https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

گروه آرکو صنعت در این مقاله سعی دارد تا شما را با روش کارکرد انواع دستگاه بچینگ پلانت آشنا کند. در این مقاله ابتدا طرز کار بچینگ پلانت توصیف شده و سپس تفاوت بچینگ پلانت تر و خشک، ثابت و سیار بیان شده است. بعد از آن ۴ نوع میکسر بچینگ پلانت موجود در ایران به طور کامل و با جزئیات توضیح داده شده است. تفاوت لاینربین و دراگلاین که به نوع سیستم تغذیه شن و ماسه مربوط می شود با جزئیات کامل آورده شده است و در نهایت سیستم تغذیه و توزین شن، ماسه و آب بچینگ پلانت دست دوم و صفر به طور کامل توضییح داده شده است.

با مطالعه این مقاله که توسط گروه تخصصی آرکو صنعت ارایه شده است، به درک کاملی از انواع مدل و مشخصات مختلف بچینگ پلانت خواهید رسید. برای اطلاع دقیق از قیمت مناسب خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با ما تماس حاصل فرمایید.

 

۱۲۳۴ok

خرید انواع بچینگ پلانت

برای خرید انواع بچینگ پلانت کارکرده و صفر به قیمت مناسب با ما تماس بگیرید!!

Untitled-1

بچینگ پلانت

برای مشاهده انواع بچینگ پلانت صفر و کارکرده بر روی عکس کلیک کنید.!

 

 


 

 

۱- بچینگ پلانت چیست

به کارخانه تولید سیمان بچینگ پلانت گفته می شود، به بچینگ پلانت، بچ پلانت و بچینگ پلانت بتن نیز گفته می شود. مطمناً بارها در مسیر گذر از جاده ها کارخانه های تولید سیمان را مشاهده کرده اید.  بچینگ پلانت ( batching plant )  هسته اصلی یک ایستگاه تولید بتن است. در دستگاه بچینگ پلانت، تمام موارد مورد نیاز برای ایجاد بتن مانند سیمان، ماسه، آب و … به صورت جداگانه توزین (وزن) شده و سپس با نسبت های معین به درون میسکر دستگاه بچینگ وارد می شوند. میکسر، آنها را در مدت زمان معلومی با هم مخلوط می کند و در نهایت بتن تولید می شود. ظرفیت تولیدی بچینگ پلانت ها بر اساس حجم میکسر آنها بیان می شود. در مدل های متداول در ایران و آرکو صنعت ، بچینگ پلانت با حجم میکسر ۰/۵، ۰/۷۵ و ۱ متر مکعب می باشند.

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت

۲- طرز کار بچینگ پلانت

زمانی که بارگیری تمام مواد به صورت مجزا صورت گرفت ( شن، ماسه، سیمان و آب) و توزین آنها با موفقیت صورت گرفت؛ به نسبت های معین و به ترتیب داخل میکسر می شوند و عملیات مخلوط کردن شروع می شود؛ با توجه به نوع بتن زمان مخلوط شدن، متفاوت می شود. هر مرحله ریزش بتن یک بچ نامیده می شود و چون این دستگاه پشت سرهم بتن تولید می کند به آن بچینگ پلانت می گویند.

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت سیلوهای سیمان توزین و انتقال سیمان و مخزن آب میکسر بچینگ پلانت تراک میکسر توزین و انتقال مصالح فیدر مصالح چند قسمتی

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت

همواره باید ترتیب ورود مواد به داخل میکسر رعایت شود. ابتدا باید شن و ماسه  به داخل میکسر تخلیه شده و سپس به منظور جلوگیری از فشار وارده بر میکسر، آب و بعد از آن سیمان به داخل میسکر اضافه شود.  اگر سیمان و آب قبل از شن و ماسه وارد میکسر بچینگ پلانت شود، موجب نشت مواد در قسمت تخلیه بتن و یا چسبیدن به دیواره سرامیکی میکسر می شود. مواد افزودنی مایع و یا غلیظ مانند ژل میکروسیلیس بهتر است همراه آب و مواد جامد به همراه سیمان به داخل میکسر اضافه شوند.

بعد از ترکیب مواد در داخل میکسر، بتن آماده شده است و آماده بهره برداری می باشد و با باز کردن دریچه تخلیه میکسر بچینگ پلانت، بتن قابل استفاده است. اگر محل استفاده از بتن در فاصله دوری از بچینگ پلانت باشد، به وسیله کامیون، بتن منتقل می شود و اگر نزدیک باشد، انتقال با نوار نقاله صورت می پذیرد. برای مشاوره در خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

۳- طبقه بندی بچینگ پلانت ها

در این بخش به بررسی انواع مختلف بچینگ پلانت پرداخته شده است و انوع بچینگ پلانت از نقطه نظر، نوع بتن تولیدی، تامین مصالح سنگ دانه، از نظر قابلیت جابه جا شدن، مکانیزم اختلاط بررسی شده است.

۱-۳- بچینگ پلانت تر و خشک

بچینگ پلانت از نقطه نظر تولید بتن به دو بخش بتن تر و خشک تقسیم می شوند. در بچینگ پلانت های تر، تمامی مصالح تشکیل دهنده بتن که شامل آب، سیمان، ماسه، شن و در صورت لزوم مواد افزودنی، پس از آنکه وزن شدند، در نسبت های معین به داخل میکسر انتقال داده می شوند و داخل آن کاملا با هم مخلوط شده و بعد از آن بر تراک میکسر تخلیه می شوند. در بچینگ پلانت خشک، مصالح(شن، ماسه، سیمان و آب) پس از آنکه وزن شدند، مستقیم در داخل تراک میکسر ( کامیون حمل بتن ) ریخته می شوند، بدون آنکه در میسکر بچینگ پلانت مخلوط شوند.  عمل مخلوط شدن در داخل تراک میکسر انجام میگیرد که مصالح در داخل تراک میکسر تا رسیدن به مقصد می بایست تا ۱۰۰ دور چرخیده و مخلوط شوند و مسافت طی شده تقریبا ۶۰ دقیقه باشد.

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت تر و خشک در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت

بچینگ پلانت میتواند هم به صورت تر و خشک با هم باشد که این کار توسط یک قیف دو طرفه انجام می گیرد.، یعنی هم توانایی تولید بتن خشک و هم تر را داشته باشند؛ به این صورت که معمولا یک فیدر در ابتدای ورودی میکسر بچینگ پلانت قرار می گیرد. در پایین این فیدر از یک قیف دو طرفه ( شوتر=shouter)  استفاده می شود. یک طرف این قیف به میکسر و یک طرف دیگر آن به خارج قرار می گیرد.در بچینگ خشک، مصالح از شوتر فیدر خارج می شود و در بچینگ تر، مصالح از فیدر وارد میکسر می شود.

گاهی فاصله بچینگ پلانت با محل بتن ریزی بسیار زیاد می شود که در این صورت ابتدا سیمان، شن و ماسه با یک دیگر ترکیب می شوند و آبی با آنها افزوده نمی شود. آب و مواد افزودنی ،پس از آن که میکسر به فاصله معینی از محل بتن ریزی رسید به آن اضافه میگردد. این عمل باعث می شود که بتن بتواند در محل هایی که بچینگ پلانت با محل بتن ریزی فاصله بسیار زیادی دارد، کیفیت خود را حفظ نماید. برای خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت تر و خشک در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

نکته: معمولا از بچینگ پلانت های تر در مکان هایی که پروژه نزدیک می باشد، استفاده می شود. کیفیت تولیدی بتن در این نوع بهتر از طرح خشک می باشد.

نکته: در اکثر کارخانه های تولید بتن آماده از بچینگ پلانت خشک استفاده می شود و علت آن فاصله دور، محل استفاده بتن می باشد.

 

۲-۳- بچینگ پلانت ثابت و سیار

بچینگ ها از نظر حمل و نقل به دو بخش ثابت و سیارتقسیم می شوند. بچینگ های ثابت معمولا در یک نقطه ثابت نصب می شوند و همواره بچینگ پلانت های ثابت مساحت زیادی را اشغال می کنند. این در حالی است که بچینگ پلانت های متحرک، نمونه کوچک شده از بچینگ های ثابت هستند که قابلیت جابه جایی دارند. نوع سیار شامل کل تجهیزات مورد نیاز، سوار بر یک سیستم متحرک می باشد که می تواند به یک کشنده متصل شود تا به مکان های مورد نظر انتقال داده شوند.

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت

ظرفیت تولید بتن در این نوع عموما پایین تر از بچینگ های ثابت است (حداکثر تا ظرفیتهای ۱۵-۲۰ متر مکعب در ساعت) ولی این سیستم علی الخصوص زمانی کاربرد دارد که مساحت منطقه بتن ریزی وسیع باشد، همانند ساخت فرودگاه، عملیات راهسازی و مانند آن و در این حالت ممکن است ایستگاه در مدت چند ساعت نصب و آماده بهره برداری شود. بچینگ پلانت های سیار نیز مانند نوع ثابت آن در دو حالت تر و خشک ساخته می شوند. اگر میکسر در مجموعه وجود داشته باشد، اختلاط تر و در غیر این صورت باید اختلاط توسط تراک میکسر انجام شود. برای خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت ثابت و سیار در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

تعمیر و تامین قطعات بچینگ پلانت

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت

۳-۳- میکسر اختلاط دورانی و ثابت

مکانیزم اختلاط مواد در میکسر به دو قسمت میکسر اختلاط دورانی و میکسر اختلاط ثابت تقسیم می شوند: در میکسر اختلاط دورانی پره های اختلاط به بدنه میکسر متصل می باشند. با چرخش میکسر ،پره ها نیز می چرخند و عمل اختلاط صورت می گیرد؛ میکسر دارم از این نوع مدل می باشد. در نوع میکسر ثابت، پره ها از بدنه میکسر جدا می باشند، پره ها توسط سیستم محرک به حرکت درآمده و به این ترتیب عمل اختلاط صورت می گیرد؛ پن میکسر، سینگل شفت و تویین شفت از این نوع می باشند.

معمولاً بتن تولیدی میکسرهای ثابت از کیفیت مطلوب تری نسبت به بتن تولیدی میکسر دورانی برخوردار می باشد و از قیمت، هزینه تعمیر و نگهداری بالاتری برخوردار می باشند. در میکسرهای ثابت زمان اختلاط نسبت به میکسرهای دورانی کمتر می باشد، این درحالی است که هر دوی آنها حجم یکسانی دارند. برای خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت با میکسر اختلاط دورانی و ثابت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

تفاوت انواع میسکرهای بچینگ پلانت میکسر درام - پن میکسر - تک شفت میکسر - سینگل شفت میکسر - جفت شفت میکسر - دابل شفت میکسر

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت

۴-۳- انواع میسکر بچینگ پلانت

مهمترین قسمت یک بچینگ پلانت ، میکسر آن می باشد. یک میکسر ایده ال باید یک گیربکس خوب و قدرت میکس بالا داشته باشد. در حال حاضر ۴ نوع میکسر برای بچینگ پلانت ها طراحی و تولید می شود که بر اساس نوع پروژه و ظرفیت مورد نظر انتخاب می شوند. چهار نوع میکسر عبارتند از درام میکسر (dram mixer)، پن میکسر(pan mixer)، سینگل شفت (single shaft) و توین شفت(Twin shaft).

نکته: در کشورهای آمریکایی به خصوص آمریکای شمالی از میکسر درام استفاده می شود و در کشورهای اروپایی نیز، به طور معمول میکسرهای تویین شفت و پن میکسر مورد استفاده قرار می گیرند. در ایران نیز در اکثر کارخانه های تولید بتن از میسکر درام و در گارگاه های دیگر از تویین شفت استفاده می شود.

۱-۴-۳- درام میسکر

درام میکسر نوع ابتدایی میکسر های بتن آماده می باشد که از ورق های ۶ میلی متری در بدنه میکسر استفاده میشود و داخل میکسر از ورق های ۸ میلی متری به دلیل ازدیاد زمان ساییدگی استفاده شده است.در میکسر های درام اختلاط بتن بالای ۵۰% میباشد،نحوه اختلاط به صورت دورانی میباشد که به کمک ۴ چرخ طرفین بر روی دو محور افقی در حال دوران میباشد که این دو محور به وسیله دنده و زنجیرها به صورت موازی باهم درگیر میباشند تا فرایند دوران میکسر را کامل کنند.

تفاوت انواع میسکرهای بچینگ پلانت میکسر درام - پن میکسر - تک شفت میکسر - سینگل شفت میکسر - جفت شفت میکسر - دابل شفت میکسر

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت

نکته: برای ظرفیتهای بالای ۳۰ متر مکعب در ساعت میکسرهای پن، سینگل شفت و توین شفت پیشنهاد می شود.

۲-۴-۳- پن میکسر

اساس کار همانند نوع افقی است با این تفاوت که در این نوع میکسر محوری که بازویی و تیغه ها بر روی آن قرار می گیرند به صورت عمودی قرار داده شده اند و با چرخش آن مصالح را مخلوط  می کنند. نحوه آرایش تیغه ها نقش مهمی در توانایی ایجاد مخلوطی یکنواخت دارد. نکته ای که در مورد میکسرها قابل ذکر است، لزوم در نظر گرفتن تدابیری برای جلوگیری از استهلاک زود هنگام تیغه ها و افزایش عمر مفید آن و کاهش هزینه های نگهداری می باشد. چرا که این تیغه ها و نیز جداره محفظه در تماس مستمر با مخلوط بتن هستند.

تفاوت بین میکسرهای محور افقی و عمودی تفاوت انواع میسکرهای بچینگ پلانت میکسر درام - پن میکسر - تک شفت میکسر - سینگل شفت میکسر - جفت شفت میکسر - دابل شفت میکسر

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت

نکته: پن میکسر در بتن های با دانه بندی بزرگ که در سد ها استفاده می شود، کارایی ندارد  و معمولا دریچه تخلیه بار از میکسر استهلاک بالایی دارد

۳-۴-۳- سینگل شفت میکسر

در این مدل از یک شفت بصورت افقی استفاده برای مخلوط کردن استفاده می شود. بر روی این شفت به جای بازویی، یک ورق مارپیچ به دور شفت پیچیده شده که تیغه ها  بر روی آن قرار گرفته شده اند. این نوع میکسرها برای ظرفیت های خیلی بالا توصیه نمی شوند، زیرا میزان همگنی موارد به اندازه میکسر های تویین شفت نمی باشد.

میکسر سینگل شفت و تووین شفت کارخانه سیمان تفاوت انواع میسکرهای بچینگ پلانت میکسر درام - پن میکسر - تک شفت میکسر - سینگل شفت میکسر - جفت شفت میکسر - دابل شفت میکسر

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت

قدرت همگنی میکسرهای تویین شفت نسبت به میکسرهایی با تک شفت عمودی ( mixer pan ) و تک شفت افقی ( single-shaft ) بالاتر می باشد. در میکسر تویین شفت  همگنی ۹۵ درصدی در حداکثر ۳۰ ثانیه ایجاد می شود و باعث می شود این میسکرها نسبت به بقیه انرژی کمتری نیاز داشته باشند.

۴-۴-۳- تویین شفت میکسر

مطالعات صورت گرفته توسط آرکو صنعت نشان می دهد که در بچینگ پلانت، برای تولید بتن در مقیاس حجیم از میکسرهایی با تویین شفت (Twin-shaft) استفاده می شود و برای بتن های معمولی از میکسرهایی با سینگل شفت استفاده می شود. در بچینگ پلانت هایی با ظرفیت های ۲ مترمکعب، از میکسرهایی که دارای تویین شفت است، استفاده می شود. در این نوع میکسرها عمل اختلاط با چرخش دو محور افقی در خلاف جهت یکدیگر انجام می شود که به هریک از این محور ها بازوهایی هایی نصب شده است و بر روی هر باز تعدادی تیغه قرار گرفته است که با استفاده از آنها مخلوطی یکنواخت حاصل می شود. برای خرید و فروش میکسر انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت تفاوت انواع میسکرهای بچینگ پلانت میکسر درام - پن میکسر - تک شفت میکسر - سینگل شفت میکسر - جفت شفت میکسر - دابل شفت میکسر

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت

استفاده از این نوع از میکسرها برای حجم بیشتر متداول بوده و تخلیه مواد از یک یا دو دریچه در پایین صورت می گیرد. در سایزهای کوچک این نوع میکسر از یک موتور برای نیرو محرکه استفاده شده ولی در سایزهای بزرگتر معمولا ۲٫۵ متر مکعب به بالا از دو موتور استفاده شده ( برای هر شفت یک موتور ) البته در هردو حالت گیربکس هردو شفت با هم کوپل شده اند.

نکته: برای پروژه هایی که حجم بتن مصرفی زیاد می باشد میکسر های دو محوره (Twin Shaft) پیشنهاد می شود. ظرفیت این میکسر ها از ۶۰ الی ۱۵۰ متر مکعب بتن تر در ساعت نسبت به نوع پروژه قابل تعیین می باشد.

۵-۳- تفاوت دراگلاین و لاینربین

تفاوت بین لاینربین و دراگلاین به سیستم تغذیه شن و ماسه مربوط می شود. با ادامه مطلب ارایه شده توسط آرکو صنعت همراه باشید.

دراگلاین: بچینگ دراگلاینی از قدیمی ترین خط تولید در صنعت تولید بتن می باشد. دراگلاین جرثقیل ثابتی است که بر روی دستگاه بچینگ پلانت نصب می شود و وظیفه حمل مصالح به داخل میکسر را دارد. در این نوع دستگاه بچینگ، از چنگک که توسط سیم بکسل به یک بوم ( تقریبا ۱۳ متری ) متصل است که با استفاده از پرتاپ این چنگک و جمع نمودن آن، مصالح را پشت دیواره های دستگاه بچینگ جمع نموده و عملیات توزین معمولا داخل باکت بالابرنده مصالح انجام می شود که خود یک باسکول می باشد.

از معایب این سیستم، نیاز به اپراتور مجزا برای کنترل جرثقیل می باشد و همچنین خطرات ایمنی برای افرادی که در محوطه اطراف این سیستم می باشند نیز ایجاد می نماید. هزینه نگهداری این نوع سیستم از معایب آن محسوب می شود. برای خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

کارخانه سیمان دارگلاین یا فیدری بکت شن کش بچینگ پلانت کابین شن کش و سیلوی سیمان

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت

لاینربین: در این نوع دستگاه بچینگ ها برای بارگیری و توزین مصالح از مخزن های فلزی مصالح استفاده می شود که مصالح برای بر روی یک نوار نقاله به صورت تجمعی توزین می شوند و سپس مصالح با روشن شدن این نوار نقاله به داخل سیستم بالابرنده ( باکت یا نوار نفاله انتقال ) هدایت می شود. مخازن مصالح خود توسط لودر و یا کامیون می توانند شارژ شوند. در طراحی های جدید دستگاه بچینگ ها غالبا از این نوع سیستم استفاده می شود.

از محاسن این سیستم ، عدم نیاز به اپراتور اختصاصی است و اپراتور سیستم دستگاه بچینگ نیز از داخل اتاقک فرمان نیز می تواند آن را کنترل نماید . تعداد مخازن باتوجه به نیاز مشتری و مصرف کننده انتخاب می شود. انواع مدل مختلف بچینگ پلانت لاینربین جهت فروش توسط شرکت آرکو صنعت  تولید می شود. جهت خرید انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

کارخانه سیمان لاینربین یا خطی فیدر مصالح - سیستم توزین و انتقال مصالح بچینگ پلانت

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت

نکته:در حالت لاینربین نیاز به ماشین آلات جانبی مانند لودر یا بیل مکانیکی می باشد در حالی که در  دراگلاین این مشکل وجود ندارد. فضای کار دراگلاین کمتر از لاینربین می باشد و نیاز به یک اپراتور، تنها جهت کنترل دراگ لاین می باشد.

 

۶-۳- انتقال مصالح در حالت باکت و نقاله

حالت باکت: در این نوع بچینگ پلانت مصالح پس از توزین شدن ( بر روی نوار نقاله در حالت بچینگ لایناربین و در داخل باکت و یا مخزن ذخیره در حالت دراگلاین ) توسط یک باکت که یک مخزن فلزی می باشد به داخل میکسر انتقال داده می شود . معمولا از یک و یا دو سیم بکسل که به دور یک وینچ پیچیده شده اند، جهت بالا بردن باکت استفاده می شود و خود باکت دارای رولیک هایی بوده که بر روی یک ریل شیب دار قرار می گیرند. از لحاظ ایمنی نسبت به سیستم نوار انتقال دارای ایمنی پایین تر بوده علی الخصوص در دستگاه های با ظرفیت بالاتر. برای دریافت قیمت و کاتالوگ این نوع بچینگ پلانت با ما تماس حاصل فرمایید.

روش های مختلف انتقال مصالح در کارخانه سیمان - نوع باکتی فیدر مصالح و میکسر و باکت

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت

نوار نقاله: در این نوع دستگاه بچینگ پلانت مصالح پس از توزین شدن ( بر روی نوار نقاله در حالت بچینگ لایناربین و در داخل باکت و یا مخزن ذخیره در حالت دراگلاین ) توسط یک نوار نقاله شیب دار  به داخل میکسر و یا یک مخزن ذخیره هدایت می شود که امنیت بیشتری را نسبت به دستگاه های باکتی تامین می نماید ولی فضای اشغال شده در دستگاه بچینگ هایی که از سیستم نوار نقاله استفاده شده بیشتر می باشد که این موضوع در مناطق شهری بسیار مهم می باشد.

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت نوار نقاله - میکسر و فیدر مصالح چند بخشی

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت

 

۱۲۳۴ok

خرید انواع بچینگ پلانت

برای خرید انواع بچینگ پلانت کارکرده و صفر به قیمت مناسب با ما تماس بگیرید!!

Untitled-1

بچینگ پلانت کارکرده

برای مشاهده انواع بچینگ پلانت صفر و کارکرده بر روی عکس کلیک کنید.!

 

 


 

۴- نگهداری، توزین و انتقال سیمان در بچینگ پلانت

از سیلوهایی به شکل استوانه خیلی بلند برای نگهداری سیمان مورد استفاده قرار می یگرد. این سیلوها به وسیله پایه های فلزی بر روی فنداسیون بتنی نصب می شوند. ظرفیت سیلوهای نصبی در ایران سیلوها معمولاً در ظرفیت های   ۱۰۰ ،۲۵۰،  و۷۵۰ تن موجود می باشد و تعداد نصبی آنها به ظرفیت کاری ایستگاه تولید بتن بستگی دارد.

نکته: جهت خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت یک متری و نیم متری در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب با آرکو صنعت تماس حاصل فرمایید.

دستگاه بچینگ پلانت معمولا از یک باسکول برای توزین سیمان استفاده می شود و اگر افزودنی جامد دیگری مانند پولازون لازم است تا به سیمان اضافه شود، دیگر نیازی به باسکول اضافی برای توزین مواد افزودنی نیست و فقط کافیست با نسبت تعیین شده به سیمان اضافه شده و مورد استفاده قرار گیرد. این شرایط باعث می شود تا هزینه اضافی برای بچینگ پلانت کاهش یابد. برای انتقال سیمان به همراه مواد افزودنی از سیلوها به داخل میکسر از یک اسکرو ( حلزونی یا مارپیچ ) استفاده می شود. حلزونی شامل یک لوله و یک مارپیچ داخل آن است که باعث انتقال سیمان می شود.

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت سیلوی سیمان ظرفیت سیلوی سیمان

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت

نکته: گاهی برای تولید بتن جهت مصارف خاص از افزودنی های مایع استفاده می شود، این مواد معمولا نقش روان کننده یا سفت کننده را دارند. این مواد مایع معمولا در یک مخزن کوچک بارگیری می شوند و برای انتقال آنها به میکسر از یک الکترو پمپ استفاده میشود.

نکته: اگر مواد افزودنی در یک بتن، بیش از یک نوع باشد، معمولا یک باسکول به مجموع آنها اختصاص داده می شود و معمولا ترکیب آنها توزین می شود.

 

۵- تامین آب بچینگ پلانت

در بچینگ پلانت، اگر فشار آب مورد انتظار نبود، معمولا از پمپ آب استفاده می کنند و برای کنترل و مهار فشار آب از شیر توپی یا شیر پروانه استفاده می کنند. در این روش برای اندازه گیری مقدار آب مصرفی معمولا از کنتور آب استفاده می کنند که این روش از دقت بالایی برخوردار نیست. برای اندازه گیری دقیق آب مصرفی در بچینگ پلانت، کنتور از کنتور آب دیجیتال یا آبمتر استفاده می کنند.

نکته: استفاده از کنتور در قسمت تغذیه آب سیستم بچینگ پلانت و در نتیجه انباشته شدن هوا در لوله و شمارش هوا به جای آب، در طرح اختلاط بتن خلل وارد می گردد.

نکته: جهت خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب با آرکو صنعت تماس حاصل فرمایید.

۶- اتوماسیون و کنترلر بچینگ پلانت

اتوماسیون و سیستم کنترل بچینگ پلانت را  بصورت اتوماتیک و دستی طراحی می شود. در حالت اتوماتیک نیازی به مهارت اپراتور جهت انجام امورات بچینگ نمی باشد در این حالت اپراتور فقط با فشردن دکمه استارت و زمانی که تراک میکسر آماده بارگیری میباشد سیستم PLC بچینگ پلانت تمامی کارهای اعم از وزن کردن و دستورات مربوط به جک ها و اکتروموتورها را بصورت اتوماتیک انجام خواهد داد.

اتاق فرمان کارخانه سیمان و مرکز کنترل بچینگ پلانت تنظیم و راه اندازی

خرید و فروش انواع دستگاه بچینگ پلانت در مدل و مشخصات مختلف با قیمت مناسب | آرکو صنعت

در بچینگ پلانت های ساخت طراحان سیستم اتوماسیون بچینگ پلانت از راه دور و با متصل شدن به اینترنت قابل کنترل می باشد. این مزیت در مواقعی که سیستم اتوماسیون بچینگ پلانن دچار مشکل و عیب شود متخصصان شرکت از طریق متصل شدن به سیستم اتوماسیون دستگاه اقدام به رفع مشکل خواهند کرد و نیازی به اعزام نیروی فنی نمی باشد.

  • ۰۲/۰۷/۱۷
  • ali moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی