https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

یکی از بروکرها در زمینه های باینری که پلتفرمی برای معاملات آنلاین است، IQ option  ( بروکر ایکیو  آپشن ) می باشد. مشتریان می توانند در این مکان دارایی ها و بازارهای مالی مانند باینری آپشن و سهام و … البته ارزهای دیجیتال تجارت کنند. بروکر ایکیو از چندین زبان مختلف پشتیبانی می کند و کاربران می توانند با زبانی که به آن تسلط دارند فعالیت کنند. اما مشکلی اصلی که برای کاربران ایرانی وجود دارد مشکل وریفای بروکر ایکیو می باشد. برای حل مشکل احراز هویت و وریفای اکانت بروکر آیکو اپشن ( آی کیو آپشن IQ option ) | ثبت نام و افتتحاح حساب برای ایرانیان | IQ option  ادامه مقاله تلماتو را مطالعه کنید.

 

نکاتی که از بسته شدن حساب بروکر ایکیو ( IQ option ) جلوگیری می کند

1: عدم استفاده از فیلترشکنی که مربوط به کشور غیرمجاز برای فعالیت در بروکر ایکیو است: اگر فیلترشکن شما مربوط به کشوری باشد که در این بروکر اجازه فعالیت ندارند همانند کشورمان ایران یا برخی از : کشورها درخواست عدم اجازه فعالیت کاربرانشان را به بروکر ایکیو داده اند تا کاربرانشان در این پلتفرم مجاز به فعالیت نباشند.

پس هنگام استفاده از VPN یا VPS حواس جمع باشید که آی پی شما مربوط به کشور ممنوعه نباشد.

هنگامی که ای پی شما هنگام ورود به سایت یکی از کشورهای ممنوعه برای فعالیت در بروکر ایکیو باشد، لیستی از کشورهایی که مجاز به فعالیت نیستند به شما نمایش می دهد.

2: توجه به ساعت کشوری که از IP آن استفاده می کنید: هنگامی که از آی پی یک کشور دیگر استفاده می کنید ساعت سیستم خود را به زمان همان منطقه تغییر دهید.

3: تمرکز روی مرورگری که با آن لاگین ( log in ) می شوید: هنگامی که شما در یک پلتفرم دیگری بعنوان مثال بایننس فعالیت کرده اید.

بعد از استفاده از بایننس می خواهید در بروکر ایکیو وارد حساب کاربری خود شوید اگر قصد دارید از دو آی پی متفاوت استفاده کنید، این پلتفرم با خواندن مشخصات مرورگرتان متوجه دور زدن شما خواهد شد.

یا از مرورگر دیگری استفاده کنید یا که از همان مرورگر قبلی به صورت Private استفاده کنید یا در حالت سوم مرورگر خود را ببندید و از اول باز کنید. دلیل اصلی محدود شدن حساب کاربری رعایت نکردن این نکات است.

 

خرید اکانت وریفای شده و احراز هویت بروکر ایکیو اپشن | ثبت نام و افتتحاح حساب برای ایرانیان | IQ option | آی کیو آپشن

 

مدارک مورد نیاز برای وریفای و احراز هویت اکانت ایکیو اپشن IQ option

مدارک وریفای ایکیو اپشن که شامل سه مورد می باشد:

  • کارت هویتی ( آیدی کارت )
  • پاسپورت
  • گواهینامه رانندگی

کاربرانی که می خواهند وریفای IQ Option را انجام دهند باید یکی از سه مدارک فوق را تهیه کنند. نیازی به داشتن هر سه مورد نیست.

 

 

روش های ثبت نام و افتتحاح حساب برای ایرانیان در بروکر  IQ Option

شما برای احراز هویت و وریفای اکانت بروکر آیکو اپشن ( آی کیو آپشن IQ option )  تنها سه راه را پیش روی خود دارید:

  1. اگر شما شهروند یک کشور خارجی هستید و ملیت انجا را دارید می توانید با استفاده از آن مدارک مدارک وریفای ایکیو اپشن را انجام دهید. دقت کنید در صورتی که روی مدارک ملیت ایرانی شما نوشتاری شده باشد، شما به ناچار از این مورد باید صرف نظر کنید.
  2. استفاده از مدارک هویتی یک شخص قابل اعتماد با ملیت کشور مجاز برای فعالیت در ایکیو اپشن: اگر شما یک آشنای معتمدی دارید می توانید از او بخواهید احراز هویت و وریفای اکانت بروکر آیکو اپشن ( آی کیو آپشن IQ option ) را برای شما انجام دهد، تیم تلماتو این مورد را برای شما توصیه نمی کند، چون شما رسما صاحب حساب نیستید و اصلا هیج نوع مالکیتی روی تراکنش های انجام شده ندارید.
  3. می توانید با استفاده از ارتباط با متخصصان تیم تلماتو احراز هویت و وریفای اکانت بروکر آیکو اپشن ( آی کیو آپشن IQ option ) را انجام دهید. همانگونه که بسیاری از کاربران مدارک صرافی سخت گیری همانند بایننس را از تلماتو تهیه کرده اند و وریفای بایننس و وریفای کوکوین را به راحتی انجام دادند. برای دیدن نمونه کارها می توانید در واتس آپ پیام ارسال کنید و نمونه کارها را در مشاهده نمایید.

برای دریافت مدرک احراز هویت و وریفای اکانت بروکر آیکو اپشن ( آی کیو آپشن IQ option ) می توانید مشخصات عمومی که در هنگام ایجاد اکانت در IQ Option وارد کرده اید که شامل: عکس 4*3 ، نام و نام خانوادگی دقیقا همانطور که در سایت وارد کرده اید همراه با تاریخ تولد به میلادی  را برای ما ارسال کنید.

برای وریفای راحت و آسان کمتر هزینه کنید ولی با خیال راحت احراز هویت را پشت سر بگذارید.

 

خرید اکانت وریفای شده و احراز هویت بروکر ایکیو اپشن | ثبت نام و افتتحاح حساب برای ایرانیان | IQ option | آی کیو آپشن

 

مقالات مشابه

 💡 روش دور زدن احراز هویت بایننس

 

آموزش تصویری وریفای بروکر ایکیو آپشن ( IQ option ) را انجام دهم؟

برای احراز هویت و وریفای اکانت بروکر آیکو اپشن ( آی کیو آپشن IQ option )  خود مطابق عکس روی نوشته قرمز رنگ کلیک کنید.

 

چگونه وریفای بروکر ایکیو (IQ option  ) را انجام دهم؟

 

گام اول: ایمیل خود را باید تایید کنید. در مراحل اولیه ثبت نام، ایمیلی با محتوای کد تایید دریافت می کنید. این کد را در قسمت نمایش داده شده وارد می کنید.

 

چگونه وریفای بروکر ایکیو (IQ option  ) را انجام دهم؟

 

گام دو: تایید شماره تلفن همراه بعد از تایید ایمیل است. می توانید با کلیک بر روی گزینه Skip از این مرحله صرف نظر کنید.

 

چگونه وریفای بروکر ایکیو (IQ option  ) را انجام دهم؟

 

گام سوم و چهار: Verify your personal data تاییدیه اطلاعات وارد شده را انجام می دهید. مراحل سه و چهار را باید به دقت پشت سر بگذارید.

گام پنجم: شما باید اسناد هویتی خود را برای تایید هویت خودتان برای وریفای آیکیو اپشن آپلود کنید.

اسنادی که برای احراز هویت و وریفای اکانت بروکر آیکو اپشن ( آی کیو آپشن IQ option ) نیاز دارید و روش صحیح آپلود مدارک در زیر برای شما نوشتاری شده است:

  1. عکس کارت هویتی ( آیدی کارت )
  2. گذرنامه ( پاسپورت)
  3. گواهینامه رانندگی

ارائه اسکن یا عکس یکی از موارد فوق برای احراز هویت و وریفای اکانت بروکر آیکو اپشن ( آی کیو آپشن IQ option ) ضروری است.

روش صحیح اسکن پاسپورت به شکل زیر می باشد.

وریفای بروکر ایکیو

هر دو طرف کارت هویتی را باید اسکن کرده یا از مدرک فیزیکی عکس گرفته و آپلود می کنید.

جلوی کارت هویتی:

 

وریفای بروکر ایکیو

پشت کارت هویتی:

 

وریفای و احراز هویت بروکر ایکیو اپشن Verification Iq option | IQ option

گواهینامه رانندگی نیز همانند کارت هویتی باید از جلو و پشت کارت عکس گرفت و یا مدرک اسکن شده را آپلود می کنید.

 

وریفای و احراز هویت بروکر ایکیو اپشن Verification Iq option | IQ option

پشت گواهینامه رانندگی را نیز مطابق عکس آپلود می کنید به گونه ای که همه جزئیات در عکس مشخص باشد.

 

وریفای بروکر ایکیو

اسنادی که برای احراز هویت و وریفای اکانت بروکر آیکو اپشن ( آی کیو آپشن IQ option ) مورد استفاده قرار می گیرند باید دارای نام و نام خانوادگی و تاریخ دقیق انقضا مدرک و عکس صاحب مدرک مشخص شده باشد.

وریفای و احراز هویت بروکر ایکیو اپشن Verification Iq option | IQ option


سوالات متداول کاربران

آیا می توانم بدون وریفای بروکر ایکیو معامله کنم؟

لازم است تمام مراحل وریفای ایکیو اپشن را پشت سر بگذارید تا بتوانید در پلتفرم خود معامله کنید. با رعایت بالاترین استانداردهای ایمنی و امنیت ، ایکیو اپشن مطمئن می شود که صاحب حسابی هستید که معاملات تجاری را انجام می دهد.

 

چگونه در وریفای ایمیل خود را تایید کنم؟

1. برای وریفای ایکیو اپشن را با استفاده از Google Chrome در حالت ناشناس باز کنید یا که کلید میانبر ctrl + shift + N را فشار دهید تا حالت ناشناس مرورگر کروم برای شما باز شود.

2. اطلاعات حافظه پنهان (cache) و کوکی ها را پاک کنید. برای انجام این کار ، لطفاً CTRL + SHIFT + DELETE را فشار دهید ، ALL را انتخاب کرده و سپس روی CLEAN کلیک کنید. پس از آن ، لطفاً صفحه را مجدداً راه اندازی کنید و ببینید آیا تغییری ایجاد شده است یا خیر.

3. بار دیگر یک ایمیل تأیید درخواست دهید.

4. پوشه spam خود را در ایمیل خود بررسی کنید.

در صورتی که در یکی از مراحل وریفای ایکیو اپشن با مشکل مواجه شدید می توانید سوالات خود را از طریق دیدگاه بپرسید. همچنین برای مشاهده نمونه کارهای تیم تلماتو می توانید پیج اینستاگرامی تلماتو را دنبال کنید.

 


خدمات مشابه

💡  وریفای هیوبی

💡  احراز هویت بایننس

💡  وریفای گیت

  • ۰۱/۰۷/۱۹
  • ali moradi

آیکیو آپشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی