https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

شرکت کارگزاری آی سی مارکت ( IC Markets ) برای معامله گران آماتور و اسکالپرها، کارگزاری عالی خواهد بود. معاله گرانی که دنبال معاملاتی با قیمت پایین و مناسب در فارکس هستند بروکر آی سی مارکت مناسب ترین گزینه است. کارگزاری آی سی مارکت برای معامله گر ، هر آنچه که باید را به عالترین روش ارائه می دهد. اکانت آی سی مارکت یکی از کارگذاری فارکس است که در استرالیا که در سال 2007 افتتاح شده است.این بروکر چندین شعبه مختلف داردکه توسط انجمن بورس و اوراق بهادر قبرس، اداره بازرسی مالی سیشل و انجمن اوراق بهادر و سرمایه گذاری استرالیا سازمان دهی شده است. دلایلی که آی سی مارکت معامله گران را به سمت خود سوق می دهد هزینه های پایین فارکس است. روند افتتاح حساب آنی و راحت دارد و همچنین ویژگی مهم دیگر آن واریزو برداشت بدون هیچ هزینه ای می باشد. و این بروکر دارای محصولات محدود و شامل CFD و فارکس می باشد.

 

وریفای آی سی مارکت

 

ویژگی بروکر آی سی مارکت

آی سی مارکت ( IC Markets ) یکی از ارزشمندترین و محبوب‌ترین بروکرهای فارکس و CFD در جهان است. در زیر به برخی از ویژگی ها و مزایت های این بروکر می‌پردازیم:

1. انتخاب وسیع ابزار معاملاتی :

آی سی مارکت به شما امکان معامله در بیش از ۷۵ جفت ارز، فلزات گرانبها و شاخص‌های بورسی را می‌دهد.

2. انجام آنی و قیمت رقابتی :

آی سی مارکت از زیرساخت‌های فنی توسعه یافته برخوردار است و به شما اجرای سریع و قیمت رقابتی را تضمین می‌کند.

3. پلتفرم معاملاتی مختلف :

انواع پلتفرم‌های معاملاتی را آی سی مارکت در اختیار شما قرار می‌دهد،پلتفرم متاتریدر4 ، متاتریدر 5 و سی تریدر.

4. حساب‌های تجاری مختلف :

گزینه‌های مختلف حساب تجاری را آی سی مارکت برای شما ارائه می‌دهد، از جمله حساب استاندارد، حساب واقعی ECN.

5. حمایت7/24 :

آی سی مارکت حمایت ۲۴ ساعته از شما دارد و امکان ارتباط از طریق تماس تلفنی، چت آنلاین و ایمیل را در اختیار شما گذاشته است.

6. منبع های آموزشی :

آی سی مارکت منابع آموزشی مختلفی را به شما ارائه می‌دهد که مشمول ویدئوهای آموزشی، مقالات و دوره‌های آموزشی است.

7. موضع گیری شفاف :

امکان دسترسی به اطلاعات مربوط به قیمت‌ها، حجم معاملات و سایر اطلاعات مربوط به بازار را آی سی مارکت و به شما می‌دهد و شفافیت کامل در این مورد دارد.

8. امنیت :

بروکر آی سی مارکت از فناوری رمزگذاری برای محافظت از اطلاعات شما استفاده می‌کند و امکان دسترسی به حساب تجاری از طریق یک سامانه ورود امن را برای شما فراهم اورده است.. همچنین، این بروکر دارای اجازه و بازرسی ازدستگاه های معتبر مثل ASIC و انجمن بورس و اوراق بهادار قبرس است که به شما اطمینان می‌دهد که عملکرد این بروکر زیرنظر بازرسی و نظارت دستگاه های قانونی می‌باشد.

 

 

به چند طریق می توانید از بروکر IC Markets واریز و برداشت انجام دهید

معامله در آی سی مارکت به شما امکان می‌دهد تا در بازارهای فارکس و CFD به صورت آنلاین معامله کنید. برای آغاز معامله در آی سی مارکت و طی کردن فرآیند واریز و برداشت، شما باید ابتدا حساب تجاری باز کنید و سپس واریز مبلغی به عنوان سرمایه‌گذاری اولیه انجام دهید.اگر حساب کاربری در بروکر آی سی مارکت ندارید می توانید در همین وب سایت مقاله ای با عنوان وریفای ای سی مارکت را مطالعه فرمایید.پس از تکمیل فرم و ارسال منتظر بمانید تا IC Markets حساب شما را تأیید کند. بعد ازپذیرش وتایید حساب، به بخش پروفایل خود دسترسی خواهید داشت، با انتخاب گزینه واریز می توانید حساب خود را شارژ نمایید و اجازه شروع معامله را پیدا کنید.

ما اینجا در وب سایت تلماتو کمک خواهیم کرد تا دانش خود را در زمینه افزایش دهید.

 

کارت اعتباری/دبیت کارت :

می توانید با کارت اعتباری به حساب تجاری تان واریز و یا برداشت داشته باشید. این کار به صورت آنی و سریع انجام خواهد شد.بروکر آی سی مارکت امکان پرداخت از درگاه های اینترنتی به صورت آنلاین و همچنین از طریق برنامه موبایلی برا مشتریان را فراهم آورده است. در این روش شما با برنامه موبایل خود رفته با ورود به سایت بخش پرداخت وجه را انتخاب کنید و با وارد کردن اطلاعات حساب تجاریتان وجه مورد نظر به کارت اعتباری خود واریز و یا برداشت نمایید.

بعضی خودپردازهای بانکی نیز این امکان را فراهم آوردن تا بتوانید به حساب تجاری خود در آی سی مارکت پول واریز و یا برداشت کنید.در ضمن برای واریز و یا برداشت وجه مورد نظرتان حتما شماره حساب تجاری را دقیق وارد نمایید.

 

واریز و یا برداشت وجه از طریق بانکی :

می توانید از طریق بانک به حساب تجاری خود واریز یا برداشت انجام دهید. برا اینکار به بخش واریز و یا برداشت وجه در سایت آی سی مارکت بروید و گزینه واریر و یا اینکه گزینه برداشت از حساب بانکی را انتخاب کنید و پس از وارد کردن اطلاعات حساب تجاری خود، وجه مورد نظر خود را واریز و یا برداشت کنید.این روش معمولا 1 تا 3 روز کاری طول خواهد کشید.

 

سامانه پرداخت آنلاین و ارز های دیجیتال :

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید

مقالات بیشتر بخوانید در تلماتو

  • ۰۲/۰۴/۲۶
  • ali moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی