https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

یکی از جذابترین سرگرمی هایی که در کل جهان طرفداران زیادی را در رده های سنی متفاوت دارد گیم (Game) است. علاوه بر بازی و سرگرمی برخی از افراد به دنبال کسب در آمد از سرگرمی های خود هستند. برخی از شرکت ها هر سال بازی های متفاوتی را روانه بازار می کنند. در این بین برخی از شرکت ها نیز ارتباط بین گیمر ها را امکان پذیر می کنند. یکی از سایت هایی که در این زمینه بسیار فعالیت کم نظیری دارد G2G  می باشد. این وبسیات نیز نیاز به ارایه مدارک جهت وریفای دارد مانند وریفای بایننس . اگر مشتاق خرید مدارک جهت احراز هویت و وریفای حساب و اکانت G2G ( جی تو جی ) هستید، ما در تیم تلماتو به همراه شما هستیم و توضیحاتی در این زمینه خواهیم پرداخت، همراه ما باشید.

 

چرا باید مدارک هویتی خود را برای احراز هویت  و وریفای حساب G2G ارائه کنم؟

G2G یک بازار دیجیتال پیشرو در جهان است که توسط کارآفرینان فنی تاسیس شده است. در حال حاضر دفاتری در مالزی، سنگاپور و اندونزی دارند همچنین توسعه دفاتر خود در کشورهای تایلند، ویتنام، ایالات متحده و امارات را به پیش می برند. این پلتفرم با شعار “طراحی شده توسط گیمرها، برای گیمرها”، G2G در سال 2013 شروع به فعالیت نموده و در سال 2016 رسما راه اندازی شد. از آن زمان، پلتفرم G2G سال به سال رشد تصاعدی داشته است و به یک نیروی برجسته در فضای بازی تبدیل شده است.

G2G شرکتی است که در مناطقی که مشمول مقررات مبارزه با پول شویی (AML) است، تجارت می کند. به این ترتیب، کاملا متعهد به همکاری با مقام پولی برای تقویت و تنظیم اقدامات می باشد. همچنین با توجه به الزامات استانداردهای بین‌المللی و قوانین و صلاحیت محلی مجبور به ادامه این روند هستند.

بخشی از این فرآیند شامل تأیید هویت کاربر با استفاده از اسناد، اطلاعات و داده‌های منبع معتبر و مستقل (همچنین به عنوان KYC یا Know-Your-Customer نیز شناخته می‌شود)، به ویژه از آنجایی که تجارت G2G شامل تراکنش‌ها و حواله به ارزهای خارجی است باید وریفای  و احراز هویت G2G را کاربران انجام دهند.

 

وریفای حساب و اکانت G2G | خرید مدارک احراز هویت سایت بازی G2G | ثبت نام و دریافت اکانت وریفای شده جی تو جی

 

 

با چه مدارکی می توان وریفای اکانت G2G را کامل کرد؟

برای اینکه مرحله وریفای و احراز هویت اکانت G2G را پشت سر بگذارید باید هموراه یکی از سه مدارک زیر که اشاره شده است ، پشت سر بگذارید تا بتوانید به راحتی به فعالیت خود در این وبسیات ادامه دهید. حتما مطلع هستید که نمی توان از مدارک ایرانی برای وریفای حساب g2g استفاده کرد.

  1. کارت هویتی ( آیدی کارت ) : این به عنوان کارت شناسایی محسوب می شود و هر کشور آیدی کارت مخصوص به خود را دارد.
  2. گواهینامه رانندگی : درایور لایسنس نیز برای هر کشور مخصوص می باشد و گاهی ایالت های مختلف یک کشور نیز دارای گواهینامه رانندگی مختلف هست.
  3. پاسپورت (گذرنامه) : معمولا تمامی صرافی های یا وبسیات های خارجی از صفحه اول پاسپورت عکس میخواهند

 

خدمات مشابه

💡  احراز هویت بایننس

💡 وریفای کوکوین

 

لزوم استفاده از مدارک کشورهای مختلف برای وریفای g2g

هر جا سخن از تحریم است نام کشور عزیزمان آنجا می درخشد 😥 . متاسفانه کاربران ایرانی به طور مستقیم نمی توانند با مدارک ایرانی وریفای G2G را انجام دهند. پس به ناچار باید یکی از 3 روش های گفته شده را باید دنبال کنید.

  1. از مشخصات شخص دیگری که مورد اعتماد شماست و دارای ملیت یکی از کشورهای غیر تحریم است استفاده کنید. که این گزینه عموما امنیت نداشته و شما بعنوان شخص صاحب حساب کاربری شناخته نمی شوید.
  2. روشی که بسیار امن است ولی عموما همه کاربران فعال در این حوزه که ایرانی هستند، ملیت کشور دیگری بجز ایران را ندارند. شما اگر ملیت یک کشور دیگری را دارید و شهروند کشور غیرتحریم هستید می توانید از مدارک خود برای وریفای G2G استفاده کنید.
  1. روش سوم که روش پیشنهادی تیم تلماتو است ممکن است راهگشای مشکلات شما باشد. شما می توانید با ارسال مشخصات فردی خود که شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد به میلادی و یک عکس 4*3 که وضوح قابل قبولی دارد را برای ما ارسال کنید.

با استفاده از تیم تلماتو شما می توانید مدارک وریفای و احراز هویت حساب و اکانت G2G  را خریداری کنیدو به این سایت ارایه بدهید.

 

 

آموزش مرحله به مرحله وریفای و احراز هویت جی تو جی

ما به شما توصیه می کنیم از یک دستگاه تلفن همراه با مرورگرهای زیر برای تأیید استفاده کنید، زیرا دوربین دستگاه تلفن همراه می تواند در مقایسه با وب کم یا رایانه تصویر واضح تری بگیرد:

مرورگر اندروید: فایرفاکس / کروم

مرورگر آیفون IOS: سافاری

1. کد QR را با استفاده از برنامه اسکنر بارکد نصب شده در تلفن همراه یا رایانه لوحی خود اسکن کنید.

برای iOS: می‌توانید از برنامه دوربین استوک با اسکنر QR داخلی استفاده کنید.

برای اندروید: می‌توانید برنامه‌های QR Scanner را از فروشگاه Play نصب کنید.

همچنین، می‌توانید از طریق مرورگر وب رایانه خود با وب‌کم نیز تأیید کنید.

چگونه وریفای و احراز هویت G2G را تکمیل کنیم؟

2. سند خود را آماده کنید. توجه داشته باشید که فقط کارت شناسایی فیزیکی پذیرفته می شود. مدارک خود (گواهینامه رانندگی معتبر، پاسپورت یا کارت هویتی) را دقیقاً در چارچوب قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که تصویر واضح، بدون تیرگی و خوانایی عبارات است. سپس روی دکمه دوربین کلیک کنید تا عکس بگیرید.

 

چگونه وریفای و احراز هویت G2G را تکمیل کنیم؟

 

3. بعد از اینکه با موفقیت تصویر واضحی را ثبت کردید، روی تایید کلیک کنید. در غیر این صورت ممکن است دوباره استفاده کنید.

 

چگونه وریفای و احراز هویت G2G را تکمیل کنیم؟

 

4. حالا همین کار را برای پشت شناسنامه خود انجام دهید.

 

چگونه وریفای و احراز هویت G2G را تکمیل کنیم؟

 

۵. سپس پس از گرفتن تصویر واضح، دوباره تایید کنید.

 

چگونه وریفای و احراز هویت G2G را تکمیل کنیم؟

فروش وریفای حساب و اکانت G2G | خرید مدارک احراز هویت سایت بازی G2G | ثبت نام و دریافت اکانت وریفای شده جی تو جی از تلماتو

۶. سپس از شما خواسته می شود که یک عکس سلفی بگیرید. برای ادامه روی Start Now کلیک کنید.

 

چگونه وریفای و احراز هویت G2G را کامل کنیم

فروش وریفای حساب و اکانت G2G | خرید مدارک احراز هویت سایت بازی G2G | ثبت نام و دریافت اکانت وریفای شده جی تو جی از تلماتو

۷. برای گرفتن سلفی، صورت خود را دقیقاً در کادر قرار دهید. به خاطر داشته باشید که از عینک آفتابی، کلاه یا هر وسیله جانبی که ممکن است صورت شما را بپوشاند استفاده نکنید. هنگام گرفتن سلفی در مقابل یک دیوار شفاف بایستید.

چگونه وریفای و احراز هویت G2G را کامل کنیم

 

۸. دستور العمل های داده شده را دنبال کنید (عملکردی مانند لبخند زدن به عنوان دوربین).

چگونه وریفای و احراز هویت G2G را انجام دهیم

 

۹. سپس بر روی دکمه گرفتن کلیک کنید تا سلفی خود را بگیرید.

 

 

10. پس از گرفتن یک عکس واضح تأیید کنید، یا اگر می‌خواهید دوباره امتحان کنید، روی دکمه retake کلیک کنید.

11. هنگامی که فرآیند وریفای G2G را با موفقیت به پایان رساندید، سیستم به شما اطلاع خواهد داد.

 

فروش اکانت وریفای شده G2G | خرید مدارک وریفای و احراز هویت G2G

فروش وریفای حساب و اکانت G2G | خرید مدارک احراز هویت سایت بازی G2G | ثبت نام و دریافت اکانت وریفای شده جی تو جی از تلماتو

12. اگر در گرفتن صحیح عکس ها مشکل دارید، می توانید برای وریفای G2G با عکس، پشتیبانی G2G تماس بگیرید. مدل و مرورگر تلفن همراه خود را ارائه دهید، یک اسکرین شات/فیلم را پیوست کنید تا بتوانند به شما در رفع مشکل کمک کنند.

 

فروش اکانت وریفای شده G2G | خرید مدارک وریفای و احراز هویت G2G

روش ارتباطی با متخصصان تلماتو

می توانید با استفاده از واتس آپ یا پیج اینستاگرامی تلماتو (در صورتی که با تلفن همراه خود این مطلب را مطالعه می فرمایید با کلیک بر روی کلمه صفحه چت تلماتو برای شما باز می شود) با ما در ارتباط باشید و نمونه کارهایی که برای وریفای حساب G2G و احراز هویت بایننس و … را که متخصصان تلماتو انجام داده اند را مشاهده نمایید.

در صورتی که سوالی ذهن شما را در باره احراز هویت G2G به خود مشغول کرد می توانید در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید .


مقالات مشابه

💡  وریفای بایننس با امارات

💡 وریفای کوکوین

  • ۰۱/۰۷/۱۸
  • ali moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی