https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

صرافی اف تی ایکس ( FTX ) یکی دیگر از صرافی هایی است که طرفداران زیادی در زمینه ارزهای دیجیتال، برای تریدرهای تازه کار و  معامله گران قدیمی دارد، ولی به دلیل تحریم بودن ایران کاربران ایرانی با مشکلاتی مانند مشکلات وریفای بایننس مواجه می شوند. اکثرا به این صورت است که کاربران باید دست به دامن روش های غیرمعمول برای وریفای حساب کاربری خود باشند ما در تلماتو راهگشای شما عزیزان هستیم. برای ایجاد حساب کاربری و احراز هویت در اف تی ایکس FTX و روش های پشت سر گذاشتن تحریم کاربران ایرانی مقاله را با دقت کامل مطالعه فرمایید. در صورت مواجه با مشکلات وریفای می توانید با تلماتو در تماس باشید.

 

 

معرفی صرافی FTX  

این صرافی مستقر در کشور باهاما و شرکت های وابسته به آن در ایالات متحده قرار دارد. یک صرافی ارز دیجیتال که توسط معامله گران و تریدرهای FTX برای معامله ساخته شده است. صرافی اف تی ایکس از خدمات نوآورانه ی از جمله مشتقات (قرارداد مالی که ارزش آن به گروهی از دارایی ها یا معیارها وابسته است) و توکن های اهرمی ( Leveraged Token ) ارائه می دهد.

 

توکن های اهرمی چیست و چه کاربردی دارد؟

لوریج در زبان فارسی به معنای اهرم است، اگر در معامله به سود دست یابید، می توانید با استفاده از لوریج توکن سود خود را چند برابر کنید، پس سرمایه گذاران در صرافی FTX با این اهرم می توانند چندین برابر دارایی خود را به عنوان سود برداشت کنند. یکی از مزیت هایی که کاربران زیادی بخاطرش به FTX پیوستند معامله آسان با Leveraged Token است و همه تریدرها می توانند از آن استفاده کنند. برای انجام معاملات بیشتر و استفاده از توکن های اهرمی شما باید با استفاده از احراز هویت اف تی ایکس محدودیت ها را از میان بردارید تا بتوانید به فعالیت در این صرافی بپردازید.

 

افتتاح حساب و وریفای صرافی FTX ( اف تی ایکس ) | ثبت نام و احراز هویت برای ایرانیان با ارائه تمامی مدارک مورد نیاز و پشتیبانی رایگان | تلماتو

 

روش های وریفای اف تی ایکس ( FTX ) برای ایرانیان

هر کاربر ایرانی که قصد فعالیت در صرافی های خارجی را دارد یا برای فعالیت اقدام کرده است، باید مدارک هویتی را تهیه کنید. نکاتی که برای احراز هویت اف تی ایکس باید در نظر داشته باشید در موارد ذیل به آن ها اشاره شده است:

1. استفاده از مدارک شخص معتمد که ساکن کشور تحریمی نباشد: در صورتی که یکی از دوستان و آشنایان شما که به او اعتماد کامل دارید، می توانید از مدارک او برای احراز هویت اف تی ایکس استفاده کنید. ولی ممکن است مشکلاتی در آینده برای شما پیش بیاید، شما صاحب حساب کاربری FTX شناخته نمی شوید و در صورت بروز هر گونه مشکل باید از دوستتان بخواهید تا آن را رفع کند. و ممکن است بعد از مدتی داراریی شما از طرف شخص مقابلتان به خظر بیفتد. تلماتو با این گزینه مخالف می باشد.

 

2. استفاده از مدارک خودتان اگر ملیت کشور غیرتحریم را دارید: اگر شما ملیتی غیر از ملیت ایران را دارید و در کشور دیگری زندگی می کنید می توانید مدرک آن را استفاده کنید، لطفا توجه داشته باشید فقط داشتن پاسپورت شما را جزو شهروند یک کشور تعریف نمی کند، چون ملیت شما در آن ایرانی نوشته شده است.

 

3. تهیه مدارک فیک از تلماتو با مشخصات خودتان: در صورتی که دو مورد بالایی گفته شده برای شرایط شما صدق نمی کند می توانید با تلماتو در ارتباط باشید علاوه بر تهیه مدارک احراز هویت اف تی ایکس می توانید مدارک وریفای بای بیت ، احراز هویت بایننس ، وریفای هیوبی ، وریفای صرافی گیت ، وریفای کوکوین ، وریفای کوین بیس و … را تهیه کنید.برای تهیه مدرک هویتی کافیست نام و نام خانوادگی به انگلیسی (دقیقا همانگونه که موقع ثبت نام در پلتفرم صرافی نوشته اید)، تاریخ تولد به میلادی و یک عکس 4*3 با کیفیت را برای ما ارسال کنید. در کمتر از 24 ساعت مدرک هویتی مورد نظرتان به نشانی مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

 

استفاده از VPN یا VPS با آی پی ثابت: شما حتی بدون داشتن فیلترشکن نمی توانید وارد سایت اف تی ایکس شوید. پس به ناچار باید یک VPN یا VPS را همیشه برای فعالیت در این پلتفرم ها بر روی سیستم یا تلفن همراه خود داشته باشید. در صورتی که هویت ایرانی شما برای FTX معلوم شود، حساب کاربری شما به طور دائم مسدود می شود. ترجیحا از VPN پولی استفاده کنید چون آی پی ثابت در اختیار شما قرار می دهد. فیلترشکن های رایگان در هر دفعه وصل شدن یک آی پی متفاوت به شما عرضه می کند و اف تی ایکس متوجه فیک بودن آی پی شما می شود.
روی دارایی خود ریسک نکنید.

 

ایجاد حساب کاربری در صرافی FTX

ابتدا فیلترشکن خود را روشن کرده و وارد سایت FTX شوید.

– روی کلمه Register واقع در گوشه سمت راست بالای سایت کلیک کنید.

 

افتتاح حساب و وریفای صرافی FTX ( اف تی ایکس ) | ثبت نام و احراز هویت برای ایرانیان با ارائه تمامی مدارک مورد نیاز و پشتیبانی رایگان | تلماتو

 

– در صفحه ظاهر شده آدرس ایمیل خود و رمز عبور ایمن وارد کنید. تیک گزینه موافقت با شرایط خدمات را بزنید و روی کلید Create Account کلیک کنید.

 

افتتاح حساب و وریفای صرافی FTX ( اف تی ایکس ) | ثبت نام و احراز هویت برای ایرانیان با ارائه تمامی مدارک مورد نیاز و پشتیبانی رایگان | تلماتو

 

در عین حال که مراحل ثبت نام را انجام می دهید نوعی احراز هویت نیز در سطح ابتدایی انجام می دهید.

خدامت مشابه

💡  وریفای کوین بیس

💡  وریفای هیوبی

 

مرحله 2: آغاز فرایند KYC یا احراز هویت و وریفای  FTX .

 

سطوح احراز هویت و وریفای FTX

مرحله تایید نشده: در این مرحله شما فقط ایمیل خود را در سایت وارد کرده اید و هیچ اطلاعاتی در دسترس FTX قرار ندارد. در این مرحله با محدودیت عدم امکان معامله، عدم امکان سپرده گذاری یا برداشت مواجه می شوید و فقط می توانید در سایت یا اپلیکیشن FTX از محیط این صرافی بازدید کنید.

سطح 1 احراز هویت اف تی ایکس FTX : در این مرحله اطلاعات هویتی مانند: ایمیل، نام قانونی کامل، تاریخ تولد، کشور محل سکونت و منطقه/ استان و شماره تلفن همراه را وارد سایت می کنید. محدودیت هایی که همچنان در این مرحله گریبان گیر شما هستند برداشت محدودیت روزانه فقط 2000 دلار آمریکا و نخواهید توانست معاملات زیادی انجام دهید.

سطح 2 احراز هویت اف تی ایکس : مشخصاتی که باید در این مرحله در اختیار اف تی ایکس قرار دهید عبارتند از: نام قانونی کامل، تاریخ تولد، ارائه قبض خدماتی ( آب، برق، گاز ) برای تایید نشانی محل زندگی، آپلود یکی از مدارک هویتی (گواهینامه رانندگی، پاسپورت، کارت هویتی ( ID Card ))، در این سطح از احراز هویت کلیه محدودیت ها از حساب شما برداشته می شود.

نام قانونی و تاریخ تولد خود را همانگونه که در مدرک هویتی شما قید شده است در سایت وارد کنید. جزئیات نشانی محل زندگی که روی قبض درج شده است را بنویسید. کاربران ایرانی به دلیل محدودیتی که تحریم ها علیه کاربران ایرانی وضع کرده است نمی توانند از شماره تلفن همراه خود استفاده کنند، برای این منظور از طریق گوگل ویس می توانید برای فعال سازی حساب کاربری با شماره تلفن می توانید از این طریق اقدام نمایید. برای ادامه روی Continue کلیک کنید.

مرحله 3: تایید هویت و  تایید چهره در وریفای اف تی ایکس ( FTX )

FTX  فرآیند تأیید هویت ایمن را تضمین ld کند. لطفاً توجه داشته باشید که داده‌ها ذخیره می‌شوند و ممکن است طبق خط‌ مشی‌های حفظ حریم خصوصی FTX استفاده شوند.

مرحله 1 : تایید هویت و چهره با استفاده از کامپیوتر

نوع حساب کاربری خود را مشخص می کنید.

اگر حساب برای شخص باشد گزینه Individual را انتخاب می کنید.

اگر حساب برای شرکت یا موسسه باشد گزینه Institution را انتخاب می کنید.

در این جا هدف ما آموزش حساب کاربری شخصی یعنی Individual می باشد.

 

نام و نام خانوادگی کامل خود را وارد کنید.

در کادر دوم نام کشوری که مدارک هویتی آن را تهیه کرده اید وارد کنید.

در کادر سوم نام منطقه و خیابان را وارد می کنید.

بعد از نوشتن مشخصات روی Submit information کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

 

افتتاح حساب و وریفای صرافی FTX ( اف تی ایکس ) | ثبت نام و احراز هویت برای ایرانیان با ارائه تمامی مدارک مورد نیاز و پشتیبانی رایگان | تلماتو

مرحله 2: روش آپلود فایل مدارک

نوع مدرک هویتی را انتخاب کنید.

1.عکس جلو و پشت مدرک هویتی خود را آپلود کنید.

2.سیستم به شما یک کد نمایش می دهد آن را روی برگه ای یادداشت می کنید.

3. سپس جلوی مدرک هویتی در یک دست و کدی که روی برگه یادداشت کرده اید را در دست دیگرتان بگیرید و همزمان قیافه شما نیز داخل کادر باشد عکس گرفته و آپلود کنید.

4.نشانی کامل و دقیقی که برای تایید آدرس توسط صرافی FTX از تلماتو تهیه کرده اید را وارد می کنید.

5. بعد از وارد کردن نشانی محل اقامت فیک آپلود باید عکس قبض را برای برداشته شدن محدودیت های کامل حساب آپلود کنید.

و در نهایت روی Submit Information کلیک کنید.

 

افتتاح حساب و وریفای صرافی FTX ( اف تی ایکس ) | ثبت نام و احراز هویت برای ایرانیان با ارائه تمامی مدارک مورد نیاز و پشتیبانی رایگان | تلماتو

 

پس از تکمیل فرایند روی Submit information کلیک کنید.

تایید احراز هویت اف تی ایکس ممکن است بعد از آپلود و ارسال مدارک تایید وریفای اف تی ایکس 24 ساعت تا 1 هفته طول بکشد. اطلاعات اضافه ای اگر از شما درخواست کند از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

شما بعد از پشت سر گذاشتن این مراحل افتتاح حساب و وریفای اف تی ایکس ( FTX ) را کامل کرده اید، حال می توانید به فعالیت در این صرافی پشت سر بگذارید.

 

خدمات مشابه:

💡 احراز هویت بایننس

 

نحوه احراز هویت با اپلیکیشن FTX

برای شروع اپلیکیشن FTX را متناسب با نوع سیستم عامل خود IOS یا اندروید بر روی گوشی همراه خود نصب کنید.

بر روی Log in کلیک کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

افتتاح حساب و وریفای صرافی FTX ( اف تی ایکس ) | ثبت نام و احراز هویت برای ایرانیان با ارائه تمامی مدارک مورد نیاز و پشتیبانی رایگان | تلماتو

 

در پایین صفحه روی علامت User ضربه بزنید.

 

افتتاح حساب و وریفای صرافی FTX ( اف تی ایکس ) | ثبت نام و احراز هویت برای ایرانیان با ارائه تمامی مدارک مورد نیاز و پشتیبانی رایگان | تلماتو

 

در احراز هویت روی Enable Trading deposit که به معنای فعال کردن معاملات و سپرده ها است کلیک کنید. به مرحله تایید مدرک هویتی هدایت خواهید شد.

 

افتتاح حساب و وریفای صرافی FTX (اف تی ایکس) | احراز هویت برای ایرانیان

 

برای آپلود مدارک هویتی مراحل مشخص شده در تصاویر را دنبال کنید.

 

افتتاح حساب و وریفای صرافی FTX ( اف تی ایکس ) | ثبت نام و احراز هویت برای ایرانیان با ارائه تمامی مدارک مورد نیاز و پشتیبانی رایگان | تلماتو

 

بعد از آپلود مدرک هویتی و گرفتن سلفی، احراز هویت و وریفای Ftx توسط اپلیکیشن به پایان می رسد.

در صورتی که با مشکل مواجه شدید سوالات خود را در بخش نظرات بپرسید یا با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.


خدمات مشابه 

💡 وریفای کوکوین

💡 وریفای بایننس

💡خرید مدارک احراز هویت بایننس

  • ۰۱/۰۷/۱۷
  • ali moradi

وریفای حساب صرافی FXT

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی