https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.