https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

وریفای و احراز هویت تضمینی حساب بروکر الیمپ ( Olymp Trade ) با مدارک کشور های مختلف توسط شرکت های معتبری انجام می شود. بدین ترتیب مردم ایران به‌راحتی می‌توانند اقدام به ایجاد حساب کاربری و دریافت وریفای تضمینی از الیمپ ترید شروع به فعالیت کنند. کاربران سوالات زیادی را در رابطه با الیمپ ترید ( Olymp Trade ) در ایران دارند و تمام کسانی که قصد فعالیت در بازار های مالی دیجیتالی را دارند به دنبال روش های مطمئن برای شروع فعالیت و وریفای بروکر الیمپ ترید هستند.

همانطور که مستحضر هستید ، این بروکر به ایران را تحریم کرده است و تمامی افراد باهویت ایرانی، امکان ایجاد حساب و ترید در این بروکر را ندارند. ما در طول این مقاله بهترین روش را برای دریافت وریفای و احراز هویت تضمینی حساب بروکر الیمپ با مدارک کشور های مختلف را توضیح خواهیم داد. به طور کلی وریفای بروکر حساب بروکر المیپ به سه قسمت اساسی مطابق شکل زیر تقسیم می شود که تمامی مراحل به طور کامل توضییح داده می شوند؛ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

وریفای و احراز هویت تضمینی حساب بروکر الیمپ با مدارک کشور های مختلف | Olymp Trade

 

 

فهرست مطالب

دلیل اهمیت ایجاد حساب ، وریفای و احراز هویت در بروکر المیپ

الیمپ ترید ( Olymp Trade ) یک پلتفرم  معاملاتی باینری آپشن هست که این  مجموعه از سال 2014 فعالیت خود را شروع کرده است و به وسیله موسسه IFMRRC  رگوله می شود، تا یک محیط فوق العاده امن برای افرادی که در این محیط فعالیت می‌کنند ایجاد گردد. در حالت کلی تمام ضررهایی که به دلیل خطاهای بروکر ممکن است ایجاد شود توسط این مجموعه پرداخت می گردد.

توجه داشته باشید که احتمال بروز خطا در بروکر الیمپ ترید امکان پذیر نیست، ولی با این حال وجود پشتیبان قوی مانند IFMARC سبب اطمینان کاربران شده است. این کارگذاری در حال حاضر به شهرت جهانی دست پیدا کرده است و افرادی که به دنبال یک محیط مطمئن جهت سرمایه‌گذاری هستند به راحتی می‌توانند با دریافت وریفای تضمینی به فعالیت کنند.

در حال حاضر ایرانی ها تنها با استفاده از vpn کشور های دیگر و ارائه مدارک مورد نیاز می‌توانند در الیمپ ترید فعالیت داشته باشند، در ادامه متن روش دریافت وریفای تضمینی و احراز هویت در بروکر جذاب الیمپ بیان شده است. تمام افرادی که قصد سرمایه گذاری در این پلتفرم باینری آپشن را دارند حتماً قبل از سرمایه گذاری باید از زیر نظر بودن موسسات به وسیله هیئت های نظارتی معتبر اطمینان حاصل کنند. بر حسب مطالعات انجام شده امروز حدود ۱۵ درصد کاربران الیمپ ترید را ایرانی ها به خود اختصاص داده اند.

 

وریفای و احراز هویت تضمینی حساب بروکر الیمپ با مدارک کشور های مختلف | Olymp Trade

 

 💡  جهت وریفای بایننس به صورت تضمینی بر روی لینک زیر کلیک کنید:   

 وریفای بایننس

 

 

الیمپ ترید ایران را تحریم کرده است!

بسیاری از افراد بعد از تحریم بروکر الیمپ ترید ( Olymp Trade ) در ایران به دنبال بروکر جایگزین الیمپ ترید بودند ولی پیدا کردن جایگزین مطمئن مناسب برای این بروکر با سابقه چندان کا راحتی نیست. بروکر المیپ رتید به دلیل فضای کاربری مناسبی که دارد، همواره ترید های زیادی را به خود جلب کرده است. بنابراین شما که در این بروکر فعالیت دارید، به راحتی می توانید با کمک موسسه تلماتو  احراز هویت و وریفای این بروکر برجسته را با موفقیت پشت سر بگذارید و به فعالیت خود ادامه دهند.

تمامی مدارک مورد نیزا برای احراز هویت و وریفای بروکر الیمپ ( Olymp Trade ) توسط موسسه تلماتو قابل تامین می باشد و به صورت تضمینی، شما می تواند سال های سال بدون هیچگونه مورد رد این بروکر فعالیت داشته باشید و تلماتو نیز پشتیبان دائمی شما می باشد.

 

اهمیت ترید در بروکرهای مختلف برای ایرانیان و احراز هویت آن

افراد با ایجاد حساب کاربری در الیمپ ترید ( Olymp Trade ) و پیش‌بینی‌های قیمت ارزهای دیجیتال می‌توانند سود زیادی را کسب کنند. در واقع کاربران با پیش بینی دقیق در رابطه با افزایش و یا کاهش ارزش ارزهای دیجیتال می توانند سود آپشن را کسب نمایند و در صورتی که پیش‌بینی اشتباه بوده باشد در این حالت سرمایه خود را از دست می دهند.

در الیمپ ترید ارزهای دیجیتالی مختلفی مانند ریپل،  اتریوم،  لایت کوین،  زی کش  وجود دارد. در حالت کلی می توانیم بگوییم که الیمپ ترید یک بازار مالی بوده و بهترین بستر برای افرادی هست که قصد افزایش سرمایه خود را در بازه زمانی کوتاه دارند . در حال حاضر تحریم مردم ایران توسط الیمپ ترید سبب نگرانی بسیاری از افراد شده است در صورتی که شما با استفاده از vpn یا vps کشورهای دیگر به راحتی می توانید در این سایت حساب باز کرده و شروع به فعالیت کنید.

خوشبختانه امروزه وجود شرکت‌های معتبر مانند تلماتو سبب شده است تا تمام افراد به راحتی بتوانند وریفای و احراز هویت تضمینی حساب بروکر الیمپ ( Olymp Trade ) با مدارک کشور های مختلف را دریافت نمایند. کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید.

 

دور زدن تحریم برای وریفای و احراز هویت بروکر المیپ ( Olymp trade )

 

نحوه ایجاد حساب ، وریفای و احراز هویت در سایت بروکر المیپ

دریافت تاییدیه از طرف الیمپ ترید ( Olymp Trade ) سبب افزایش امنیت کاربران و تراکنش های انجام شده می شود. تمام افراد تا ۱۴ روز بعد از ثبت نام باید تمام فرآیندها را جهت دریافت تاییدیه نهایی انجام دهند. مدارکی که برای دریافت وریفای بروکر المیپ نیاز است می توان به زیر اشاره کرد:

  • پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی
  •  عکس سه بعدی
  •  مدارکی که نشان دهنده صحت آدرس کاربر باشد(می تواند شامل قبض تلفن، قبض اینترنتی، قبض آب و برق و گاز باشد)
  •  ارائه اسکرین شات های لازم در رابطه با تایید مبلغ وارد واریز شده

 تمام این مدارک برای کاربران ایرانی توسط تیم تخصصی تلماتو آماده می گردد در نهایت  تمام کاربران ایرانی می توانند با  مدارکی که مورد تایید این سایت است میتوانند اقدام به دریافت وریفای  تضمینی بروکر المیپ کنند.

 

روش تکمیل وریفای و احراز هویت در بروکر الیمپ ترید

تمام افراد بعد از ایجاد حساب کاربری برای وریفای و احراز هویت کامل در الیمپ ترید ( Olymp Trade ) باید کارت شناسایی خود را  به همراه یک عکس سه بعدی و مدارک شناسایی را در سایت مربوطه آپلود نمایند.

 

مرحله اول:

احزا هویت و وریفای بروکر الیمپ ( Olymp Trade ) شما باید یک کارت شناسایی معتبر که شامل عکس، تاریخ تولد، نام و نام خانوادگی هست را ارائه دهید که میتواند شامل شناسنامه، گواهی نامه و یا کارت ملی باشد (توجه داشته باشید که تمام اسنادی که بر گزاری می کنید باید رنگی باشند.) توجه داشته باشید که اسکرین شات از مدارک و تصاویری که ویرایش شده اند مورد تایید نیستند.

 

مدارک مورد نیاز برای بروکر الیمپ olymp trade

 

مرحله دوم: 

کاربران باید یک عکس سه بعدی رنگی را  در سایت آپلود نمایند.

 

تطبیق عکس سفلی با مدارک درست شده در بروکر الیمپ

 

مرحله سوم:

جهت تکمیل شدن وریفای و احراز هویت بروکر الیمپ، باید اطلاعات کامل در رابطه با آدرس و محل سکونت فرد ( POA ) تکمیل گردد. همچنین جهت تایید آدرس باید از صورتحساب بانکی که شامل آدرس است یا قبض آب، برق، گاز و یا قبض اینترنت و تلفن استفاده کنید. دقت داشته باشید که قبض تلفن همراه، فاکتور خرید و یا فیش هایی که توسط پزشکان ارائه می گردند مورد تایید نیستند.

 

 

مرحله چهارم:

برای احراز هویب و وریفای بروکر المیپ ( Olymp trade ) باید اطلاعات دقیقی را در رابطه با مبلغ واریز شده ارائه نمایید. توجه داشته باشید که باید کیف پول الکترونیکی شما به وسیله سازمان مربوطه تایید گردد. بعد از اینکه شما تمام اطلاعات لازم را در رابطه با تایید مبلغ واریز شده را آپلود کردید، حدود 24 ساعت طول می‌کشد تا اطلاعاتی که آپلود کرده اید بررسی شده و تایید شود در برخی موارد کم ممکن است این زمان تا 5 روز نیز به طول بکشد. اگر نیاز به مدارک تکمیلی باشد در این حالت درخواست از طریق ایمیل به کاربران ارسال می گردد.

 

مطابقت حساب بانکی با شخص مورد نظر در بروکر الیمپ

 

نکته: 

بسیاری از افراد که قصد سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتالی را دارند و می‌خواهند وریفای بروکر المیپ ترید را دریافت نمایند، باید به کمک افراد متخصص و حرفه ای که تجربه بالایی در این زمینه دارند مشورت نمایند.  مخصوصاً امروزه به دلیل محدود شدن کاربران ایرانی در رابطه با فعالیت در سایت الیمپ ترید تمام افراد ایرانی باید با  با ارائه مدارکی خاص که توسط تیم تلماتو آماده می شود می‌توانند وریفای تضمینی حساب بروکر الیمپ را دریافت نمایند.

 

جهت وریفای و احراز هویت در الیمپ ترید کاربران چقدر زمان دارند؟

کاربران بعد از دریافت ایمیل درخواست تاییدیه از طرف شرکت حتماً باید تا ۱۴ روز نسبت به تایید اعتبار اقدام نمایند. تمام افرادی که تراکنش های مالی را انجام می دهند باید نسبت به دریافت تاییدیه اقدام نمایند هدف کلی از دریافت تاییدیه امنیت حساب و امنیت تراکنش‌های مالی کاربران است.

دریافت تاییدیه مهمترین گزینه جهت امنیت حساب و تراکنش های مالی انجام شده است. بدین ترتیب یک محیط امن و مطمئن برای کاربران ایجاد می گردد و احتمال بروز خطا و پولشویی به حداقل می رسد و کاربران با خیال راحت می توانند تراکنش های مالی را انجام دهند.

 

سخن پایانی

در حالت کلی اگر شما تمام مراحل را به صورت صحیح انجام دهید در این حالت به راحتی خواهید توانست وریفای و احراز هویت تضمینی حساب بروکر الیمپ ترید را با مدارک کشورهای مختلف را دریافت نمایید. موسسه تلماتو تمامی مدارک مورد نیاز از قبیل پاسپورت ، ایدی کارت ، گواهینامه و قبض را در اختیار شما خواهد گذاشت. این خدمات شامل 6ماه پشتیبانی هم می شود تا اگر احیانا مدرک دیگری از شما خواسته شد به صورت رایگان در اختیارتان قرار گیرد.

  • ۰۱/۰۷/۱۹
  • ali moradi

الیمپ ترید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی