور پیوسته برای پر کردن فضای پشت فیدر اضافه شود تا از برگشت مواد و مصالح در زمان حرکت برگشت فیدر به عقب جلوگیری شود.

قیمت خرید فیدر شاتونی سنگ شکن | آرکو صنعت

این نوع فیدر به طور معمول قبل از دستگاه سنگ شکن فک نصب می شود. کاربرد این دستگاه متنوع می باشد، به طوری که هم در ابتدا و هم در میانه خط تولید (بسته به نوع تولید درهرمحل یا جداگانه) می توان آن را نصب نمود که با تنظیم دقیق آن کارایی بسیار مناسبی خواهد داشت . در کارخانه هایی با تولید بالا و تولید متوسط این دستگاه در میانه خط تولید و در کارخانه های کوچک در ابتدای خط قرار میگیرد.

 

مزایا و معایب فیدر رفت و برگشتی (شاتونی)

فیدرهای شاتونی یا رفت و برگشتی (Reciprocating Feeder) برای سنگ هایی که دارای رطوبت کم هستند طراحی شده است و با مکانیسم رفت و برگشتی خود که توسط بازوهای آن اعمال می شود سنگ ها را برای تغذیه سنگ شکن با قدرت به جلو حرکت می دهند. میزان رفت و برگشت این فیدرها بسته به نیاز حرکتی برای عبور سنگ ها قابل تنظیم می باشد.

قیمت خرید فیدر شاتونی سنگ شکن | آرکو صنعت

از ویژگی های بارز این سنگ شکن ضریب اطمینان بالای آن می باشد. هزینه تعمیر و نگهداری فیدرها به ویژه شاتونی خیلی پایین است و از راندمان بالایی نیز برخوردار هستند. از دیگر مزایای این فیدرها، امکان تنظیم و کنترل دبی ورودی مواد می باشد. قیمت خرید فیدر شاتونی به نسبت فیدر زنجیری و گریزلی بالاتر می باشد.

نکته: یکی از معایب این نوع فیدرها بریدگی شاتون زیر بارهای سنگین ناخواسته می باشد.

 

ابعاد و قیمت خرید فیدر شاتونی

فیدرهای شاتونی برخلاف گذشته کاربرد چندانی ندارد و کمتر خرید و فروش می شوند و فیدرهای گریزلی که در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شوند، جایگزین این فیدرها شده اند. دلایل عمده کنار گذاشتن این دستگاه بریده شدن شاتون آن در تنش های وارده بود. اما با این وجود، گروه صنعتی آرکو صنعت آماده تولید این فیدر ها می باشد و در دو مدل مختلف قابل سفارش دهی می باشد. جهت آگاهی بیشتر از قیمت خرید فیدر شاتونی با ما تماس حاصل فرمایید.

فیدر گریزلی - فیدر شاتونی - فیدر شاطونی - فیدر زنجیری - فیدر گریزلی - فیدر ویبره گریزلی - فیدر سنگ شکن - stone crusher feeder - grizzly feeder - vibrating feeder -

نکته: معمولا ظرفیت این فیدرها  متغییر می باشد و به عرض ( A )، لنگ، دامنه رفت و برگشت و شیب فیدر بستگی دارد که با تنظیم هر یک از اینها، ظرفیت خروجی تغییر می یابد.

نکته: در انتخاب مدل فیدر، نکته مهم عرض فیدر ( A) می باشد که همواره باید متناسب با دهانه  دستگاه بعدی خود مانند ( سنگ شکن فکی، کوبیت ، اچ اس ) باشد. به دلیل متنوع بودن نوع استفاده و همچنین ظرفیت تولید، حجم و ظرفیت این دستگاه‌ها نیز متغیر می باشد؛ در نتیجه قیمت خرید فیدر شاتونی متغییر می باشد.  شرکت آرکو صنعت آماده تولید فیدر در ظرفیت های مختلف و با قیمت مناسب می باشد.

  • ۰۲/۰۷/۱۷
  • ali moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی