https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

با سلام خدمت علاقمندان ارزهای دیجیتال؛ اخیرا متوجه شدید که صرافی بایننس به دلیل مسائل پولشویی به دنبال احراز هویت کاربران خود می باشد. در همین راستا شما دو راه بیشتر ندارید یا این بازار را ترک کنید و به دنبال صرافی دیگر باشید و یا اینکه در این صرافی وریفای و احراز هویت را انجام دهید. با توجه به تحریم ایران توسط این صرافی، جهت احراز هویت در بایننس چاره ای جز استفاده از با مدارک جعلی ، فیک و غیر ایرانی را ندارید. در هیمن راستا سایت تلماتو مدارک تمامی کشورها را از قبیل آیدی کارت ، پاسپورت ، گواهینامه رانندگی را با عکس و مشخصات شما درست کرده و جهت وریفای بایننس در اختیارتان قرار می دهد.  

نکته: برای وریفای تضمینی بایننس با مدارک کشورهای مختلف روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 وریفای بایننس

 

 

فهرست مطالب

احراز هویت بایننس با مدارک جعلی ، فیک و غیر ایرانی

توجه کنید که احزا هویت بایننس فقط برای ما ایرانیان نیست بلکه مردم تمام کشورها شامل این قانون می شوند و باید احراز هویت کنند. بایننس این اقدامات را برای کمک به حمایت از تلاش های خود در زمینه احراز هویت مشتریان (KYC) و مبارزه با پولشویی (AML) اعلام کرده. این امر باعث افزایش بیشتر حفاظت از کاربران و مبارزه با جرایم مالی می شود. بنابراین برای فعالیت در این بازار فقط دو راه برای ما باقی می ماند

1) احراز هویت در صرافی بایننس و ادامه فعالیت در این اکسچنج بزرگ.

2) مهاجرت از بایننس به صرافی کوینکس و دیگر صرافی هایی که تحریم نیستیم.

خب مسلماَ روش دوم آسان ترین روش است که 90% تریدرهای ایرانی انجام دادند و برای ادامه فعالیت و ترید به سمت صرافی کوینکس رفتند . اما 10% از کاربران هستند که دارایی به شدت بالایی دارند و فقط در بایننس می توانند کار کنند و فقط بایننس جوابگوی این دسته از افراد می باشد. برای ایرانیان احراز هویت بایننس فقط با مدارک جعلی ، فیک و غیر ایرانی قابل انجام می باشد. در همین راستا شما می توانید پاسپورت ، آیدی کارت، قبض  کشورهای مختلف را در سایت تلماتو سفارش دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک  ساخت پاسپورت فیک برای بایننس کلیک کنید.

 

نکته:  صرافی های ابتدا برای جذب مشتری، ثبت نام را بسیار ساده و راحت می کنند تا بتوانند مخاطبان بیشتری را جذب کنند و در ابتدا از شما احراز هویت Binance نمی خواهند. بعد از یک مدت که مشتریان مورد نظر خود را جذب کردند، گام را فراتر میگذارند و از شما میخواهند که احراز هویت را انجام دهید که در این صورت زیر ایران صددرصد تحریم است و چاره ای جز احراز هویت بایننس با مدارک جعلی ، فیک و غیر ایرانی ندارید. بنابراین بهتر است صرافی خود را تغییر ندهید و در همین صرافی وریفای Binance را انجام دهید. صورت مسله رو پاک نکنید.

 

احراز هویت بایننس با مدارک جعلی ، فیک و غیر ایرانی با پاسپورت آیدی کارت قابل ویرایش لایه باز

 

احراز هویت ایرانی ها چگونه صورت می گیرد؟

شما به 3 روش می توانید احراز هویت کنید.

روش اول:  روش اول این است که خودتان مدارک داشته باشید یعنی شهروند کشور دیگری باشید و خودتون احراز هویت کنید.

روش دوم: این است که کسی را در خارج از کشور داشته باشید و با مدارک آن شخص احراز هویت کنید.

روش سوم: این است که برای شما ساخت مدارک برای وریفای بایننس مانند پاسپورت و یا کارت گواهینامه رانندگی و یا کارت شهروندی را انجام دهند.

روش اول و دوم که کاملا طرز کارش مشخص است ، اما روش سوم که همان ساخت مدارک جعلی برای احراز هویت در صرافی بایننس ( id cart psd template )  است. سایت تلماتو در زمینه احراز هویت بایننس با مدارک جعلی ، فیک و غیر ایرانی فعالیت دارد . هم می توانید. گروه تلماتو تمامی مدارک مورد نیاز برای وریفای را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. پس با خیال راحت می توانید در این صرافی به فعالیت خود ادامه دهید.

شما می توانید با مدارک کاغذی و اسکن شده هم احراز هویت انجام بدید اما یه زمانی است که بعد از احراز هویت بایننس از شما میخواهد که کارت شناسایی را باید دستتان بگیرید و عکس بگیرید تا متوجه شود که عکس فتوشاپی نیست. گروه تلماتو علاوه بر اینکه در زمنیه احراز هویت بایننس با فروش مدارک جعلی ، فیک و غیر ایرانی فعالیت دارد، می تواند مدارک را چاپ کرده و به درب خانه شما ارسال نماید. دقت کنید اگر خواستید مدارک شناسایی را خودتان چاپ کنید ، آن را بر روی کارت هایی از جنس PVC و با قطر 700 میکرون چاپ کنید که کاملا شبیه به کارت ملی و گواهینامه است.

 

 💡 احراز هویت بایننس با مدارک ایرانی

 

بهترین صرافی برای ورود به ارزهای دیجیتال

چرا باید به دنبال بهترین صرافی رمز ارز برای ایرانیان باشیم؟ به دلیل قرارگیری ایران در لیست تحریم‌های اقتصادی وزارت بازرگانی و دارایی ایالات متحده امریکا، فعالیت‌های اقتصادی ایرانیان در ابعاد بین‌المللی محدودیت‌هایی دارد (همه ما با این محدودیت‌ها آشنا هستیم). بازار ارزهای دیجیتال، یک بازار مالی است لذا فعالیت ما در این بازار نیز دارای محدودیت است. بسیاری از صرافی‌های رمز ارز در جهان صراحتا اعلام کرده‌اند که به کاربران ایرانی هیچ سرویسی را ارائه نمی‌دهند. اما بسیاری از کاربران ایرانی در صرافی‌های بین‌المللی فعالیت داشته و ترید می‌کنند؛ اگر این صرافی‌ها به ایرانی ها سرویسی ارائه نمی‌دهند، پس این افراد چگونه در صرافی‌های خارجی ترید می‌کنند؟ این افراد با مدارک جعلی ، فیک و غیر ایرانی انجام وریفای بایننس را کامل می کنند.

شما می توانید این مدارک از قبیل آیدی کارت – پاسپورت و .. را با هزینه ناچیزی  از طریق لینک زیر سفار دهید. این مدارک به صورت کامل و چاپ شده در اخیتار شما عزیزان قرار می گیرد.

 

احراز هویت بایننس

 

پس توجه کنید که هیچ صرافی برای ایرانیان امن نیست و دیر یا زود از شما احراز هویت می خواهند و به دلیل تحریم ها صددرصد با ایرانی بودن شما مشکل خواهند داشت. بنابریان شما از همان اول بهتر است چه در صرافی باینسس و چه صرافی های دیگیر با مدارک کشور دیگری اقدام کنید. سایت تلماتو یکی از پیشگامان بزرگ در عرصه احراز هویت می باشد.

 


 💡 خرید مدارک احراز هویت بایننس

  • ۰۱/۰۷/۱۴
  • ali moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی