https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

برای هر معامله گر و سرمایه گذار ارز دیجیتال ، امنیت ، همیشه باید اولویت شماره یک آنها باشد. برای معاملات اتومات و پیگیری نمونه کارها استفاده از کلیدهای API ایده خیلی خوبی است ولی باید اطمنان حاصل کنید که به شیوه ایمن از api key کوکوین استفاده می کنید . زمانی که شما میخواهید از یک پلتفرم معاملاتی استفاده نمایید ، علاوه بر در دسترس بودن و پشتیبانی از طیف وسیعی از محصولات تجاری و مبادلات قابل اعتماد ، حتما امنیت api key آن را نیز در نظر داشته باشید . از آنجایی که امنیت کاربر اولویت اصلی برای صرافی کوکوین است ،ما در تیم تلماتو آماده ارائه وریفای صرافی کوکوین به شما عزیزان هستیم تا از امکانات، صرافی کوکوین api استفاده لازم را ببرید.

 

وریفای کوکوین

 

کلید API چیست؟

واسطه نرم افزاری که اشترک گذاری اطلاعات را بین دو یا چند برنامه امکان پذیر می کند و به عنوان رابط برنامه نویسی یا API شناخته می شود. جهت دسترسی برنامه های خاص به داده های کاربر از کلید های رابط برنامه نویسی api key استفاده می شود تا از طرف کاربر بتوانند عمل کنند . api key کوکوین زنجیره ای از کد ها است که برای ارزیابی اینکه چه فردی و چگونه از آن استفاده می کند ، بکار می رود . کلید عمومی و خصوصی حساب شما دو جزئ حیاتی برای کلیدهای API هستند.

این برنامه اگر درخواستی برای دسترسی به حساب معامله گر ارائه شده باشد ، امضا می کند. با انجام این کار، اپلیکشن به صرافی اعلام می کند که اجازه دسترسی به حساب صرافی معامله گر را دارد. اگر شما api key کوکوین خودتان را ایمن نکرده باشید امکان دارد مورد حملات فیشینگ و دیگر سو استفاده ها قرار بگیرید و سرمایه خودتون رو از دست بدهید . در ادامه بیشتر در مورد سو استفاده های رایج از APIها صحبت می کنیم.

صرافی کوکوین کمپینی به نام “قبل از سرمایه گذاری فکر کنید” راه انداخته است . گام اول این صرافی آموزش امنیت برای کاربران است . پیش از سرمایه گذاری در هر پروژه ای رمزنگاری ، هوشیار باشید ، از کلاهبرداری ها آگاه باشید ، تحقیقات وسیع انجام دهید و در موقع معامله بر روی امنیت معامله توجه و تاکید زیادی داشته باشید.

 

آموزش ساخت API صرافی کوکوین

 

چرا صرافی های ارز های دیجیتال از کلیدهای API استفاده می کنند

این برنامه کاربردی نرم افزاری ، از یک api key ، کلمه عبوری API و عبارت مخفی API تشکیل شده است . برای ورود ، بصورت یک سیستم پیچیده با رمز عبور خاص عمل می کند و با api key کوکوین و نرم افزاری که شما انتخاب کردید، برای تبادلات تجاری و یا کیف پول شما قادر خواهد بود ” ارتباط ” برقرار کند . زمانی که معامله گر میخواهد به حساب خود دسترسی داشته باشد ، API از یک کلید مخفی برای انجام درخواست ها استفاده می کند. با این کار ، اپلیکیشن به صرافی اعلام می کند که مجاز است به حساب صرافی معامله گران دسترسی داشته باشد و api key مجوز انجام فعالیت را داده است .

با رشد بازار ارزهای دیجیتال، شرکت‌ها ، ابزارها و خدمات بیشتری را برای کمک به کاربران رمزارز ارائه می‌کنند تا بیشترین بهره را از معاملات خود ببرند . متخصصان حوزه تجارت می توانند بدون ورود به صرافی ارزهای دیجیتال با استفاده از کلیدهای ای پی آی که به صورت اتومات به حساب صرافی آنها دسترسی دارند، سفارشات را انجام دهند.

معامله‌گران ارزهای دیجیتال اغلب از پلتفرم‌های ثانویه برای انجام معاملات خود به صورت اتومات برای مدیریت دارایی‌های خود ، اجرای آربیتراژ ، ذخیره اطلاعات اکانت و به کارگیری دیگر تکنیک‌های معاملاتی پیچیده استفاده می‌کنند. توجه به این نکته مهم است که هر صرافی ارز دیجیتال ، api key کوکوین مجزایی دارد که به کاربران اجازه می دهد حساب های خود را به روش های گوناگونی مدیریت کنند . ثبت سفارش ، جمع‌آوری داده‌های اکانت و دسترسی به اطلاعات بازار ، برخی از خصوصیات معمول API Exchange هستند.

 

آموزش روش دریافت کلید API Exchange در صرافی کوکوین

با انجام مراحل زیر شما می توانید کلید API Exchange خودتون رو در صرافی کوکوین فعال کنید. برای دریافت ای پی ای حتما باید وریفای کوکوین را انجام دهید.

مرحله اول: نحوه ساخت api کوکوین به این گونه است که در وهله اول ، وارد حساب کاربریتان در صرافی کوکوین شوید و سپس روی آواتار خود در گوشه سمت راست بالا صفحه کلیک کنید و منوی کشوی برای شما ظاهر خواهد شد . در این قسمت روی عبارت ” API Management ” کلیک کنید.

 

آموزش ساخت API صرافی کوکوین

 

مرحله دوم : با ورود به صفحه مدیریت ای پی آی ، روی عبارت Create API کلیک کنید و به این صفحه باز شده برود.

 

آموزش ساخت API صرافی کوکوین

 

مرحله سوم : شما می توانید روی هرکدام از عبارت های API Trading یا Link Third-Party Applications کلیک نمایید و در برگه باز شده نام API و کلمه عبوری API را وارد کنید.

 

آموزش ساخت API صرافی کوکوین

 

مرحله چهارم: اگر بخواهید به سرویس دیگر پیوند دهید ، نام برنامه را دراین قسمت انتخاب و ثبت کنید.

 

آموزش ساخت API صرافی کوکوین

 

مرحله پنجم : در مرحله نام API ، عبارت عبوری خود را وارد و مجوزهای ای پی آی را انتخاب کنید. به این نکته توجه کنید که فرد دیگری بغیر خودتان به دلایل امنیتی قادر به برداشت نخواهد بود.

مرحله ششم : رمز عبور تجاری و کد تاییدی که از طریق ایمیل برای شما فرستاده شده و همچنین کد تایید Google که برای شما ایجاد شده را در این مرحله وارد کنید و برای تکمیل مراحلی که انجام دادید روی عبارت Confirm کلیک کنید.

 

آموزش ساخت API صرافی کوکوین

 

آیا API ها قابل سرقت هستند

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید

 

وریفای بایننس

  • ۰۲/۰۴/۲۹
  • ali moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی