https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

توکن Binance (BNB) ( بایننس ) یکی از محبوب‌ ترین توکن‌ها در بازار رمزارز است که توسط بایننس ، یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزارزی جهان، ایجاد شده است. این توکن از بلاکچین Binance Smart Chain (BSC) استفاده می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از آن در تراکنش‌ها در بایننس صرافی، کاهش ۲۵٪ هزینه‌ها را تجربه کنند. با توجه به اینکه توکن BNB در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب‌ترین توکن‌های رمزارزی بایننس کوین شناخته می‌شود شما برای استفاده از آن نیاز دارید پس از افتتاح حساب ، مراحل وریفای و احراز هویت بایننس را پشت سر بگذارید. در این مقاله به بررسی بهترین کیف پول توکن BNB بایننس خواهیم پرداخت. با تلماتو همراه باشید.

 

وریفای بایننس

 

توضیح کلی در مورد کیف پول های رمز ارز

کیف پول رمزارزی یک نرم‌افزار است که برای نگهداری ارزهای دیجیتال از جمله توکن BNB بایننس مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار امکاناتی مانند امنیت بالا، مدیریت تراکنش‌های رمزارزی و دریافت و ارسال ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند. این نوع کیف پول‌ها نیاز به نصب برنامه خاصی ندارند و به صورت آنلاین بر روی وبسایت‌های معتبری فعالیت می‌کنند. برای استفاده از یک کیف پول رمز ارز آنلاین، کاربران باید ابتدا به وبسایت کیف پول مربوطه مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند. سپس، باید اعتبار خود را با پرداخت ارز دیجیتال یا ارز معمولی موجود در کشور خود شارژ کنند.

بعد از افزایش اعتبار، کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کرده و در کیف پول خود ذخیره کنند. همچنین، با استفاده از کیف پول رمز ارز آنلاین، کاربران می‌توانند به راحتی ارز دیجیتال خود را برای پرداخت‌ها یا خرید و فروش در بازار رمزارز استفاده کنند.

 

کیف پول نگهداری توکن بایننس BNB I کف پول تراست ولت و ترزو و مای اتر ولت

 

انواع‌ کیف پول رمز ارزی توکن BNB بایننس عبارتند از :

  • کیف پول دسکتاپ
  • کیف پول نرم افزاری / موبایل
  • کیف پول سخت‌افزاری
  • کیف پول تحت وب
  • کیف پول کاغذی

مزایای استفاده از کیف پول‌های رمزارزی شامل امنیت بالا، قابلیت دسترسی سریع و آسان، دریافت و ارسال ارزهای دیجیتال، مدیریت تراکنش‌های رمزارزی و امکان کنترل بیشتر بر روی ارزهای دیجیتال است. معایب استفاده از کیف پول‌های رمزارزی نیز می‌تواند شامل هزینه بالا در بعضی از موارد، عدم پشتیبانی از تمامی ارزهای دیجیتال و خطر از دست دادن کلید خصوصی باشد.

 

مطالب پیشنهادی API بایننس چیست ؟ و چگونه فعال کنیم ؟ + تعیین دسترسی و اعمال محدودیت در ای پی ای Binance

 

بهترین کیف پول‌های رمزارزی برای نگهداری توکن BNB

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، قرار بر این هست برای شما چندین کیف پول برای نگهداری توکن BNB بایننس معرفی می کنیم. تعدادی از این کیف پول ها برای شما در زیر لیست شده است. لازم به ذکر است برای استفاده از کیف پول نیاز است وریفای حساب بایننس را در سایت binance.com انجام دهید.

 

کیف پول Binance Chain Wallet

Binance Chain Wallet یا همان کیف پول بایننس چین، یک کیف پول رمزارزی است که توسط بایننس، یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزارزی در دنیا ، توسعه داده شده است. این کیف پول، برای نگهداری ارزهای رمزارزی مبتنی بر شبکه بلاکچین Binance Chain مانند توکن BNB بایننس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

کیف پول بایننس چین Binance chain I برای توکن BNB بایننس

 

با استفاده از کیف پول Binance Chain ، کاربران می‌توانند به راحتی ارزهای رمزارزی مانند Binance Coin (BNB) بایننس کوین ، BEP-2 و BEP-20 را دریافت، ارسال و مدیریت کنند. همچنین، کاربران می‌توانند با استفاده از این کیف پول، تراکنش‌های رمزارزی خود را به صورت امن و سریع انجام دهند.

کیف پول Binance Chain Wallet به صورت رایگان در دسترس است و می‌توانید آن را از وبسایت رسمی بایننس دانلود کنید. این کیف پول دارای امنیت بالا و رابط کاربری ساده است و برای کاربرانی که می‌خواهند ارزهای رمزارزی ‌شان را در شبکه Binance Chain نگهداری کنند، گزینه‌ی مناسبی است.

بایننس دارای سه استاندارد توکن به نام های BEP2 ، BEP8 و BEP20 است. در حالی که توکن های BEP2 و BEP8 روی بایننس چین ( BS ) اجرا می شوند، توکن های BEP20 روی بایننس اسمارت چین ( BSC ) اجرا می شوند. از آنجایی که این دو بلاک چین بسیار شبیه هستند، می‌توانید به راحتی توکن‌های BEP2 و BEP8 را با توکن‌های جدید BEP20 تعویض کنید.

BSC با پیاده سازی ماشین مجازی اتریوم می تواند اپلیکیشن های مبتنی بر اتریوم مانند متاماسک را اجرا کند. این مورد بیانگر تعامل BSC با اتریوم است. اما با وجود این تفاوت همچنان ارتباط بین BSC و BC وجود دارد و کاربران می توانند توکن های خود را بین این دو شبکه در بایننس تعویض کنند.

 

کیف پول تراست ولت Trust Wallet مناسب برای بایننس کوین

تراست ولت Trust Wallet یک کیف پول رمزارزی موبایلی است که برای نگهداری ارزهای رمزارزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیف پول، توسط شرکت Trust Wallet Inc توسعه داده شده است که در سال ۲۰۱۸ توسط Binance به ارزش ۲۰ میلیون دلار خریداری شده است.

کیف پول تراست ولت Trust Wallet برای سیستم‌عامل‌های iOS و Android در دسترس است و به صورت رایگان در دسترس کاربران است. با استفاده از این کیف پول، کاربران می‌توانند ارزهای رمزارزی متنوعی مانند Bitcoin، Ethereum ، Binance Coin سایر ارزهای رمزارزی را دریافت ، ارسال و مدیریت کنند.

کیف پول تراست ولت Trust Wallet دارای امنیت بالا و رابط کاربری ساده است و کاربران می‌توانند از امکاناتی مانند پشتیبانی از تراکنش‌های دو مرحله‌ای، قفل‌کردن کیف پول با رمز عبور، پشتیبانی از تراکنش‌های مبادله‌ای و پشتیبانی از ارز‌های رمزارزی بر پایه‌ی استاندارد ERC-20 بهره مند شوند.

به طور کلی، کیف پول تراست ولت Trust Wallet یک گزینه‌ی مناسب برای کاربرانی است که می‌خواهند ارزهای رمزارزی خود را در دسترس خود در گوشی هوشمند خود داشته باشند و به راحتی بتوانند آن‌ها را مدیریت کنند.

کیف پول تراست ولت امکان مشاهده آنی و لحضه ای قیمت ارز های دیجیتالی مانند بیت کوین اتریوم و آلت کوین ها و توکن های ERC-20 را برای کاربران فراهم کرده است. هم چنین بررسی ارزش بازار جدول زمانی قیمت ها و حجم معاملات را از طریق کیف پول نرم افزاری امکان پذیر است.

 

مطالب پیشنهادی نحوه بازیابی ارزهای دیجیتال یا رمز ارز های انتقال یافته به شبکه اشتباه در بایننس

 

کیف پول Trezor

Trezor یک کیف پول سخت‌افزاری (Hardware Wallet) است که برای نگهداری امن ارزهای رمزارزی در اکانت بایننس کوین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیف پول توسط شرکت Satoshi Labs ساخته شده است و به عنوان یکی از کیف پول‌های سخت‌افزاری محبوب در دنیای رمزارزی شناخته می‌شود.

 

کیف پول ترزور trezor

 

به عنوان یک کیف پول سخت‌افزاری، Trezor دارای مزایا و ویژگی‌های زیادی است که شامل موارد زیر می‌شود:

 

ادامه مطلب

  • ۰۲/۰۴/۲۵
  • ali moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی