https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

مقاله پیش رو توسط گروه آرکو صنعت نگاشته شده است. با مطالعه این مقاله به درک کاملی از شیوه عملکرد، کاربرد و انواع مختلف سنگ شکن چکشی کارکرده یا اچ اس موجود در ایران خواهید رسید. در این مقاله ابتدا روش و اساس کار سنگ شکن های چکشی یا اچ اس ( hs ) توضییح داده شده است، سپس پارامترهای تاثیرگذار بر ظرفیت دستگاه ها ارایه شده است. در رابطه با اینکه این نوع سنگ شکن ها در کدام قسمت خط خردایش استفاده می شوند نیز، تصاویری آورده شده است. سپس انواع معادنی که در آن از سنگ شکن چکشی استفاده می شود، ذکر شده است.

بعد از آن، انواع مدل های مختلف دستگاه سنگ شکن کارکرده و صفر اچ اس که در ایران موجود است، آورده شده است و ظرفیت کاری هرکدام بیان شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید و فروش و همچنین تعمیر و تامین قطعات با آرکو صنعت تماس بگیرید.

 

۱۲۳۴ok

فروش سنگ شکن چکشی

جهت خرید و استعلام قیمت انواع سنگ شکن چشکی با ما تماس حاصل فرمایید!

 

HS-LOGO

فروش سنگ شکن دست دوم

برای مشاهده انواع سنگ شکن چکشی کارکرده بر روی تصویر کلیک کنید.


 

سنگ شکن های چکشی یا اچ اس

سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs ) یکی از معروف ترین و پرکاربردترین دستگاه های خرد کننده محسوب می شوند. این دستگاه ها از اصل ضربه زدن برای خرد کردن سنگ ها استفاده می کنند. گروه آرکو صنعت تاکنون در مقاله های مختلفی، انواع دستگاه ها را برای خرد کردن سنگ توصیف کرده اند. دستگاه سنگ شکن چکشی از حرکت دورانی روتور و دندانه های که شبیه چکش هستند و بر روی روتور سوار شده اند، برای خرد کردن سنگ ها استفاده می کنند. از سنگ شکن چکشی یا اچ اس، برای خرد کردن سنگ در اندازه های مختلف استفاده می شود، که به نوع طراحی این دستگاه سنگ شکن بستگی دارد. در مقاله های دیگر اساس کار و انواع مختلف سنگ شکن فکی ، ضربه ای کوبیت و هیدروکن مخروطی به طور کامل بیان شده است.

خرید و فروش سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs ) | قیمت انواع دستگاه | تعمیر و تامین قطعات | آرکو صنعت

خرید و فروش سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs ) | قیمت انواع دستگاه | تعمیر و تامین قطعات

اساس کار سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs )

مکانیسم سنگ شکن چکشی یا اچ اس ساده است. دستگاه “سنگ شکن چکشی” شامل یک قاب مانند جعبه، صفحات ثابت و روتور چرخشی با محور افقی است که چکش ها روی  آن سوار شده اند. سنگ سکن های چکشی معمولا دارای یک روتور محور افقی هستند،اما مطابق شکل زیر می توان از دو روتور محور افقی نیز استفاده کرد. روتور شامل شافتی است که به واسطه یاتاقان به دو طرف قاب وصل می شود. چکش ها معمولا به صورت ردیفی و زوج بر روی روتور سوار می شوند تا بر نیروی گریز از مرکز غلبه کنند.

هرچه تعداد چکش بر روی روتور بیشتر باشد، دستگاه سنگ شکن چکشی روان کار خواهد کرد. خود چکش ها در سبک ها و شکل های متنوعی ساخته می شوند. گاهی اوقات روتور و چکش به صورت یکپارچه ساخته می شوند و در طرح های دیگر، آنها را به صورت مجزا ساخته و بر روی هم سوار می کنند که این مدل متداول تر است.روش کار سنگ شکن چکشی یا اچ اس و نحوه عملکرد آن | آرکو صنعت اندازه بار وردی و ردیف چکش و روتور و صفحه ثابت و سندان و اچ اس 10 7 14

خرید و فروش سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs ) | قیمت انواع دستگاه | تعمیر و تامین قطعات

در سنگ شکن اچ اس ( hs )، سنگ از قسمت بالایی قاب وارد دستگاه می شوند. قسمت داخلی قاب یا بدنه دستگاه سنگ شکن از یکسری صفحات مقاوم در برابر سایش و قابل تعویض پوشش داده شده است. صفحه های ثابتی (سندان ) نیز در مقابل روتور چرخشی قرار گرفته اند. در سنگ شکن چکشی سه سری سندان قابل تنظیم به صورت جداگانه تعبیه شده است، که امکان کنترل در تولید را فراهم می‌نماید. سندان بالا به صورت یکپارچه از فولاد منگنزی و سندان‌های وسط و پایین از بدنه‌ی آهنی ساخته شده‌اند، که توسط کفشک‌های منگنزی پوشانده شده‌اند.

سنگ ها بعد از وارد شدن به داخل قاب، به روتور و چکش های نصب شده بر روی آن برخورد می کند؛ چکش با ضربه زدن به سنگ، آن را خرد کرده و به طرف صفحه ثابت (سندان) پرتاب می کند و با برخورد سنگ به صفحات ثابت، به قطعات کوچک تقسیم می شوند و از فضای بین روتور و صفحه ثابت خارج می شوند. سنگ هایی که هنوز خرد نشده اند، با برخورد به سندان، دوباره به سمت روتور و چکش های موجود در آن بر می گردد؛ این عمل انقدر تکرار می شود تا سنگ ها خرد شده و به اندازه دلخواه تبدیل شود. بسته به اندازه خرد شدن سنگ، فاصله بین روتور و سندان قابل تنظیم است. بر اساس نیاز، اندازه سنگ های خرد شده خروجی در سنگ شکن های چکشی می تواند بین ۶ تا ۹۶ میلی متر باشد.

خرید و فروش سنگ شکن های کارکرده دست دوم و استوک اچ اس 10 اس اچ 7 اچ اس 14 hs14 hs7 hs10

خرید و فروش سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs ) | قیمت انواع دستگاه | تعمیر و تامین قطعات

تامین انرژی روتور چرخشی سنگ شکن

روتور چرخشی سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs ) انرژی خود را از الکترو موتور یا موتورهای احترای داخلی می گیرد؛ این انتقال توان به صورت مستقیم ( چرخدنده ) یا توسط پولی و تسمه مسطح یا V شکل اتفاق می افتد. روش انتقال توان با پولی و تسمه، یک مزیت بزرگ نسبت به انتقال توان مستقیم دارند؛ استفاده از تسمه باعث دستیابی به تنظیمات سرعت مختلف میشود و باعث بهبود عملکرد در شرایط های مختلف می شود. دور سنگ شکن بسته به جنس و نوع و ابعاد سنگ متغیر است و با تغییر اندازه پولی ها این امر امکانپذیر است. علاوه بر این استفاده از تسمه برای انتقال قدرت باعث می شود که اگر در حین کار دستگاه سنگ شکن، قطعه ای از آن (به عنوان مثال چکش) دچار شکستگی شد، تسمه از انتقال قدرت بیشتر جلوگیری کرده و مانع صدمات بیشتر به قسمت های مختلف دستگاه سنگ شکن می شود.

ظرفیت سنگ شکن های اچ اس ( hs )

این دستگاه ها از خانواده سنگ شکن کوبیت هستند ظرفیت و اندازه سنگ شکن های چکشی یا اچ اس ( hs ) به عوامل مختلفی بستگی دارد. جنس مواد استفاده در ساخت دستگاه سنگ شکن چکشی ( hs ) بر عملکرد این دستگاه تا حدی بیشتر از آنچه در مورد هر سنگ شکنی که قبلاً مورد بحث قرار گرفته است، تأثیر می گذارد. تمام انرژی مصرفی در محفظه خردکن توسط چکشهای که بر روی روتور وصل شده اند مصرف می شود؛ انتظار می رود ضربات چکش بر روی سنگ بیشترین تاثیر را داشته باشد، به همین دلیل جنس و نحوه ساخت نوع سنگ شکن hs بسیار حائز اهمیت است. مطمئناً سرعتهای بالاتر روتور و ردیف چکش های سوار بر آن باعث ایجاد شکنندگی بهتر در سنگ ها می شود، اما محدودیت های مشخصی هم از نظر مکانیکی و هم از لحاظ عملیاتی در طراحی اینگونه سنگ شکن ها وجود دارد.

خرید و فروش سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs ) | قیمت انواع دستگاه | تعمیر و تامین قطعات | آرکو صنعت اچ اس 10 اس اچ 7 اچ اس 14 hs14 hs7 hs10

خرید و فروش سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs ) | قیمت انواع دستگاه | تعمیر و تامین قطعات

سرعت چرخش روتور گرچه نقش حیاتی را در سنگ شکن چکشی بازی می کند، اما عامل محدود کننده ظرفیت کاری آن نیز است. بنابراین در هر دستگاه معین، تعداد ردیف چکش های مورد استفاده بر ظرفیت تأثیر می گذارد. یا این حساب، برای هر ترکیبی از سرعت روتور، اندازه سنگ های ورودی و تعداد ردیف چکش ها، ظریف دستگاه سنگ شکن چکشی همواره متغییر است.

 

تاثیر ردیف چکش ها بر ظرفیت دستگاه:

برای فهم بیشتر موضوع ما را با این مثال همراهی فرمایید، در سنگ شکن با سرعت کاری ۱۵۰۰RPM با چهار ردیف چکش، سنگ های ورودی همواره ۱۰۰ بار در هر ثانیه به یک ردیف چکش برخورد می کنند. بدیهی است که محدودیتی در مقدار ماده ای که می تواند در این بازه زمانی کوتاه وارد فضای بین دو ردیف چکش شود، وجود دارد. زیرا با ورود سنگ ریزه بین دو ردیف چکش، به قسمت خروجی هدایت می شود و از سنگ شکن خارج می شود.

در کل می توان ابنگونه نتیجه گیری کرد که برای برخی از ترکیبات مختلفی از اندازه مواد ورودی به سنگ شکن، ظرفیت سنگ شکن با دو ردیف چکش بیشتر از سه ردیف چکش می شود. سرعت سنگ های ورودی به دستگاه سنگ شکن ، به طور طبیعی تأثیر مستقیمی بر مقداری که بین دو ردیف چکش ها وارد شده و سپس از دستگاه خارج می شوند، دارد. بنابراین، در سنگ شکن چکشی با طراحی ایده ال، محل تغذیه همیشه به گونه ای تنظیم شده است که مواد به جای آنکه جریان یابند، به طور مستقیم بر منطقه خرد شدن می افتند. تمامی مواد استفاده شده در ساخت این دستگاه ها ضد سایش هستند، تا عمر بدنه و روتور افزایش پیدا کند و مدت زمان بیشتری کارای داشته باشد. در دو طرف شافت خروجی روتور دستگاه برای جلوگیری از خروج غبارهای حاصل از خردایش، از سیستم آب بندی استفاده شده است.

قطعات و تعمیر ومحل نصب و شیوه سنگ اچ اس 10 اس اچ 7 اچ اس 14 hs14 hs7 hs10

خرید و فروش سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs ) | قیمت انواع دستگاه | تعمیر و تامین قطعات

انواع مدل سنگ شکن چکشی یا hs

مطابق جدول زیر سه نوع سنگ شکن چکشی در ایران تولید می شود. سیستم کاری همه آنها شبیه هم هستند و از روتور و سندان تشکیل شده اند. اما ابعاد و اندازه آنها متفاوت است و باعث ایجاد ظرفیت تولیدی مختلف می شوند. ظرفیت سنگ شکن های چکشی از ۸۰ تا ۲۵۰ متغییر است و به نوع آن بستگی دارد.

انواع مدل سنگ شکن های چکشی یا اچ اس

خرید و فروش سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs ) | قیمت انواع دستگاه | تعمیر و تامین قطعات

نکته: سنگ شکن اچ اس ۷ به دلیل تولید ماسه استاندارد بعنوان ماسه ساز کاربرد دارد.

نکته: سنگ شکن اچ اس ۱۴ بشتر در معادن سنگ آهن کاربرد دارد و برای استخراج مصالح خیلی سنگین استفاده می شود. این نوع سنگ شکن کاربرد کمتری دارد و به صورت سفارشی ساخته می شود و هزینه تولید آن نیز بالا است.

مطابق شکل زیر، ظاهر همه مدل های سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs ) شبیه هم است و مطابق شکل زیر است. گروه آرکو صنعت به واسطه ارتباط گسترده خود با صنعت کاران، برای اولین بار اقدام به راه اندازی سامانه خرید و فروش تجهیزات معدنی دست دوم به ویژه انواع مختلف سنگ شکن های فکی کارکرده، کوبیت دست دوم ، سنگ شکن چکشی دست دوم و هیدروکن مخروطی دست دوم کرده است.

خرید و فروش سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs ) | قیمت انواع دستگاه | تعمیر و تامین قطعات

استفاده از سنگ شکن چکشی در خط خردایش

این دستگاه از نوع سنگ شکن های ضربه ای بوده و هم به عنوان سنگ شکن های اولیه و هم ثانویه درخطوط فراوری و خردایش مواد معدنی استفاده می شوند. پروسه خردایش در این نوع از سنگ شکن ها با دوران چکش های موجود در دستگاه و چرخش آن ها و کوبیدن و روتور روی سندان انجام می پذیرد.

مکانیزم این سنگ شکن اچ اس ، با ضربات مکرر چکش و برخورد ذرات باهم و برخورد با دیواره ی محفظه انجام می پذیرد. سنگ شکن چکشی در خطوط مختلف خردایش، کارایی متفاوتی دارد و نمی توان یک دستور عمل کلی در رابطه با کارکرد این نوع سنگ شکن ارایه کرد. اما معمولا بعد از سنگ شکن فکی، جهت خردایش انواع سنگ ها و  کانی های معدنی ( تالک، کربنات کلسیم، فلدسپار، بنتونیت و …. ) استفاده می شود. تعداد چکش نصب شده برای خط خردایش های مختلف متفاوت است و به نوع کانی معدنی و ظرفیت مورد انتظار دستگاه بستگی دارد.

شکل زیر، به طور مثال خط خردایش سنگ آهک را نشان می دهد. در این خردایش از سنگ شکن مدل HS10 استفاده شده است.

محل استفاده از سنگ شکن چکشی اچ اس در خط خردایش خرید و فروش سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs ) | قیمت انواع دستگاه | تعمیر و تامین قطعات

خرید و فروش سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs ) | قیمت انواع دستگاه | تعمیر و تامین قطعات

 

۱۲۳۴ok

فروش سنگ شکن چکشی

جهت خرید و استعلام قیمت انواع سنگ شکن چشکی با ما تماس حاصل فرمایید!

 

Untitled1-1

فروش سنگ شکن دست دوم

برای مشاهده انواع سنگ شکن چکشی کارکرده بر روی تصویر کلیک کنید.


کاربرد سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs )

سنگ شکن های اچ اس ( hs ) یکی از اصلی ترین ماشین آلات و تجهیزات معدنی محسوب می شود. مهمترین قسمت در این سنگ شکن، چکش ها هستند که برای خرد و آسیاب کردن چرخش تیغه ها نیاز است. سنگ شکن چکشی بر اساس نیروی محرکه و سازو کار و سایز خروجی آنها دسته بندی می شوند. خروجی آنها بین ۶ تا ۹۶ میلی متر متغیر است. سنگ شکن چکشی یا اچ اس در صنایعی همچون: سیمان، ذغال سنگ،کاشی و سرامیک و خردایش انواع سنگ های معدنی و غیره کاربرد دارد. همچنین سنگ شکن های چکشی ( impact crusher ) برای شکستن انواع سنگ کوهی و رودخانه ای با سختی بالا طراحی شده که مناسب برای شکستن سنگ های تا قطر ۳۰۰ میلیمتر می باشد.

این دستگاه جهت خرد نمودن انواع سنگ های معدنی مانند سیلیس، کربنات، بنتونیت، فلدسپار …. و مواد مشابه بعد از سنگ شکن فکی کاربرد دارند. از کاربرد دیگر این دستگاه ها در خطوط پودر سنگ، ساخت پودر های مکانیزه، کارخانه های فرآوری کک، آهک سازی و کارخانه های کود آلی و صنایع گچ  است.

  • ۰۲/۰۷/۱۷
  • ali moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی