https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

هیدروکن یا ماسه ساز مخروطی (HydroCone Crusher) ماسه ساز ( شن و ماسه ) ،  ریز شکن و قلوه شکن یکی از انواع دستگاه های ماسه ساز می باشد که به عنوان سنگ شکن ثانویه یا ثالثه در معادن مورد استفاده قرار می گیرد. با مطالعه این مقاله که توسط آرکو صنعت نگاشته شده است، از جزییات سازوکار سنگ شکن مخروطی هیدروکن کارکرده به طور کامل آشنا خواهید شد. در این مقاله ابتدا اساس کار سنگ شکن هیدروکن مخروطی توضییح داده شده و سپس انواع مختلف آن که در ایران و توسط شرکت آرکو صنعت تولید می شود، آورده شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید و فروش دستگاه سنگ شکن هیدروکن مخروطی ماسه ساز – ریز شکن و قلوه شکن  و همچنین تعمیر و تامین انواع قطعات آن با آرکو صنعت تماس بگیرید.

در رابطه با قطعات جانبی این سنگ شکن مانند، سیستم هیدرولیک و روغنکاری توضییحات کاملی آورده شده است و در نهایت در رابطه با ویژگی های برجسته این نوع سنگ شکن، اندازه بار خروجی آنها و محل استفاده از این نوع سنگ شکن در خط خردایش توضییحاتی ارایه شده است.برای مشاهده انواع دستگاه سنگ شکن کارکرده بر روی لینک کلیک کنید.

 

۱۲۳۴ok

فروش انواع هیدروکن

جهت خرید و استعلام قیمت انواع هیدروکن با ما تماس حاصل فرمایید!

 

Untitled-147

فروش هیدروکن دست دوم

برای مشاهده انواع هیدروکن کارکرده بر روی تصویر کلیک کنید.


سنگ شکن هیدروکن ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن

این مطالب حقایقی را درباره سنگ شکن های مخروطی ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن معروف به Hydrocone را برای شما آشکار خواهد کرد. این نوع سنگ شکن های هیدورلیکی در اندازه های کوچکتر حدود پانزده سال پیش توسط Allis-Chalmers برای برآوردن تقاضا در خردایش سنگ ها در مراحل اولیه یا ثانویه توسعه داده شدند. اکنون تولید آنها گسترش یافته است و از اندازه های بزرگتر نیز ساخته می شوند (قطر مخروط).
سنگ شکن های مخروطی هیدروکن مدرن نتیجه سالها تجربه در ساخت انواع تجهیزات خردایش است. از زمان به بهره برداری رسیدن اولین سنگ شکن مخروطی هیدروکن تا الان، تغییرات زیادی به منظور افزایش عملکرد، بر روی آن صورت گرفته است.

خرید و فروش سنگ شکن مخروطی هیدروکن به قیمت مناسب | تعمیر و تامین انواع قطعات دستگاه منتل و کانکیو باتمل تاپشل

خرید و فروش سنگ شکن مخروطی هیدروکن به قیمت مناسب | تعمیر و تامین انواع قطعات دستگاه

اساس کار سنگ شکن 

سنگ شکن مخروطی هیدروکن ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن یکی از سنگ شکن های مخروطی می باشد که معمولا به عنوان سنگ شکن ثانویه در خطوط خردایش مواد معدنی به ویژه سایت های دانه بندی شن و ماسه مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا بار خرد شده در سنگ شکن فکی بعد از چند مرحله وارد سنگ شکن هیدروکن می شود.

اسامی قطعات سنگ شکن مخروطی هیدروکن | آرکو صنعت تامین و تعمیر

قیمت مناسب خرید و فروش ، تعمیر و تامین قطعات انواع دستگاه سنگ شکن مخروطی هیدروکن

فرایند خردایش در این نوع سنگ شکن مخروطی ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن ، توسط بسته شدن فاصله بین منتل (که بر روی شفت اصلی قرار دارد) و کانکیو (که داخل بدنه اصلی دستگاه یعنی تاپ شل نصب شده) صورت می پذیرد. برروی شفت اصلی سنگ شکن مخروطی هیدروکن ابتدا هدسنتر که مخروطی شکل می باشد قرار می گیرد سپس منتل بر روی آن بسته می شود. اکسنتریک (خارج از مرکز) که در پایین شفت اصلی قرار دارد، باعث ایجاد حرکت لنگی شفت هیدروکن می شود. حرکت لنگی شفت نیز منجر به تغییر فاصله منتل و کانکیو در هر چرخش می شود و در نتیجه خردایش بار صورت می گیرد.

انرژی لازم برای دوران مجموعه شفت و هدسنتر و منتل هیدروکن از یک دینام تامین می شود. انرژِی دورانی اکتروموتور توسط مجموعه هوزینگ هیدروکن به دنده کرانویل منتقل می شود. چرخش دنده کرانویل که در انتهای بوش فولادی قرار دارد باعث دوران شفت هیدروکن می شود.

روش کار سنگ شکن مخروطی هیدروکن | منتل و کانکیو در مخروطی هیدروکن | آرکو صنعت اساس کار کارکرد حرکت لنگی فاصله بین منتل و کانکیو

خرید و فروش سنگ شکن مخروطی هیدروکن به قیمت مناسب | تعمیر و تامین انواع قطعات دستگاه

سنگ شکن های مخروطی هیدروکن ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن  به جای استفاده از یک مقدار لنگی ثابت (eccentric throw) در هر شرایط عملیاتی، به گونه ای طراحی شده اند که می توان به منظور رسیدن به نتایج مطلوب، مقدار لنگی را تغییر داد. همواره با تنظیم دقیق مقدار لنگی، مطلوب ترین شرایط خرد کردن بدست می آید. مقدار لنگی همواره با یک غلاف برنزی قابل تعویض در قسمت خارج از مرکز، قابل کنترل است. این غلاف، که در داخل یک فضای پوشیده قرار دارد، می تواند به راحتی تعویض شود. حرکت لنگی با استفاده از خارج از مرکز در انتهای پایین شافت اصلی به سر خردکننده منتقل می شود. نیروهای جانبی وارده بر شفت و همچنین حرکت چرخشی و لنگی آن با استفاده از یاتاقان ها به خوبی مدیریت می شود.

روش کار سنگ شکن مخروطی هیدروکن | انیمیشن | آرکو صنعت خرید و فروش و قیمت مناسب و دست دوم و کارکرده و استوک

خرید و فروش سنگ شکن مخروطی هیدروکن به قیمت مناسب | تعمیر و تامین انواع قطعات دستگاه

همچنین به دلیل آزاد بودن در انتخاب میزان لنگی و تنوع در ساخت محفظه سنگ شکن هیدروکن، ممکن است تمام عملیات خردایش ثانویه و ثالثه سنگ را پوشش دهد. این نوع سنگ شکن ها ممکن است در سنگ های خرد شده به منظور تولید سنگ ریزه های مکعبی شکل همسان مورد استفاده قرار گیرد. همچنین در معدن از این دستگاه برای خوراک آسیاب ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

روش کار اکسنتریک در سنگ شکن مخروطی | آرکو صنعت دست دوم و کارکرده و استوک هیدروکن منتل و کانکیو و تامین قطعات و تعمیر

خرید و فروش سنگ شکن مخروطی هیدروکن به قیمت مناسب | تعمیر و تامین انواع قطعات دستگاه

انواع مختلف سنگ شکن هیدروکن یا مخروطی ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن

با تغییر سایز منتل و کانکیو می توان سایز بار ورودی و خروجی سنگ شکن مخروطی هیدروکن را تغییر داد. البته در صورتی که هیدروکن به عنوان سنگ شکن اولیه و قلوه شکن مورد استفاده قرار گیرد، باید سایز تاپشل آن را نیز تغییر داد. در سنگ شکن هیدروکن از دو نوع منتل ۲ و ۴ استفاده می شود که منتل ۲ همراه کانکیو ۲ یا ۴ بر روی هیدروکن بسته می شود. در این صورت سنگ شکن هیدروکن مخروطی به عنوان ماسه ساز ( شن و ماسه ) مورد استفاده قرار می گیرد. در هر دو حالت فوق از تاپشل ۴ استفاده می شود. اما اگر بخواهیم از سنگ شکن مخروطی هیدروکن ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن  به عنوان درشت شکن استفاده کنیم باید منتل ۴ را همراه کانکیو های ۴ ،۵/۵ ،۶/۵،۷ و یا ۸ استفاده کنیم.

  • هیدروکن مدل ۳۶-۲ با منتل ۲ کانکیو ۲ و تاپشل ۴
  • هیدروکن مدل ۳۶-۴ با منتل ۴ کانکیو ۴ و تاپشل ۴
  • هیدروکن مدل ۳۶-۵ با منتل ۴ کانکیو ۵/۵ و تاپشل ۵/۵
  • هیدروکن مدل ۳۶-۶/۵ با منتل ۴ کانکیو ۶/۵ و تاپشل ۶/۵
  • هیدروکن  مدل ۳۶-۸ با منتل ۴ کانکیو ۸ و تاپشل ۸

نکته: دهنه گشاد منتل معادل ۳۶ اینچ یا حدود ۹۱۵ میلیمتر است. این دستگاه به هیدروکن ۳۶ اینچ معروف است.

نکته: گروه آرکو صنعت به واسطه ارتباط گسترده خود با صنعت کاران، برای اولین بار اقدام به راه اندازی سامانه خرید و فروش تجهیزات معدنی دست دوم به ویژه انواع مختلف سنگ شکن فکی کارکرده، کوبیت دست دوم ، سنگ شکن چکشی دست دوم و هیدروکن دست دوم کرده است.

انواع مدل های مختلف سنگ شکن هیدروکن مخروطی | آرکو صنعت قیمت دست دوم و کارکرده و استوک

خرید و فروش سنگ شکن مخروطی هیدروکن به قیمت مناسب | تعمیر و تامین انواع قطعات دستگاه

عملکرد سیستم هیدرولیک سنگ شکن مخروطی هیدروکن

مهمترین واقعیت در مورد سنگ شکن هیدروکن یا مخروطی ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن ، شیوه عملکرد سامانه هیدرولیک آن است. مجموعه شافت اصلی این سنگ شکن روی جک هیدرولیک قرار گرفته است. با بالا و پایین رفتن این جک میزان فاصله قسمتهای خرد کننده ( منتل و کانکیو ) تنظیم می شود. کنترلر هیدرولیک باعث می شود تا درصورت قطع و وصل شدن ناگهانی برق سنگ شکن، اندازه سنگ های خروجی تغییر نکند و سریعاً تنظیمات مخروط سنگ شکن به حالت اولیه تنظیم برگردد؛ همچنین برای محافظت اضطراری در برابر قطعات آهنی یا سایر مواد غیر قابل خرد در محفظه هیدروکن، امکان بازگشت سریع به تنظیم اولیه را فراهم می سازد.

واقعیت مهم دیگر در مورد این سنگ شکن، سادگی طراحی و کارکرد آن است. منتل سنگ شکن مخروطی همواره سادگی اصل عملکرد آن را نشان می دهد. شفت اصلی که مخروط خردکننده بر روی آن سوار است، توسط جک هیدرولیکی پشتیبانی می شود. هنگامی که روغن به جک وارد یا از آن خارج می شود، شفت اصلی بالا و پایین می رود و تنظیم سنگ شکن را تغییر می دهید. از دیگر مزایای سیستم هیدرولیک این است که بدون متوقف کردن سنگ شکن، شفت را بالا و پایین می کند و امکان تنظیم سریع را برای تولید محصول با اندازه مشخص را فراهم می کند و شیوه مناسبی برای جبران سایش در سطوح خردکننده است.

عملکرد سیستم هیدرولیک سنگ شکن مخروطی هیدروکن قطعات و تعمیر

خرید و فروش سنگ شکن مخروطی هیدروکن به قیمت مناسب | تعمیر و تامین انواع قطعات دستگاه

نکته: با تغییر سایز دهانه باز بین منتل و کانکیو، توسط جک بالا برنده می توان سایز بار خروجی را مطابق با نیاز تغییر داد. همچنین با تغییر سایز اکسنتریک دستگاه (میزان لنگ) می توان سرعت عبور و اندازه بار خروجی را تغییر داد.

 

سامانه روغنکاری سنگ شکن هیدروکن

جهت حفظ طول عمر قطعات و کارکرد مطلوب در سنگ شکن هیدروکنی یا مخروطی از سیستم روغن کاری اتوماتیک با جریان دائمی روغن استفاده می شود.  روغن ابتدا از صافی هایی که در تانک هیدروکن تعبیه شده است عبور می کند. سپس وارد پمپ روغن می شود. روغن  بعد از عبور از پمپ، جهت کاهش دما وارد سردکن هیدروکن می شود. روغن خروجی از سرد کن هیدروکن سه قسمت مجزا را روغنکاری می کند. روغن کاری موثر کلیه قطعات پوشیده شده یکی از دلایل کم هزینه بودن خرد کردن سنگ با سنگ شکن هیدروکون است.

سامانه و سیستم روغنکاری سنگ شکن مخروطی هیدروکن | آرکو صنعت

خرید و فروش سنگ شکن مخروطی هیدروکن به قیمت مناسب | تعمیر و تامین انواع قطعات دستگاه

۱: روغنکاری یاتاقان اسپایدر:

این یاتاقان، که نوع توپی و سوکتی آن برای سنگ شکن های کوچک و انواع دیگر آن برای سنگ شکن های بزرگ استفاده می شوند، همواره در حال روغنکاری شدن هستند. در سنگ شکن های هیدروکن بزرگ، روغن توسط تاپ شل و از طریق بازوی عنکبوتی فراهم می شود. در سنگ شکن های کوچکتر ، روغن از طریق یک ورودی روغن در اسپایدر کپ (spider cap ) وارد می شود. در تمام اندازه های سنگ شکن، روغن توسط شیار موجود که در پایه یاتاقان اسپایدر قرار دارد، حفظ می شود.

۲: روغنکاری یاتاقان استپ، لنگی:

کلیه سنگ شکن های مخروطی هیدروکن ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن  دارای سیستم روانکاری خارجی جمع و جور متشکل از مخزن ذخیره روغن ، موتور مستقل محرک پمپ، فیلتر روغن و کندانسور جهت خنک کاری هستند. روغن خنک و تمیز از مخزن تهویه داخل سنگ شکن پمپ می شود و ابتدا یاتاق سه تکه ای استپ را روغن کاری می کند. سپس روغن به بالای سطح داخلی لنگی می رود و یاتاقان های شافت اصلی و لنگی را روغن کاری می کند.

در قسمت بالایی لنگی روغن به دو مسیر تقسیم می شود. بخشی از جریان روغن از طریق شیارهای از داخل لنگی و بخشی دیگر از سطوح لنگی سرازیر می شود و بوش کنگره ای و چرخ دنده ها را روغن کاری می کند. در سنگ شکن های هیدروکن کوچکتر، روغن از لنگی سرریز می شود و از چرخ دنده ها به پایین سنگ شکن باز می گردد و در آنجا با استفاده از نیروی جاذبه به داخل مخزن باز می گردد. در سنگ شکن های هیدروکن بزرگتر، روغنی که از بلای لنگی جیان می یابد، مستقیماً به سیستم تهویه مطبوع باز می گردد بدون اینکه با چرخ دنده ها در تماس باشد.

سیستم روغن کاری شامل کلید اطمینان جریان و دما است که در صورت خرابی یا گرمای بیش از حد روغن از سنگ شکن محافظت می کند.

۳: روغنکاری یاتاقان شفت انتقال قدرت (Counter shaft):

در کل سنگ شکن های مخروطی هیدروکن ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن ، یاتاقان های شفت انتقال قدرت، ضد سایش و دارای کارتر جداگانه روغن می باشند. هر دو انتهای محفظه یاتاقان درزگیری شده اند تا از ورود خاک و یا سایر آلاینده ها به سیستم جلوگیری کنند.

 

اندازه بار خروجی سنگ شکن مخروطی

برخلاف سنگ شکن کوبیت و چکشی، همواره سنگ شکن مخروطی هیدروکن ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن  محصولی یکنواخت و مکعبی را تولید می کند، به دلیل اینکه سنگ شکن هیدروکن با توجه به تنظیمات صورت گرفته همواره دارای گلوگاه خارج از مرکز کوچک است. این بدان معنی است که در هر دور از گردش منتل، نسبت خردایش، آرام صورت می گیرد و به یک باره افزایش ناگهانی نمی یابد و بنابراین باعث تولید کمتر ذرات خیلی ریز و گردو غبار می شود.
همچنین، به واسطه وجود لنگی، در هر چرخش منتل، در یک طرف فاصله بین منتل و کانکیو زیاد و در طرف مقابل فاصله این دو کم می شود. درصد زیادی از محصول سنگ شکن هیدروکن به اندازه مساوی و از سمت فاصله بیشتر، خارج می شوند.

نکته: به منظور اینکه محصول نهایی یک دست باشد، استفاده از فیدر توصیه می شود. این فیدر  وسیله ای برای کنترل خوراک به سنگ شکن ها، و همچنین وسیله ای برای توزیع به طور مساوی خوراک در اطراف محفظه خرد کردن است.

 

جنس قطعات سنگ شکن ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن

۱- قطعات فولادکربنی سنگ شکن مخروطی هیدروکن: پوسته اصلی هیدروکن ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن  از دو بخش مجزا به نام تاپشل و باتمشل تشکیل شده است . تاپشل که در قسمت فوقانی هیدروکن بر روی باتمشل بسته می شود محفظه ای است که در آن کانکیو قرار می گیرد و عمل خردایش در آن ضورت می گیرد. بار ورودی از قسمت بالای تاپشل ، از بین بازو های آن وارد سنگ شکن می شود.

۲- قطعات فولاد منگنزی سنگ شکن مخروطی هیدروکن: بار ورودی تحت فشار بین دو قطعه منگنزی هیدروکن ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن  یعنی منتل و کانکیو خورد می شود. منتل و کانکیو به شکل مخروطی می باشند. منتل بر روی هدسنترشفت بسته می شود . با تغییر سایز منتل و کانکیو سایز بار ورودی و خروجی هیدروکن تغییر می کند.

۳- قطعات فولادmo40 هیدروکن: شفت اصلی هیدروکن که حرکت دورانی لنگ آن باعث تغییر فاصله بین منتل و کانکیو می شود از جنس فولاد mo40 می باشد. هم چنین بوش فولادی هیدروکن  که لنگ تراشیده می شود از این آلیاژ می باشد.

۴- قطعات منگنزی هیدروکن: بوش های اکسنتریک (بوش لنگ) و بوش کنگره ای هیدروکن از آلیاژ برنج ساخته می شود.هم چنین کفگرد عدسی که در ته شفت بسته می شود و کفگرد تخت از جنس آلیاژ برنج می باشند.

 

۱۲۳۴ok

فروش انواع هیدروکن

جهت خرید و استعلام قیمت انواع هیدروکن با ما تماس حاصل فرمایید!

 

Untitled-147

فروش هیدروکن دست دوم

برای مشاهده انواع هیدروکن کارکرده بر روی تصویر کلیک کنید.


ویژگی سنگ شکن:

سنگ شکن های مخروطی هیدروکن ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن  به منظور کاهش هزینه های نصب بر روی پایه های لاستیکی سوار شده اند و امکان قرار گیری این ماشین ها در طبقه فوقانی کارخانه های خردکننده را فراهم می کند. این اتصالات بدون نیاز تعمیر و نگهداری عمل می کنند، حرکت نوسانی و لنگی سنگ شکن را جذب می کنند و در نتیجه نیاز به پایه های عظیم را از بین می برند. اتصالات لاستیکی همچنین عمر بلبرینگ های لنگی را نیز طولانی تر می کند ، زیرا این بلبرینگ در معرض سایش شدید قرار نمی گیرد که هنگام نصب از آن استفاده می شود.

جلوگیری از ورود گرد و غبار و خاک به مکانیسم داخلی سنگ شکن از نقطه نظر تعمیر و نگهداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای این منظور، سنگ شکن های هیدروکن به یکی از موثرترین درزگیرهای گرد و غبار که تاکنون ابداع شده اند مجهز شده اند. این درزگیر شامل یک حلقه پلاستیکی آغشته به گرافیت است که از مرکز سر پشتیبانی می شود به گونه ای که بتواند بطور مستقل از مرکز سر بچرخد. حلقه پلاستیکی با فاصله کمی بین دو قسمت احاطه کرده است و جلوی گرد و غبار می گیرد. با استفاده از حلقه پلاستیکی، که  به راحتی که می تواند حرکت چرخشی و حتی حرکت عمودی به واسطه حرکت شفت داشته باشد، از ورود گرد و غبار در هر زمان جلوگیری می کند.

قطعات سنگ کشن مخروطی هیدروکن

خرید و فروش سنگ شکن مخروطی هیدروکن به قیمت مناسب | تعمیر و تامین انواع قطعات دستگاه

سهولت در تعویض قطعات در تمامی سنگ شکن ها از جمله فکی، کوبیت و چکشی، از اهمیت بالایی برای اپراتورها برخوردار است. با توجه به این نکته، سنگ شکن هیدروکن به گونه ای طراحی شده است که با باز کردن کمترین قسمت دستگاه، به همه جای آن دسترسی پیدا کرد و قعطات آن را به راحتی تعویض کرد به عنوان مثال ، سطوح خردکننده منتل با جدا کردن قاب بالایی از سنگ شکن در معرض دید قرار می گیرند. مکانیزم لنگی و سامانه کنترل هیدرولیکی از زیر سنگ شکن بدون ایجاد مزاحمت به قسمت های دیگر قابل سرویس می باشند.

سنگ شکن هیدروکن به گونه ای طراحی شده که با حداقل خرابی،  هزینه نگهداری و سرویس دهی می توان از آن بهره برداری کرد. در این قسمت خلاصه ای از ویژگی سنگ شکن مخروطی هیدروکن آورده شده است:

 

 

tick سیستم کنترل اتوماتیک دهانه خروجی جهت تنظیم ابعاد محصول نهایی
tick سیستم ایمنی مطلوب که از صدمات وارد جلوگیری می نماید
tick هزینه های نگهداری ناچیز
tick کارکرد ساده و راحت، استفاده حتی برای اپراتورهای کم تجربه
tick راندمان بالا در خرد ایش سنگ های سخت
tick مناسب برای تولید زیاد شن و ماسه
tick ظرفیت بالا به واسطه داشتن دهانه بزرگ ورودی بار
tick ساختمان بسیار مستحکم و مقاومت بالا در هنگام عمل خردایش

 

 

 


tick ساخت قطعات سایشی از فولاد منگنزی مولیبدن دار
tick بازدهی بالا و کاهش هزینه نگهداری با سه سیستم روغن کاری اتوماتیک
tick  سهولت در حمل و نصب بدلیل وزن پائین
tick  تنظیم سریع وضعیت دهانه سنگ شکن از اتاق کنترل
tick  تخلیه سریع سنگ ها از سنگ شکن
tick  استفاده از سه سیستم روغنکاری حفاظتی
tick  سیستم حفاظت اتوماتیک
tick سایش کمتر تاپ شل
tick دارای غبارگیر روغن

 

 

 

کاربرد سنگ شکن مخروطی یا هیدروکن ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن در خط خردایش 

برای آشنایی بیشتر با سنگ شکن مخروطی هیدروکن یا مخروطی ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن ، به طور مثال فرایند تولید ماسه آورده شده است. همانطور که در ابتدای بحث نیز مطرح شد، به این سنگ شکن، ماسه ساز دست دوم مخروطی نیز می گویند. این سنگ شکن مانند سنگ شکن های چکشی یا اچ اس، ضربه ای کوبیت و فکی همواره در بیشتر خط خردایش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

محل استفاده از سنگ شکن مخروطی هیدروکن در خط خردایش خرید و فروش سنگ شکن مخروطی هیدروکن به قیمت مناسب | تعمیر و تامین انواع قطعات دستگاه

خرید و فروش سنگ شکن مخروطی هیدروکن به قیمت مناسب | تعمیر و تامین انواع قطعات دستگاه

هیدروکن ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن

در زیر فیلمی از خط کامل تولید شن و ماسه آورده شده است، این معدن به عنوان معدن کوهی تولید شن و ماسه شناخته می شود و از لاشه های کوهی جهت این امر استفاده می شود. در معادنی که سنگ آن سخت باشد، در سنگ شکن ثانویه به جای دستگاه های ضربه زن و چکشی از دستگاه هیدروکن ماسه ساز ( شن و ماسه )،  ریز شکن و قلوه شکن  استفاده می شود. با وجود اینکه ظرفیت تولید این دستگاه کمتر از سنگ شکن های ضربه ای می باشد اما همواره در مقابل سایش مقاوم هستن و میتوانند به راحتی سنگ های درشت را به ابعاد ۰-۶ میلی متر تبدیل کنند. در این خط خردایش ابتدا یک دستگاه فک و بعد از آن هیدروکن جهت تولید شن و ماسه گذاشته شده است.

  • ۰۲/۰۷/۱۷
  • ali moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی