https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

فیدرها را می توان به عنوان عامل اصلی تغذیه سایر قسمت های مختلف صنایع به حساب آورد، چرا که این دستگاه‌ها معمولاً با انتقال مواد اولیه مورد استفاده در صنایع به دستگاه‌هایی که قرار است روی آن ها کار جدید انجام بدهند به عنوان عامل اصلی تغذیه دستگاه ها به حساب می آیند. از طرف دیگر مکانیزم سنگ شکن ها به گونه ای می باشد که در صورت افزایش غیر متعارف حجم بار ورودی این دستگاه ها به اصطلاح خفه کرده و دچار آسیب می شوند. به همین دلیل وجود فیدر سنگ شکن ضروری می باشد. در این قسمت فیدر دست دوم و صفر ( ارتعاشی ) به طور کامل توضییح داده شده است ،که در انواع ظرفیت های مختلفی توسط آرکو صنعت تولید می گردد و از قیمت خرید مناسبی برخوردار می باشند.

فیدر گریزلی - فیدر شاتونی - فیدر شاطونی - فیدر زنجیری - فیدر گریزلی - خرید فیدر ویبره گریزلی سنگ شکن با قیمت مناسب - فیدر سنگ شکن - stone crusher feeder - grizzly feeder - vibrating feeder -

خرید فیدر ویبره ای ( ارتعاشی ) سنگ شکن با قیمت مناسب | آرکو صنعت

 

۱۲۳۴ok

فروش انواع فیدر

برای خرید انواع فیدر ویبره ای در ظرفیت های مختلف با ما تماس بگیرید!

 

 

Untitled-1125

فیدر کارکرده

برای مشاهده انواع و مدل های مختلف فیدر دست دوم و کارکرده کلیک کنید!

 

 

انوع فیدر های ویبره ای ( ارتعاشی ) سنگ شکن خرید با قیمت مناسب

فیدرهای ویبرهای از لحاظ تامین قدرت به دو دسته تقسیم می شوند. در قسمت بعدی به تفکیک هر یک از این مدل ها توضییح داده شده است. منبع قدرت فیدر ویبره ای ( ارتعاشی ) بر قیمت خرید تاثیر به سزایی دارد.

۱: فیدرهایی که منبع قدرت آنها الکترو موتور می باشد و حرکت ارتعاشی آنها به وسیله محور لنگ است

۲:فیدرهایی که منبع قدرت و حرکت ارتعاشی آنها از موتور ویبره می باشد. 

۱: محور لنگ

در فیدر ویبره ای با محور لنگ، یک الکترو موتور وظیفه دوران شافتی را بر عهده دارد که به طرفین آن لنگر متصل شده است. از طرف دیگر فیدر بر روی فنر سوار شده است. در نتیجه نیروی ارتعاشی توسط دوران لنگرها ایجاد می شود و فنرها باعث ایجاد ویبره با دامنه نوسانی یکسان می شوند. معمولا بدنه فیدر را درجه شیب دار می سازند تا مواد داخل آن در اثر ویبره به قسمت خروجی فیدر حرکت کند.

به منظور افزایش ظرفیت تغذیه معمولا از فیدر ویبره دو محوره که دارای چهار لنگ می باشند استفاده می شود. فیدر های ویبراتوری دو محور جهت تغذیه سنگ های درشت به ویژه برای تغذیه سنگ شکن فکی مورد استفاده قرار می گیرد. این فیدر ها دارای دو محور لنگ بوده که در داخل یک جعبه دنده نسبت به هم سنکرون شده و ضمن خنثی نمودن ضربه های مخالف هم ضربه های موافق را تشدید می نمایند. فیدر ویبره ای  ( ارتعاشی ) دو محوره قیمت خرید بالایی دارد اما از بازدهی بالایی نیز برخوردا می باشد.

فیدر گریزلی - فیدر شاتونی - فیدر شاطونی - فیدر زنجیری - فیدر گریزلی - خرید فیدر ویبره گریزلی سنگ شکن با قیمت مناسب - فیدر سنگ شکن - stone crusher feeder - grizzly feeder - vibrating feeder -

خرید فیدر ویبره ای ( ارتعاشی ) سنگ شکن با قیمت مناسب | آرکو صنعت

فیدرهای ویبره معمولی همواره دارای سطح مسطح می باشند و قسمت انتهایی آنها، همچون فیدر گریزلی وجود ندارد. اما همواره می توان به قسمت انتهایی فیدر ویبره ای، قسمت گریزلی وصل کرد که از آنها به عنوان فیدر ویبره ای گریزلی یاد می شود. در بین فیدرها، فیدر ویبره ( ارتعاشی ) تک محوره از قیمت خرید پایینی  نسب به فیدر زنجیری و … برخوردار می باشد و بیشترین استفاده را در خط خردایش دارد.

۲: موتور ویبره

این نوع فیدر دستگاه سنگ شکن به جای استفاده از الکترو موتور و لنگی از موتور ویبره بهره می برند. به طور کلی موتور ویبره مکانیزم ساده‌ای دارد و از یک موتور الکتریکی تشکیل شده است که یک وزنه با نسبت چگالی بالا به محور آن متصل شده است. این وزنه بین ۲۵ تا ۵۰ درصد از ۳۶۰ درجه محور را پر می‌کند. حرکت و چرخش موتور باعث جابجایی مرکز ثقل با سرعت بالا می‌گردد و سبب لرزش و ارتعاش در کل دستگاه می‌شود. دیگر اجزای این فیدر مانند فنرها و سطح انتقال، مشابه مدل قبلی می باشد.

خرید فیدر ویبره ای ( ارتعاشی ) سنگ شکن با قیمت مناسب | آرکو صنعت

نکته: موتور ویبره به دلیل هزینه خرید و نگهداری بالایی که دارد در فیدرها استفاده نمی شود. معمولا اکثر فیدرهای تولیدی، با الکترو موتور و لنگی کار می کنند و فیدر ویبره ای به همراه موتور ویبره کمتر تولید می شوند. زیرا قیمت خرید فیدر ویبره ای ( ارتعاشی ) با موتور ویبره بسیار بالا می باشد.

 

ویژگی فیدر ویبره ای سنگ شکن در خط خردایش خرید با قیمت مناسب

فیدرهای ارتعاشی یا ویبره ای (Vibrating Feeder) در ابتدای خطوط خردایش قرار می گیرند و به منظور استفاده در شرایط سخت و مدت زمان کارکرد طولانی و مستمر در عملیات سنگ شکنی اولیه طراحی شده و ساخته می شوند. این ماشین آلات توسط سیلوهایی با ظرفیت های مختلف جهت تغذیه و هدایت مصالح و مواد اولیه به درون سنگ شکن بکار گرفته می شود.

یاتاقان های انتخاب شده در این دستگاه با توجه به کار در شرایط سخت مورد استفاده قرار گرفته اند. و همچنین استفاده از رول برینگ های بشکه ای دوبل نیز در راستای همین شرایط و کنترل حرکت دورانی بوده است. انتقال خوب و یکنواخت، تحمل بار و فشار سنگین و حرکت خارج از مرکز از مشخصات این دستگاه به شمار می رود. این فیدر با حرکت های ریز و یکنواخت خود که به دلیل طراحی و ساخت محور ارتعاشی خارج از مرکز آن می باشد و تولید حرکت خطی مواد اولیه را به طور یکنواخت به دستگاه سنگ شکن منتقل می کند.

خرید فیدر ویبره ای ( ارتعاشی ) سنگ شکن با قیمت مناسب | آرکو صنعت

انواع مختلف فیدرهای ویبره ای، می تواند کمک کننده بسیار خوب برای صاحبان کارگاه های سنگ شکنی به حساب بیاید؛ چرا که معمولاً این فیدر ها به لحاظ داشتن دهانه مناسب برای تنظیم میزان سنگ خروجی مورد نیاز و همچنین داشتن فنرها قابل تنظیم جهت تنظیم میزان ارتعاش برای بسیاری از استفاده کنندگان از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. جهت خرید فیدر ویبره ای ( ارتعاشی ) با قیمت مناسب با ما تماس حاصل فرمایید.

 

موارد دیگر استفاده از فیدر ویبره ای

فیدر های ارتعاشی نیز وابسته به صنایع که قرار است در آن به کار گرفته شوند در حجم ها و ظرفیت های گوناگون تولید می گردند و همچنین معمولاً آلیاژ مورد استفاده در ساخت آن وابسته به عنوان صنعتی که به کار می‌رود متفاوت است از این رو  شرکت آرکو صنعت نیز معمولاً نام فلز و قیمت خرید فیدر ویبره ای مورد استفاده را در کاتالوگ دستگاه قید می کند.
در ساخت انواع مختلف فیدر ها استحکام آنها مدنظر نیست چراکه از فیدر های متفاوت در صنایع مختلف استفاده می گردد، برای مثال در صنایعی همچون ساخت شیشه، ساخت سیمان، صنایع فولاد سازی از انواع مختلف فیدرها برای تغذیه دستگاههای خط تولید استفاده می گردد از این رو شرکت هایی که قرار است از آنها استفاده کنند وابسته به مواد اولیه خود نوع فیدر مورد استفاده را نیز تعیین می کند.

 

انواع مختلف فیدر ارتعاشی خرید با قیمت مناسب

جدول زیر اطلاعات کلی انواع فیدر ویبره ای را نشان می دهد. قابل ذکر است که با توجه به درخواست و نیاز مشتری امکان تولید فیدر گریزلی مشابه مشخصات زیر وجود دارد.

فیدر گریزلی - فیدر شاتونی - فیدر شاطونی - فیدر زنجیری - فیدر گریزلی - خرید فیدر ویبره گریزلی سنگ شکن با قیمت مناسب - فیدر سنگ شکن - stone crusher feeder - grizzly feeder - vibrating feeder -

خرید فیدر ویبره ای ( ارتعاشی ) سنگ شکن با قیمت مناسب | آرکو صنعت

جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت خرید مدل های مختلف فیدر ویبره ای ( ارتعاشی ) با ما تماس حاصل فرمایید.

  • ۰۲/۰۷/۱۷
  • ali moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی