https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

فیدر سنگ شکن وظیفه بار دهی یا تغذیه دستگاه‌ هایی همچون سنگ شکن فکی، سنگ شکن هیدروکن و غیره را بعهده دارد. البته همانطور که استفاده از آن متنوع می‌باشد نوع آن بر حسب استفاده آن نیز متفاوت است . کاربرد این دستگاه در شروع و یا طی تولید بسیار حائز اهمیت می‌باشد به طوری که در صورت عدم وجود آن یا کار به کندی پیش می‌رود و یا اصلا امکان تولید وجود ندارد. هنگامی که ظرفیت تولید از حدی در حدود ۱۵ تن در ساعت بیشتر رود هیچ نیروی انسانی قادر نخواهد بود بار مناسب را به دستگاه برساند در این صورت یا باید به طور مستمر از لودر استفاده نمود که هزینه‌های آن بسیار گزاف است. با هزینه بسیار اندک می توان از فیدر دست دوم و صفر گریزلی تک محوره و دو محوره شن و ماسه و معادن دیگر سنگ شکن  که از قیمت خرید پایین تری برخوردا می باشد استفاده کرد.

فیدر گریزلی - فیدر شاتونی - فیدر شاطونی - فیدر زنجیری - فیدر گریزلی - خرید و فروش فیدر ویبره گریزلی با قیمت مناسب - فیدر سنگ شکن - stone crusher feeder - grizzly feeder - vibrating feeder -

خرید فیدر گریزلی سنگ شکن با قیمت مناسب | آرکو صنعت

 

۱۲۳۴ok

فروش انواع فیدر

برای خرید انواع فیدر گریزلی با ظرفیت های مختلف با ما تماس بگیرید!

 

 

Untitled-1125

فروش فیدر کارکرده

برای مشاهده و خرید انواع فیدر دست دوم و کارکرده کلیک کنید!

 

 

تعریف گریزلی

یک اصطلاح است که به فیدر و یا سرند اضافه می شود. که برای نشان دادن کوهستانی و مقاومت دستگاه می باشد. مکانیزم گریزلی شامل شانه هایی است که بر روی سطح سرند و یا فیدر بسته می شوند. این شانه ها با فواصل معینی بسته می شوند و باعث می شود هنگامی که سنگ دانه بر اثر ویبره یا لرزش در حال حرکت بر روی این سطح شانه ها است، سنگ دانه های ریزتر از بین شانه ها عبور می کنند و سنگ دانه های درشت روی شانه به حرکت خود ادامه می دهند تا از مسیر فیدر یا سرند خارج شوند.

این عمل باعث می شود که وقتی نیاز به خردایش سنگ دانه های ریز در سنگ شکن خود نداریم، عملاً وارد سنگ شکن نکنیم و باعث خفگی و استهلاک بیشتر در سنگ شکن نشود. در نتیجه سنگ دانه های درشت با ظرفیت های بیشتری وارد سنگ شکن شوند و راندمان بهتری داشته باشند. فیدر های گریزلی تک محوره و دو محوره شن و ماسه و معادن دیگر نسبت به فیدر دستگاه سنگ شکن دیگر از قیمت خرید پایین تری برخوردار می باشد.

 

اصول عملکرد فیدر گریزلی تک محوره و دو محوره شن و ماسه و معادن دیگر

فیدر ویبره گریزلی تک محوره و دو محوره شن و ماسه و معادن دیگر شامل یک بخش مسطح در انتها برای دریافت و شروع جداسازی مواد است. قسمت تخلیه شامل یک بخش گریزلی با بازشوهایی که اجازه می‌دهند مواد با سایز کوچک‌تر از حد معمول پیش از تخلیه به سنگ شکن از آن عبور کنند. یک الکترو موتور وظیفه دوران شافتی را بر عهده دارد که به طرفین آن لنگر متصل شده است. از طرف دیگر فیدر بر روی فنر سوار شده است. در نتیجه نیروی ارتعاشی توسط دوران لنگرها ایجاد می شود و فنرها باعث ایجاد ویبره با دامنه نوسانی یکسان می شوند. معمولا بدنه فیدر را با چند درجه شیب دار می سازند تا مواد داخل آن در اثر ویبره از قسمت مسطح به طرف گریزلی حرکت کند.

 

فیدر گریزلی - فیدر شاتونی - فیدر شاطونی - فیدر زنجیری - خرید و فروش فیدر گریزلی با قیمت مناسب - فیدر ویبره گریزلی - فیدر سنگ شکن - stone crusher feeder - grizzly feeder - vibrating feeder -

خرید فیدر گریزلی سنگ شکن با قیمت مناسب | آرکو صنعت

از آنجا که مواد به قسمت گریزلی نقل مکان می‌کنند، مواد ریز به پایین ته‌نشین می‌شوند و از بازشوهای موجود در گریزلی عبور می‌کنند. این موارد عبور کرده، کاهش میزان مواد وارد شده به سنگ شکن را به دنبال دارند و اندازه سنگ شکن مورد نیاز و همچنین سایش داخل سنگ شکن را کاهش می‌دهند. مواد عبور کرده را می‌توان با ماده‌ای که از طریق سنگ شکن روی نوار نقاله زیرین عبور می‌کند، ترکیب کرد. فیدر های ویبره گریزلی تک محوره و دو محوره شن و ماسه و معادن دیگر جهت بار دهی به سنگ شکن های اولیه طراحی شده و از قیمت خرید مناسبی برخوردا می باشند. این دستگاه ها بطور کامل با سنگ شکن های اولیه سازگار می باشند.

فیدر ویبره گریزلی تک محوره و دو محوره شن و ماسه و معادن دیگر از دو بخش طبقه مسطح و طبقه گریزلی تشکیل شده ، تمامی سطح فیدر مجهز به لاینرهای ضد سائش قابل تعویض می باشد . بخش گریزلی دستگاه قابل تنظیم می باشد. مواد ریز دانه موجود در محصول توسط بخش گریزلی از مدار خردایش خارج شده و این امر موجب افزایش تولید و مانع از خردایش بیش از اندازه ذرات ریز دانه می گردد. فیدرهای گریزلی بیشترین استفاده را در خط خردایش دارد و قیمت خرید پایینی دارد.

 

اهمیت استفاده از فیدر گریزلی تک محوره و دو محوره به همراه سنگ شکن

فیدر ها برای انتقال یکنواخت مواد در سنگ شکن ها استفاده می شود.  اما زمانی از گریزلی استفاده می شود که دانه بندی شامل ریز دانه های زیاد و درشت دانه هایی باشد که نیازمند این است که از ریز دانه ها جدا شود؛ معمولا در مواردی که سنگ از نوع کوهی است از فیدر گریزلی استفاده می شود. فیدر گریزلی تک محوره و دو محوره شن و ماسه و معادن دیگر با استفاده از مکانیزم ویبره کار می کند. یعنی ارتعاشی که مکانیزم ویبره ایجاد می کند، باعث می شود سنگ دانه ها به سمت جلو حرکت کنند. وجود شانه های گریزلی باعث می شود که سنگ دانه های درشت، روی شانه ها یه سمت جلو حرکت کنند و سنگ دانه های ریز از شیارهای شانه ها خارج شوند. فیدر گریزلی نسبه به فیدر زنجیری و فیدر شاتونی از قیمت خرید پایین تری برخودار می باشند.

جدول زیر مدل های مختلف تک محوره و دو محوره  این دستگاه تولید شده توسط شرکت آرکو صنعت را نشان می دهد. جهت خرید فیدر گریزلی با قیمت مناسب با ما تماس حاصل فرمایید.

فیدر گریزلی - فیدر شاتونی - فیدر شاطونی - فیدر زنجیری - فیدر گریزلی - فیدر ویبره گریزلی - فیدر سنگ شکن - stone crusher feeder - grizzly feeder - vibrating feeder -

خرید فیدر گریزلی سنگ شکن با قیمت مناسب | آرکو صنعت

نکته: فیدرهای گریزلی تک محوره و دو محوره شن و ماسه و معادن دیگر با توجه به ظرفیت کاری به صورت تک محوره و دو محوره ساخته می شوند. فیدرهای گریزلی دو محوره برای ظرفیت های بالا و با توجه به درخواست مشتری تولید می شوند. قیمت خرید فیدر گریزلی پایین تر از فیدرها دیگر می باشد.

نکته: فیدرهای ویبره گریزلی جهت ترکیب توابع تغذیه و غربال کردن به یک واحد مهندسی شده‌اند و هزینه داشتن دو واحد مجزا را کاهش می‌دهند. فیدرهای ویبره گریزلی عمدتاً در عملکردهای اصلی استفاده می‌شود و از یک سنگ‌شکن اولیه تغذیه می‌کنند. فیدر ویبره ای گریزلی یک نرخ تغذیه مداوم را تحت شرایط بارگذاری و متریال مختلف فراهم می‌کند.

 

ویژگی های این دستگاه

• تنظیم دامنه ارتعاش
• ساختمان مستحکم و مقاومت بالا
• شفتهای ساخته شده از فولاد آلیاژی
• مناسب برای تفکیک مخلوط از سنگ
• شبکه ث شکل ضد سایش برای عبور و هدایت بار
• سیستم کامل روانکاری و استفاده از وسایل آب بندی
• استفاده از رولبرینگ های دوبل بشکه ای برای حرکت دورانی
• قیمت خرید پایین فیدر گریزلی نسبت به فیدرهای دیگر

فیدر گریزلی تک محوره و دو محوره شن و ماسه و معادن دیگر که در خط عملیاتی قبل از سنگ شکن فکی مورد استفاده قرار می گیرد، گرد و غبار سنگ ها را در مسیر بسیار کمتر می کند و همچنین در فرایند کار سنگ شکن نیز می تواند تاثیر مثبت بسیاری بگذارد.

خرید فیدر گریزلی سنگ شکن با قیمت مناسب | آرکو صنعت

از ویژگی های دیگر فیدر گریزلی تک محوره و دو محوره شن و ماسه و معادن دیگر می توان به تنظیم دامنه مقدار ارتعاش دستگاه، استهکام و قدرت بالای بدنه و قسمت های مختلف به کار رفته، سامانه روانکاری واسکازین و همچنین گریسی مناسب، استفاده از ورق های ضد سایش و در آخر استفاده از فولادهای مقاوم برای ساخت شفت آنها اشاره کرد.
همه ویژگی هایی که به آنها اشاره کردیم موجب می گردد تا اینکه صاحبان صنایع معدن برای تامین فیدر سنگ شکن  اقدام به خرید یک فیدر گریزلی تک محوره و دو محوره شن و ماسه و معادن دیگر نمایند. کارایی فیدر گریزلی بسیار بالا و قمیت خرید آن پایین می باشد. جهت خرید و سفارش فیدر گریزلی با ما تماس حاصل فرمایید.

  • ۰۲/۰۷/۱۷
  • ali moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی