https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

دستگاه سنک شکن ضربه ای کوبیت کارکرده جزو آن دسته از سنگ شکن هایی است که در اکثر خط خردایش مورد استفاده قرار می گیرد. با مطالعه این مقاله که توسط گروه آرکو صنعت نگاشته شده است، به دانش جامع و کاملی از نحوه کار، انواع مدل های آن و موارد استفاده از سنگ شکن ضربه ای کوبیت خواهید رسید. در این مقاله در ابتدا در مورد روش کار دستگاه ضربه ای کوبیت و مشخصات فنی مطالبی آورده شده است. سپس عوامل موثر بر ظرفیت سنگ شکن و انواع مختلف آن که در ایران و توسط گروه آرکو صنعت تولید می شود، اطلاعاتی آورده شده است. در آخر نیز مزایای این نوع دستگاه و مثالی از محل استفاده از آن در خط خردایش آورده شده است.

برای اطلاع از قیمت دقیق خرید و فروش اتواع دستگاه سنگ شکن کارکرده و صفر ضربه ای کوبیت و همچنین تعمیر و تامین قطعات با آرکو صنعت تماس بگیرید.

 

۱۲۳۴ok

فروش سنگ شکن کوبیت

جهت خرید و استعلام قیمت انواع سنگ شکن کوبیت با ما تماس حاصل فرمایید!

 

Untitled-123

فروش کوبیت دست دوم

برای مشاهده انواع سنگ شکن کوبیت کارکرده بر روی تصویر کلیک کنید.


سنگ شکن ضربه ای کوبیت با مشخصات فنی

سنگ شکن های ضربه ای کوبیت ( crusher ) مانند سنگ شکن چکشی به عنوان سنگ شکن های اولیه و ثانویه در خطوط فراوری و خردایش مواد معدنی استفاده می شوند. مکانیزم خردایش و شمخصات فنی در سنگ شکن کوبیت یا ضربه ای به دلیل ضربات مکرر چکش ها به قطعات سنگ و برخورد قطعات سنگ با دیواره محفظه و همچنین برخورد قطعات با هم انجام می پذیرد. اما در نهایت در این دستگاه سنگ ها و کانی ها  توسط ضربات چکش ها خرد می شوند؛ چکش ها (قطعه مستطیل شکل از فولاد سخت کاری شده و یا آلیاژی خاص که بسیار در برابر سایش مقاوم هستند) ما بین دیسک ها متصل شده اند و بروی شافت اصلی با سرعت بالا در داخل محفظه می چرخند.

خرید و فروش دستگاه سنگ شکن ضربه ای کوبیت با قیمت مناسب | تعمیر و تامین قطعات

قیمت خرید و فروش تعمیر و تعمین قطعات سنگ شکن ضربه ای کوبیت 

اساس کار سنگ شکن ضربه ای کوبیت

این دستگاه  از یک روتور که دارای ۲ تا ۶ ردیف پره چکش است و با سرعت زیاد دوران می کند، تشکیل شده است. نقش پره های چکشی پرتاب قطعات بار ورودی (سنگ و مواد معدنی) به طرف جدار داخل سنگ شکن است. با چرخش روتور و پرتاب سنگ ها به دیواره ها و سندان ها عمل خردایش صورت می پذیرد. بر روی جداره داخلی سنگ شکن تعدادی سپر آجدار از آلیاژهای ضد سایش نصب شده است که نقش مانع را ایفا می کنند و قطعات بار ورودی بر اثر برخورد با آنها خرد می شود. سرعت حرکت چکش ها تقریبا ۱۵ تا ۵۰ متر در ثانیه است. مشخصات فنی

روش کار سنگ شکن ضربه ای کوبیت و مکانیزم آن | آرکو صنعت روتور سندان و ابعاد بار ورودی و ردیف چکش ها و روتور

خرید و فروش دستگاه سنگ شکن ضربه ای کوبیت با قیمت مناسب | تعمیر و تامین قطعات

سنگ شکن های ضربه ای کوبیت همچنین دارای پیچ تنظیم دهانه بوده و میزان نوع تولید را می توان به وسیله این پیچها تنظیم نمود. طرز کار این سنگ شکن ساده است، بطوری که یک کارگر ساده با چند ساعت آموزش میتواند دستگاه را به راحتی کنترل نماید. سنگ شکن کوبیت یا ضربه ای در مناطقی که دارای مصالح آهکی می باشد کارآیی و تولید بالا را به همراه خواهد داشت. ورودی آنها از ۵۰ الی ۲۵۰ تن در ساعت تنظیم می باشد. چکش های این نوع دستگاه در چند جهت کار میکند و نزدیک ۷۵ درصد چکشهای آن مصرف می گردد.

این سنگ شکن مانند سنگ شکن چکشی برای خردایش سنگ‌های سخت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کوبیت دو سری سندان قابل تنظیم به صورت جداگانه تعبیه شده است، که امکان کنترل در تولید را فراهم می‌نماید. سندان بالا به صورت یکپارچه از فولاد منگنزی و سندان‌ پایین از بدنه‌ی آهنی ساخته شده‌اند، که توسط کفشک‌های منگنزی پوشانده شده‌اند. روتور سنگ شکن ضربه ای کوبیت یک روتور دیسکیِ بسیار سنگین است، و نیروی گشتاوری بالایی ایجاد می‌کند. این مسئله موجب چرخش یکنواخت چکش‌ها و عدم تغییر سرعت چرخش در هنگام ضربه به بار می‌گردد، و در نتیجه موجب باردهی کامل و صرف جویی در مصرف چکش‌ها می‌گردد. تمامی قطعات سایشی سنگ شکن ضربه ای کوبیت ، از جمله چکش‌ها، سندان‌ها و قطعات محافظ بدنه از فولاد منگنزی ساخته شده‌اند و به همین دلیل عمر مفید مصرف آنها طولانی‌تر گردیده است.

خرید و فروش انواع سنگ شکن کوبیت فکی چکشی و هیدروکن دست دوم و استوک و کارکرده در سایت آرکو صنعت

خرید و فروش دستگاه سنگ شکن ضربه ای کوبیت با قیمت مناسب | تعمیر و تامین قطعات

ظرفیت سنگ شکن کوبیت یا ضربه ای

همانند سنگ شکن فکی ، هیدروکن و اچ اس ، در این نوع سنگ شکن نیز، اندازه محصول نهایی مستقیماً تحت تاثیر ظرفیت سنگ شکن قرار می گیرد. هرچه محصول نهایی ریزتر باشد، سنگ شکن باید همواره کار بیشتری انجام دهد و در نتیجه از ظرفیت آن کاسته می شود. علاوه بر این، فاصله بین سندان و روتور باید کمتر باشد تا محصول نهایی کوچکتر باشد. هنگامی که این صفحات به هم نزدیک باشن، بار برگشتی بیشتر خواهد بود و اجازه تغذیه سنگ شکن را محدود کرده و همواره بر ظرفیت آن تاثیر گذرا خواهد بود.

قیمت خرید سنگ شکن کوبیت 100 120 180 200 در ایران و

خرید و فروش دستگاه سنگ شکن ضربه ای کوبیت با قیمت مناسب | تعمیر و تامین قطعات

ممکن است منطقی به نظر برسد که اندازه مواد تغذیه همواره بر ظرفیت تأثیر منفی می گذارد، اما همیشه نسبت معکوس با هم ندارند. به عنوان مثال، فرض کنید دستگاه سنگ شکن ضربه ای کوبیت با ظرفیت متوسط بر روی سنگ آهک کار می کند و محصولی نهایی آن ۰٫۱۶ میلی متر است. واضح است که اگر سنگ شکن با اندازه حداکثر ۷۶ میلی متر تغذیه شود، در مقایسه با تغذیه با اندازه بیشینه ۲۵۶ میلی متری، این دستگاه تناژ خروجی بیشتری خواهد داشت، که مطابق انتظار “منطقی” است.

با این حال، اگر اندازه تغذیه را نسبت به اندازه بیشنه ( ۲۵۶ میل متر) کاهش دهیم، درمیابیم که ظرفیت کاهش یابد. این ناهنجاری آشکار با این واقعیت توضیح داده می شود که تأثیر ضربه دستگاه سنگ شکن به مواد تغذیه با جرم آن رابطه مستقیم دارد. در نتیجه، جذب انرژی و از این رو اثر خردکنندگی، بر روی سنگ های ورودی با ابعاد ۷۶ میلی متری بیشتر از سنگ های ورودی با ابعاد ۳۰ میلی متر است.

همچنین در این گونه دستگاه ها انتقال نیروی محرکه توسط پولی و تسمه انجام می گیرد. یکی از دلایل استفاده از این نوع انتقال دهنده این است که در صورت ضربه شدید در اثر خردایش سنگ های بزرگ فشار و ضربه به موتور منتقل نگردد و موتور آسیب نبیند. همچنین دور روتور و ظرفیت این سنگ شکن نسبت به نوع و جنس سنگ مورد نظر بستگی دارد که با تغییر اندازه پولی ها افزایش و یا کاهش می یابد.

خرید و فروش دستگاه سنگ شکن ضربه ای کوبیت با قیمت مناسب | تعمیر و تامین قطعات

انواع مختلف سنگ شکن کوبیت یا ضربه ای

از لحاظ بدنه، سنگ شکن کوبیت یا ضربه ای در دو تیپ هیدرولیکی (جک دار) و ساده ساخته می شوند؛ در هر دو نوع بدنه قابلیت باز شدن به دو قسمت را داشته که امکان تعویض قطعات و ارتقاء عملیاتی دستگاه به وجود می آید.

از لحاظ روتور نیز به دو قسمت تک محوره و دو محوره تقسیم می شوند. تصویر سنگ شکن ضربه ای کوبیت دو محوره در شکل زیر مشاهده می شود. کوبیت دو محوره به منظور ریزتر کردن محصولات نهایی استفاده می شود. به دلیل قیمت خیلی بالای کوبیت دو محوره، همواره تنها در ایران کوبیت تک محوره تولید می شود.

سنگ شکن کوبیت دو محوره | گروه آرکو صنعت دینام و شاسی و چکش و سندان و روتور ضد سایش

خرید و فروش دستگاه سنگ شکن ضربه ای کوبیت با قیمت مناسب | تعمیر و تامین قطعات

کوبیت های تک محوره با توجه به ابعاد روتور و قاب آن معمولا در ۴ مد مختلف ۱۰۰، ۱۲۰ ،۱۸۰ ،۲۴۰ ساخته می شوند. این اعداد بیانگر ظرفیت سنگ شکن است؛ به طور مثال کوبیت ۱۸۰، همواره توانایی تولید محصول با ظرفیت ۱۸۰ تن بر ساعت را دارد. در تصویر زیر انواع مختلف سنگ شکن ضربه ای کوبیت مشاده می شود. گروه آرکو صنعت به واسطه ارتباط گسترده خود با صنعت کاران، برای اولین بار اقدام به راه اندازی سامانه خرید و فروش تجهیزات معدنی دست دوم به ویژه انواع مختلف سنگ شکن های فکی کارکرده، کوبیت دست دوم ، چکشی کارکرده  و هیدروکن مخروطی دست دوم کرده است.

خرید و فروش دستگاه سنگ شکن ضربه ای کوبیت با قیمت مناسب | تعمیر و تامین قطعات کوبیت 100 کوبیت 120 کوبیت 180 کوبیت 240

انواع مدل های مختلف سنگ شکن ضربه ای کوبیت | آرکو صنعت قیمت دست دوم و کارکرده و استوک کوبیت 100 120 180 240

خرید و فروش دستگاه سنگ شکن فکی با قیمت مناسب | تعمیر و تامین انواع قطعات

 

محل استفاده از سنگ شکن کوبیت یا ضربه ای در خط خردایش

این دستگاه جزو سنگ شکن های اولیه و ثانویه محسوب می شود و مانند سنگ شکن فکی همواره در ۹۹ درصد خط خردایش مورد استفاده می شوند. در این قسمت به طور مثال: خط تولید ماسه آورده شده است تا نحوه بگارگیری و محل استفاده از سنگ شکن کوبیت یا ضربه ای روشن شود.

جالب است که بدانید شن و ماسه در اندازه با یکدیگر تفاوت دارند و ماسه از شن به لحاظ اندازه کوچکتر است.در واقع دانه هایی که قطری کمتر از ۴ میلی متر دارند ماسه و دانه هایی که قطری بیش از ۴ میلی متر دارند شن نامیده می شوند.شن ها نیز با توجه به اندازه قطر دانه هایشان نام های متفاوتی دارند.برای مثال دانه شن هایی که قطری بین ۴ تا ۱۵ میلی متر دارند شن ۱٫۵ و آن هایی که قطری بین ۱۵ الی ۲۵ میلی متر دارند شن ۲٫۵ نامیده می شوند.

محل استفاده از سنگ شکن ضربه ای کوبیت در خط خردایش خرید و فروش دستگاه سنگ شکن ضربه ای کوبیت با قیمت مناسب | تعمیر و تامین قطعات

خرید و فروش دستگاه سنگ شکن فکی با قیمت مناسب | تعمیر و تامین انواع قطعات

خرید و فروش دستگاه سنگ شکن ضربه ای کوبیت با قیمت مناسب | تعمیر و تامین قطعات

 

۱۲۳۴ok

فروش سنگ شکن کوبیت

جهت خرید و استعلام قیمت انواع سنگ شکن کوبیت با ما تماس حاصل فرمایید!

 

Untitled-123

فروش کوبیت دست دوم

برای مشاهده انواع سنگ شکن کوبیت کارکرده بر روی تصویر کلیک کنید.


مزایای سنگ شکن کوبیت یا ضربه ای

tick روتور سنگین نسبت به سایر دستگاه‌ها که باعث کاهش مصرف انرژی و همچنین کاهش نوسان سنگ شکن کوبیت می شود.

tick قطعات نگهدارنده چکش روتور در تمام سطوح ماشین کاری شده که علاوه بر بالانس بودن روتور، امکان جوشکاری مناسب را فراهم می‌کند که به نوبه خود باعث جلوگیری از شکست و ترکیدگی روتور و طولانی بودن عمر روتور می‌شود.

tick شفت اصلی دستگاه  از جنس فولاد می‌باشد

tick دستگاه دارای لاستیک‌های ضربه گیر زیر سنگ شکن برای ممانعت از انتقال لرزش‌های احتمالی سنگ شکن به شاسی و فونداسیون و همچنین محافظت از بلبرینگ‌ها و طولانی شدن عمر یاتاقان‌ها و بلبرینگ‌ها می باشد.

tick کلیه پولی‌ها مجهز به بوش می باشد و باعث سهولت تعمیرات شده و همچنین از خوردگی و لق شدن خار فولی جلوگیری می‌کند.

tick بدنه دستگاه دارای پوشش کامل از جنس فولاد منگنزی ضخیم می‌باشد

tick دهانه ورودی دستگاه دارای پوشش کامل از جنس فولاد منگنزی ضخیم می‌باشد

tickهمچون سنگ شکن چکشی، دهانه ورودی دستگاه مجهز به پرده لاستیکی قابل تعویض می‌باشد که مانع پرتاب سنگ به بیرون دستگاه می‌گردد.

tick دستگاه به علت اینرسی تقریبا بالای روتور نیاز به نیروی محرکه کمتری دارد.

  • ۰۲/۰۷/۱۷
  • ali moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی