https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

با روش های متعددی امکان خرید پرفکت مانی و شارژ حساب پرفکت مانی وجود دارد ، یکی از این روش ها استفاده از ویزا کارت است . پرفکت مانی یه سرویس پرداخت آنلاین است و فعالیت چشمگیری در سال های اخیر داشته است و از طرفی ویزا کارت و مسترکارت یک بانک فیزیکی است ولی در فضای آنلاین نیز فعالیت زیادی دارند. در ایران به دلیل تحریم های اعمال شده ، کاربران نمی توانند از خدمات ویزا کارت و مسترکارت استفاده کنند و از آن جای که پرفکت مانی حمایت خوبی از کاربران ایرانی دارد ، بنابراین خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مسترکارت می تواند مشکل معامله گران در عرصه بین الملل را رفع نمایید ما در این مقاله میخواهیم آموزش خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مسترکارت را ارائه بدهیم ، پس با تلماتو همراه باشید.

 

انواع روش های خرید پرفکت مانی perfect money

برای خرید و شارژ حساب پرفکت مانی روش های مختلفی وجود دارد . در ادامه به متداواترین این روش ها اشاره شده است .

 

شارژ حساب پرفکت مانی

 

خرید پرفکت مانی از طریق سایت ها

در داخل کشور سایت ها و صرافی های معتبر زیادی وجود دارند که بصورت آنلاین و هم حضوری شارژ حساب پرفکت مانی را انجام می دهند ، سایت تلماتو از امینترین سایت های فعال در این حوزه می باشد . همچنین با تلماتو می توانید خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مسترکارت را نیز داشته باشید.

 

خرید پرفکت مانی از طریق ارز دیجیتال

از خدمات رایج صرافی ها و سایت های فعال در این زمینه ، شارژ حساب پرفکت مانی perfect money با ارز دیجیتال از جمله بیت کوین است . در این مورد می توانید مقاله با عنوان ” انتقال بیت کوین به پرفکت مانی ” را مطالعه نمایید.

 

خرید پرفکت مانی با حواله بانکی

برای واریز ارز به حساب پرفکت مانی perfect money می توانید از حواله بانکی نیز استفاده کنید . این روش برای مبالغ بالا استفاده می شود و همچنین این نکته را بخاطر داشته باشید در مواد خاص از این روش بهره ببرد چرا که زمان بر بوده و برای معاملات عادی توصیه نمی شود.

 

شارژ حساب پرفکت مانی با ویزا کارت و مسترکارت

سایت تلماتو علاوه برا موارد ذکر شده ، شارژ حساب پرفکت مانی perfect money با ویزا کارت و مسترکارت نیز انجام می دهد که مراحل خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مسترکارت در ادامه همین مقاله ذکر شده است .

 

 

 

نحوه خرید پرفکت مانی با ویزا کارت

برای شارژ حساب پرفکت مانی perfect money با ویزا کارت و مسترکارت ، در آغار باید یک صرافی یا سایت معتبر پیدا کنید . سپس مراحله آموزشی زیر را برای خرید را اجرا نمایید و از آنجای که در داخل کشور رابط کاربری هر وب سایت متفاوت است ، به این دلیل ما از یک صرافی خارجی برای آموزش مراحل خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مسترکارت بهره بردیم .

 

مرحله اول : به سایت bestchange.com مراجعه نمایید . در این سایت روی عبارت Exchange کلیک کنید .

 

خرید پرفکت مانی

 

مرحله دوم : لیستی طولانی از ارز های دیجیتال ، بانک های مجازی مختلف اورده شده است . در لیست سمت چپ روی گزینه bankman کلیک کنید .

 

خرید پرفکت مانی با زویزا کارت

 

مرحله سوم : در ادامه گزینه Visa Card و Master با واحد ارزی مورد نظر خودتان را پیدا و آن را انتخاب نمایید.

 

خرید پرفکت مانی

 

مرحله چهارم : در سمت راست در قسمت جستجو perfect money را سرچ کنید و آن را براساس واحد ارزی مورد نظر انتخاب نمایید .

 

خرید پرفکت مانی با ویزا کارت

 

مرحله چهارم : و بخش میانی صفحه ، کادری برای وارد کردن مبلغ مورد نظرتان برای انتقال از ویزا کارت و مسترکارت به پرفکت مانی وجود دارد . در این قسمت مبلغ دریافتی پرفکت مانی به ازای وجه پرداختی را خواهید دید .

 

خرید perfect money

 

مرحله پنجم :
.
. ادامه مطلب

  • ۰۲/۰۶/۲۶
  • ali moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی