https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

از معتبرترین سیستم های خدمات مالی ، پرفکت مانی است که در سطح جهانی فعالیت دارد . با این سرویس پرداختی کشور ایران و همچنین کشورهای که مورد تحریم واقع شدن به راحتی می توانند از خدماتی مثل ، دریافت و انتقال ارز در مبالغ بالا و خرید از سایت های خارجی با پرفکت مانی و همچنین خرید با ووچر پرفکت مانی perfect money انجام دهند . ما در این مقاله میخواهیم ،از کاربردهای کد ووچر پرفکت مانی بگویم ، پس با ما همراه باشید.

 

ووچر پرفکت مانی perfect money چیست

حتما شما از کارت هدیه و یا کارت شارژ یکبار مصرف استفاده کرده اید ، ووچر پرفکت مانی نیز به همین شکل می باشد ، و براساس میزان شارژ موجود در ووچر ، شما می توانید خرید و یا پرداخت داشته باشید. این محصول به صورتی الکترونیکی ارائه می شود . e-voucher پرفکت مانی ، ابزاری برای انجام تراکنش ها در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و کارمزد می باشد. ارائه همچین خدماتی از سوی سیستم پرفکت مانی باعث برتری آن نسبت به سیستم های سنتی موجود شده است.

اگر شما ووچر پرفکت مانی تهیه کرده باشید ، اطلاعاتی مانند تصویر زیر را دریافت خواهید دید و زمانی که بخواهید از سایتی خرید انجام دهید ، کد 10 رقمی ووچر e-Voucher و کد 16 فعالسازی activation code را در فیلد های خواسته شده وارد می کنید ، و به این صورت پرداخت خود را به راحتی انجام خواهید داد. علاوه بر کد ده رقمی و کد فعالسازی ، اطلاعاتی مثل مقدار اعتیار و تاریخ ایجاد ووچر را نیز می توانید مشاهده کنید.

 

ووچر پرفکت مانی

 

کاربردهای ووچر پرفکت مانی

از کاربردهای کد ووچر پرفکت مانی perfect money می توان به پرداخت هزینه ها ، خرید اینترنتی کالای مورد نیاز و استفاده از خدمات سایت های که از ووچر پرفکت مانی و پرفکت مانی پشتیبانی دارند ، اشاره کرد . ووچر پرفکت مانی از خدماتی هست که بدون نیاز به وریفای حساب پرفکت مانی ، می توان از آن بهره برد و کاربرانی که تمایلی به افتتاح حساب در پرفکت مانی ندارند ، ووچر پرفکت مانی گزینه مناسبی برای انجام پرداخت های آنلاین بحساب می آید . از کاربرد ووچر پرفکت مانی ، عدم نیاز به حمل پول است ، به عنوان مثال می شود گفت ، اگر فردی قصد سفر به خارج از کشور دارد و نمی خواهد پول نقد همراه داشته باشد ، ووچر فکت مانی را می تواند به هر مبلغ که بخواهد ، تهیه و آن را در صرافی کشور مقصد به پول نقد تبدیل نماید و خواهید دید نقد کردن ووچر پرفکت مانی چقد راحت و آسان انجام می شود.

 

پرفکت مانی

 

مزیت های ووچر پرفکت مانی

از مزیتها و کاربردهای ووچر پرفکت مانی perfect money می توان به انتقال وجه به صورت الکترونیکی و آنلاین ، امنیت بالای آن ، پرداخت در کمترین زمان و با بیشترین سرعت ممکن اشاره کرد . ووچر پرفکت مانی تاریخ انقضا ندارد و هر زمان که بخواهد می تواند از ووچر استفاده کند . امکان انتقال وجه با ووچرپرفکت مانی بدون داشتن حساب نیز وجود دارد. کارمزد استفاده از ووچر پایین می باشد و زمانی که بخواهید از ووچر استفاده نمایید نیازی به ارائه اطلاعات شخصی شما نمی باشد و به این صورت حریم خصوصی شما نیز حفظ می شود. با تهیه ووچر می توانید آن را هر مکان که بخواهید به وجه نقد تبدیل نمایید .

 

کارمزد ووچر پرفکت مانی

از کاربردهای کد ووچر پرفکت مانی perfect money ، بصرفه بودن آن می توان اشاره کرد . چنانچه می دانید سپرده گذاری در پرفکت مانی با ووچر پرفکت مانی هیچ کارمزدی ندارد ، شما تنها با وارد کردن اطلاعات ووچر پرفکت مانی بدون هزینه اضافی و در سریعترین زمان ، شارژ حساب پرفکت مانی خود را انجام دهید.

اگر شما بخواهید بعد از ایجاد حساب پرفکت مانی ، کد ووچر ایجاد کنید ، حتما به این نکته توجه نمایید ، کارمزد این عمل برای حساب های وریفای نشده ، 1.99% است و اگر وریفای پرفکت مانی را انجام دهید ، مقدار کارمزد به 0.5% کاهش پیدا خواهد کرد. بعد از ایجاد کد ووچر ، این کارمزد از مانده حساب شما کسر می شود.

 

کارمزد ووچر پرفکت مانی

 

شارژ حساب پرفکت مانی با کد ووچر:

.

ادامه مطلب

  • ۰۲/۰۶/۱۹
  • ali moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی