https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

سرند یکی از تجهیزات اصلی بسیاری از معادن می باشد که جهت طبقه بندی و تفکیک مواد معدنی استفاده می شود و در سایز های مختلف ساخته می شود. سرند دست دوم و صفر قابلیت این را دارند که چندین طبقه ساخته شوند تا بازده بیشتری داشته باشند. در این مقاله ابتدا اساس کار سرند و نحوه عملکرد آن توضییح داده شده است. سپس نحوه حرکت توری های سرند سنگ شکن و انواع مختلف سرند با ظرفیت مختلف آورده شده است. در نهایت قیمت مناسب فروش انواع سرند به همراه توری آورده شده است.

فروش انواع سرند به همراه توری با قیمت مناسب | آرکو صنعت

 

۱۲۳۴ok

فروش انواع سرند

برای خرید انواع سرند ویبره ای با ظرفیت های مختلف با ما تماس بگیرید!

Untitled-12585

سرند کارکرده

برای مشاهده و خرید انواع سرند دست دوم و کارکرده بر روی عکس کلیک کنید!

 


 

نحوه عملکرد انواع سرند سنگ شکن به همراه توری فروش با قیمت مناسب

هرجا که نیاز به تفکیک و جداسازی مواد است از دستگاهی به نام سرند استفاده می شود، که در صنعت خردایش یکی از دستگاه های پرکاربرد محسوب می شود. اساس کار یک سرند ساده به این صورت است که یک یا چند صفحه توری به صورت شیب دار بر روی قاب نصب می شوند. قاب بر روی فنرها قرار می گیرند.

از داخل قاب سرند یک یا دو محور ( شافت ) عبور می کند که دارای وزنه گریز از مرکز یا لنگی می باشد، که عامل اصلی ایجاد کننده حرکت ارتعاشی در سرند می باشد. نیروی لازم برای به حرکت دراوردن محور یا شفت سرند از طریق الکترو موتور تامین می شود. وجود توری ها در سطح سرند باعث می شود، موادی که سایز آنها از سایز مش یا سوراخ توری کوچکتر هست عبور کند. و موادی که اندازه بزرگ دارند به سمت جلو حرکت کنند و از سطح سرند خارج شوند. سرند با انواع ظرفیت  به همراه توری با قیمت مناسب توسط  آرکو صنعت به فروش می رسد

 

قیمت مناسب خرید سرند - انواع سرند - ویژگی های سرند - خرید سرند ویبره ای

فروش انواع سرند به همراه توری با قیمت مناسب | آرکو صنعت

ارتعاش منظم ایجاد شده در تمامی بخش‌های توری ایجاد می‌گردد. وجود کمک‌فنرهای بسیار قوی در دو طرف سرند نیز موجب می‌شود که ارتعاش تنها در بخش جداسازی و توری‌ها بماند و به شاسی و پایه‌ی سرند منتقل نشود.

سرند های سنگ شکن با توجه به نیاز و فرایند دانه بندی مواد در یک الی چهار طبقه ساخته می شود.طبقات سرند به نحوی بر روی یکدیگر نصب می گردند که مش های آنها از بالا به پایین کوچک می شود. انواع سرند با توجه به نیاز توسط آرکو صنعت تولید و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

 

تفاوت سرند تک محوره با دو محور

به منظور افزایش ظرفیت تکفیک و جداسازی از سرندهای دو محوره استفاده می شود. علاوه بر این دو محوره بودن سرند باعث می شود که مکانیزم و نحوه حرکت توری ها نیز نسبت به تک محوره تغییر کنند. در سرند های دو محوره توری های سرند به صورت خطی و در سرند های تک محوره توری به صورت دایره ای حرکت  می کنند.

خرید و فروش انواع سرند گریزلی سنگ شکن به همراه توری با قیمت مناسب صفر و کارکرده و عملکرد | آرکو صنعت

فروش انواع سرند به همراه توری با قیمت مناسب | آرکو صنعت

 

روش های مختلفی برای تولید ارتعاش وجود دارد. در سرند های دو محوره ( هر محور دارای دو لنگی می باشد )، بسته به محل قرار گرفتن لنگی های دو محور در حرکت، حرکت نوسانی با دامنه مشخص ایجاد می شود. لنگی های موجود در محورها به طور متناوب با توجه به محلی که وزنه ها در حرکت در چه محلی قرار می گیرند، حرکت نوسانی خطی ایجاد می شود.

خرید و فروش انواع سرند گریزلی به همراه توری با قیمت مناسب صفر و کارکرده و عملکرد تک محوره و دو محوره | آرکو صنعت

فروش انواع سرند به همراه توری با قیمت مناسب | آرکو صنعت

در سرند های تک محوره حرکت به صورت دایره ای شکل می باشد. تفاوت دیگر سرند تک محوره با دو محوره در این است که ارتعاش در دو محوره بسیار شدید می باشد که باعث آسیب زدن به دستگاه می شود.

خرید و فروش انواع سرند گریزلی به همراه توری با قیمت مناسب صفر و کارکرده و عملکرد تک محوره و دو محوره | آرکو صنعت

فروش انواع سرند به همراه توری با قیمت مناسب | آرکو صنعت

دلیل ارتعاش سرند این است که اطمینان حاصل شود از اینکه تمام مصالح  روی آن با توری برخورد داشته باشند و بر روی دستگاه سنگ شکن بریزند. با لرزش توری ها، سنگ دانه ها بر روی آن به بالا و پایین خواهند پرید. این بدان معناست که تا زمانی که سنگ طول توری را طی کرده باشد، حداقل باید یک بار این امکان را داشته باشد که با توری برخورد داشته باشد تا بتواند از درون آن نفوذ کند. اگر سنگ دانه ها کوچک باشند از توری رد می شوند  و اگر بزرگتر باشند امکان رد شدن نخواهند داشت و از انتهای توری اول سرند خارج خواهند شد.

نکته: فروش انواع سرند  سنگ شکن تک محوره و دو محوره به همراه توری با قیمت مناسب توسط شرکت آرکو صنعت به فروش می رسد.

 

سرند های سنگ شکن چند طبقه و ظرفیت آنها

به منظور استفاده بهینه از سطح مفید توری ، سرند های سنگ شکن در طول ها ، عرض ها و طبقات مختلف ساخته می شوند و با قیمت مناسب به فروش می رسند و قادرند دانه بندی مصالح را در ظرفیت های مختلف بر حسب تن در ساعت انجام دهند. در طبقه بالای سرند توری با مش های بزرگتر تعبیه می شود و در توری های پایینی اندازه مش های توری ریزتر می شود. به این طریق می توان دانه بندی محصول نهایی را انجام داد. گاهاً سنگ دانه هایی که از توری اول رد نمی شوند، دوباره به دستگاه خرد کننده برگردانده می شود.

علت اصلی از کار افتادگی سرندها، خرابی در قسمت توری می باشد، که علت اصلی آن ارتعاش می باشد؛ حتی قاب ، بدنه و یاتاقان ها نیز تحت تأثیر این قرار می گیرند. هرچه اندازه توری بزرگتر باشد، این مشکل بیشتر نمایان می شود. ارتعاش به مرور باعث تغییر شکل ساختار مولکولی توری ها می شود تا به نقطه خستگی ( fatigue) برسند. بعد از رسیدن به این نقطه با کوچکترین ارتعاشی، سوراخ توری ها شکل اولیه خود را از دست می دهند و کارایی خود را از دست می دهند که در این شرایط باید توری ها تعویض شوند. اولین علامتی خستگی توری ها، ترک های مویی هستند که در اطراف منشاء لرزش دیده می شوند. سرند به همراه توری مقاوم  شرکت آرکو صنعت به قیمت های مناسبی به فروش می رسند

سرند سنگ شکن

فروش انواع سرند به همراه توری با قیمت مناسب | آرکو صنعت

تعیین ظرفیت سرند سنگ شکن موضوعی بسیار پیچیده است. تئوری زیادی در مورد این موضوع وجود دارد که در طی سال ها ساخت و تولید سرند و مطالعه زیادی درباره نتایج استفاده از آنها ایجاد شده است.
سرعت حرکت مواد روی سرند، دامنه، جهت چرخش، نوع حرکت، فرکانس ورطوبت سطح از عوامل تاثیرگذار محسوب می شوند.

 

ویژگی های انواع سرند به همراه توری آرکو صنعت فروش با قیمت مناسب

بدنه اصلی سرند سنگ شکن مجموعه ای از فولادهای مستحکم جوش شده است که بستر مناسب و مستحکمی را جهت نصب توری ها فراهم می آورد . این بدنه بر روی شاسی فولادی و پایه های دوبل نصب بوده که شوت های خروجی مصالح به آن متصل شده اند . جهت افزایش درصد تفکیک در دانه بندی مصالح ، سرند ها با شیب مناسب ساخته می شوند. نیروی محرکه سرند ها، الکترو موتور بوده که اغلب توسط گاردان به محور سرند متصل می شود .سرندهای گروه آرکو صنعت از یک تا چهار طبقه و در طول و عرض‌های مختلف ساخته می‌شوند. از ویزگی های دیگر سرند ها می توان به:

  • – جلوگیری از ورود قطعات بزرگتر از حد پذیرش سنگ شکن ثانویه.
  • – جلو گیری از ورود قطعات کوچکتر از گلوگاه سنگ شکن.
  • – جلوگیری از ورود بخش درشت مواد از یک مرحله خردایش به مرحله بعد در مسیر بسته.
  • – تهیه محصول نهایی ( دانه بندی ).
  • – شستشو ، آبگیری و نرمه گیری.
  • – قیمت مناسب فروش انواع سرند به همراه توری آرکو صنعت

 

توری های سرند

با نصب تورهای دلخواه با اندازه های متفاوت می توان مصالح را به دانه بندهای متفاوت تقسیم و به کمک نوار نقاله به محل های مناسب هدایت نمود. شرکت آرکو صنعت بنا به درخواست مشتری انواع سرند سنگ شکن در اندازه ها و ابعاد های مختلف به همراه توری با قیمت مناسب ساخته و به فروش می رساند.

فروش انواع سرند به همراه توری با قیمت مناسب | آرکو صنعت

توری‌ها معمولا تنوع زیادی دارند که با توجه به نوع مصرف و کاربرد، جنس و قیمت و ابعاد می‌تواند متفاوت باشد. توری سرند نیز از این قاعده مستثنی نیست و این محصول انواع مختلفی مانند: گالوانیزه، فولادی، استیل، مس، پلاستیکی و آهنی دارد. از ویژگی های کلی توری ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • ضد سایش و مقاوم ‌بودن در برابرخورگی و زنگ‌زدگی
  • ارزان قیمت و با کیفیت بالا نسبت به سرند گریزلی و  سرند خشک کن
  • انعطاف پذیر بخصوص
  • با دوام و محکم
  • تحمل درجه حرارت بسیار بالا
  • ایده آل برای شکل پذیری ازجمله شکل‌های مقعر / محدب
  • مقاوم در برابر اسیدها و مواد شیمیایی
  • قیمت مناسب فروش انواع سرند سنگ شکن به همراه توری

 

مدل های مختلف سرند

سرند ها در حدود ۴۰ نوع مختلف ساخته می شود که در میان آن ها انواع مخصوص کار سنگین جهت دسته بندی نمودن مواد معدنی در سایز بزرگ به کار گرفته می شود و انواع سایز کوچک و متوسط آن جهت دسته بندی کار سبک مواد معدنی ساخته می شود. شرکت آرکو صنعت انواع سرند سنگ شکن به همراه توری را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید و فروش انواع سرند سنگ شکن گریزلی به همراه توری با قیمت مناسب صفر و کارکرده و عملکرد تک محوره و دو محوره | آرکو صنعت

  • ۰۲/۰۷/۱۷
  • ali moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی