https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

تغذیه کننده یا فیدر ( Feeder ) دستگاهی است که معمولاً در ابتدای پروسه تولید قرار می گیرد. این دستگاه برای تغذیه سنگ شکن ها به صورت یکنواخت و مستمر طراحی شده است. فیدرها در مدل های مختلف ساخته می شوند که می توانند تمام سنگ شکن های خود را تغذیه کنند. هنگامی که ظرفیت تولید از حدود ۱۵ تن در ساعت افزایش پیدا کرد تنها فیدر است که با هزینه اندک مزیت بار دهی یکنواخت به خط تولید را دارد. از فیدر ها جهت باردهی و تغذیه دستگاه هایی همچون سنگ شکن فکی ، سنگ شکن چکشی ، مخلوط کن ها ، پرس ها و غیره استفاده می شود. فیدر دست دوم و صفر سنگ شکن به چهارگروه: فیدرهای ویبره ای، زنجیری، شاتونی و گریزلی تقسیم می شوند؛ در این قسمت فیدر زنجیری توضییح داده شده است. قیمت خرید فیدر شاتونی سنگ شکن آرکو صنعت بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت خرید فیدر زنجیری سنگ شکن | آرکو صنعت

 

۱۲۳۴ok

فروش انواع فیدر

برای خرید انواع فیدر زنجیری در ظرفیت های مختلف با ما تماس بگیرید!

 

 

Untitled-1125

قیمت فیدر کارکرده

برای مشاهده و استعلام قیمت انواع فیدر دست دوم و کارکرده کلیک کنید!

 

 

اساس کار فیدر زنجیری قیمت خرید

مکانیزم عملکرد آنها شبیه فیدرهای نواری می باشد با این تفاوت که به جای لاستیک نوار از صفحات فلزی استفاده شده است که بر روی زنجیر بسته شده است. این زنجیر با درام های سر و ته هدایت می شوند. به عبارتی چرخش درام ها باعث می شوند که زنجیرها دور درام بچرخد و انتقال را انجام دهند. فیدرهای زنجیری جزو فیدرهای سنگین می باشند، یعنی امکان انتقال سنگ دانه های درشت را دارند. در ضمن هرچقدر هم مواد، گل آلود و مرطوب باشد، این فیدر توانایی انتقال آنها را دارد. فیدر زنجیری شامل قیف فیدر، سیستم انتقال، زنجیر فیدر، محورها، الکترو موتور، گیربکس و شاسی می باشد. ساختار مقاوم و قدرت تغذیه بالا از مزایای این فیدر ها می باشد. قیمت خرید فیدر زنجیری در مقایسه با فیدر گریزلی بالاتر می باشد.

 

 فیدر شاتونی - فیدر شاطونی - قیمت خرید فروش فیدر زنجیری - فیدر گریزلی - فیدر ویبره گریزلی - فیدر سنگ شکن - stone crusher feeder - grizzly feeder - vibrating feeder -

قیمت خرید فیدر زنجیری سنگ شکن | آرکو صنعت

کاربرد این فیدرها بیشتر در معادنی است که خاک شل و گل و لای بیشتری دارند چرا که این خاک‌ها دارای وزن مخصوص بیشتری هستند و به مراتب سنگین‌تر از بقیه انواع خاک‌ها هستند. توانایی و قدرت این فیدرها بسیار بالاست، عملکرد ساده‌ای دارند و بار را به راحتی منتقل می‌کنند. طراحی آن بر اساس تحمل بار با تناژ و ابعاد بزرگ می باشد .

نکته: از ویژگیهای این دستگاه می توان به سینی کف از آلیاژ ضد سائش و جنس مستحکم زنجیرهای آن اشاره کرد. تمامی قطعات آن به آسانی در دسترس و قابل تعویض می باشد.

نکته: در مصالح سنگین استفاده می شود، ولی بر خلاف فیدر گریزلی سرعت تغذیه آن پایین می باشد.

نکته: فیدر زنجیری شرکت آرکو صنعت در ظرفیت های مختلف تولید می شوند، جهت خرید با قیمت مناسب تماس حاصل فرمایید.

 

مزایای استفاده از فیدر

با استفاده از فیدر، مصرف برق ناشی از شوک ‌های وارد آمده به دستگاه‌ها و سیستم برق‌رسانی، به دلیل فزونی بیش از حد بار که معمولا توسط لودر ایجاد می‌شود کاهش می یابد و باعث جلوگیری از افزایش هزینه‌هایی مانند استهلاک قطعات دستگاه‌ها یا تابلوی برق و الکتروموتور ها می‌گردد. همچنین راندمان کاری بسیار بالا می رود و تولید بیشتر و با کیفیت‌تر می‌گردد. در بسیاری موارد نیز نیاز به نیروی انسانی را به حداقل کاهش داده و یا حذف می‌نماید .

همانطور که گفته شده به دلیل متنوع بودن نوع استفاده و همچنین ظرفیت تولید، حجم و ظرفیت این دستگاه‌ها نیز متغیر بوده و مانند فیدر شاتونی برحسب سفارش مشتری آنها را در ظرفیت های گوناگون طراحی و می سازند. فیدرهای تولیدی بسته به نوع کار، نوع مواد و اندازه و مقدار آن به انواع مختلف تقسیم می شوند که نوع زنجیری زیر یکی از مدل های آن می باشد. جهت اطلاع از قیمت خرید انواع فیدر زنجیری با آرکو صنعت تماس حاصل فرمایید.

 فیدر شاتونی - فیدر شاطونی - قیمت خرید فیدر زنجیری - فیدر گریزلی - فیدر ویبره گریزلی - فیدر سنگ شکن - stone crusher feeder - grizzly feeder - vibrating feeder -

قیمت خرید فیدر زنجیری سنگ شکن | آرکو صنعت

ویژگی های فیدر زنجیری

فیدر زنجیری همانند نوار نقاله آهنی می باشد که برای انتقال بارهای بزرگ در معدن به کار می رود. معمولاً این فیدر را برای انتقال مواد به سنگ شکن به کار می برند. ساختار فیدر زنجیری به گونه ای است که بار را بصورت یک نواخت به سنگ شکن می رساند.

برخی از ویژگی های این فیدر عبارتند از:

  • ساختار و ساختمانی مستحکم در برابر ضربه و فشار
  • تنظیم بار خروجی معدن با کمک تنظیم سرعت حرکت فیدر
  • امکان ارسال بارهای سنگین و حجیم به سنگ شکن و بدون نیاز به توقف در هنگام کار تحت بار زیاد.
  • توان تغذیه با مصالحی مانند خاک و گل
  • عدم توقف زیر بار و تغذیه یکنواخت سنگ شکن بعد از خود
  • قیمت خرید پایین فیدر زنجیری سنگ شکن

فیدر زنجیری بیشتر برای معادن سنگ‌آهن که سایش دستگاه‌ها بسیار بالاتر است مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت خرید فیدر زنجیری سنگ شکن | آرکو صنعت

فیدر سنگ شکن ها بر اساس ظرفیت تغذیه طبقه بندی می شوند. به طور مثال پشت فک ۹۰*۱۱۰ باید فیدری تعبیه شود که ظرفیت تغذیه آن ۲۰۰-۲۵۰ تن در ساعت باشد. برای این منظور از فیدر زنجیری ظرفیت بالا و یا فیدر گریزلی دو محوره استفاده می کنند تا بتواند این ظرفیت را جبران کند. فیدر گریزلی بهترین انتخاب برای قرار گرفتن قبل از سنگ‌شکن فکی است. فیدرهای شاتونی و زنجیری معمولا در معادنی که سنگ‌های بسیار بزرگ دارند استفاده می‌شود.

 

مدل های مختلف فیدر زنجیری

مهمترین پارامتری که در ظرفیت فیدر سنگ شکن تاثیر می گذارد، عرض زنجیر می باشد. هر چه عرض زنجیر انتقال بیشتر باشد، ظرفیت بار دهی فیدر نیز بالا می رود. همانطور که در جدول زیر مشاهده می شود، با افزایش نیم متری عرض زنجیر انتقال، ظرفیت باردهی دستگاه به طور میانگین ۸۰ تن در ساعت افزایش می یابد. فیدرهای زنجیری آرکو صنعت در سه ظرفیت مختلف تولید می شوند و قیمت خرید پایینی دارند. شایان ذکر است که با تنظیم سرعت زنجیر مقدار بار خروجی نیز قابل تنظیم می باشد. اما همواره باید به این نکته توجه داشت که نمی توان بیش از حد سرعت زنجیر را افزایش داد، زیرا باعث گسیختگی دستگاه می شود.

 فیدر شاتونی - فیدر شاطونی - قیمت خرید و فروش فیدر زنجیری - فیدر گریزلی - فیدر ویبره گریزلی - فیدر سنگ شکن - stone crusher feeder - grizzly feeder - vibrating feeder -

قیمت خرید فیدر زنجیری سنگ شکن | آرکو صنعت

  • ۰۲/۰۷/۱۷
  • ali moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی