https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

اگر امروز ارزهای دیجیتال را خرید و فروش می کنید ممکن است نام Binance را شنیده باشید که سریعترین صرافی در حال رشد است و سفارشات را با سرعت بسیار بالا پردازش می کند. اما چیزی که کاربران دوست دارند بدانند روش های حفظ امنیت حساب کاربری خود در بایننس است، برخی روش ها برای هک کردن و دور زدن وریفای بایننس و رمز عبور وجود دارد که کاربران عادی قادر به انجام این کارها نیستند، پس امنیت حساب کاربری بایننس خود را با فعالسازی Google authenticator  تضمین کنید. به همین دلیل این صرافی از کاربران درخواست می کند که تایید هویت دو عاملی ( 2FA ) بایننس را انجام دهند.

 

 وریفای بایننس

 

 

فهرست مطالب

تایید هویت دو عاملی ( 2FA ) در بایننس چیست؟ 

( two factor authentication ) که مختصر شده آن 2FA تایید هویت دو عاملی در بایننس می باشد. استفاده از این کد هنگام ورود به حساب کاربری باعث افزایش چندین برابری امنیت شما می شود. با فعالسازی کد دو مرحله ای بایننس ، امنیت حساب کاربری خود را دو برابر می کنید و یک لایه امنیت اضافی ایجاد می کنید. اگر تمایل به افزایش امنیت بایننس خود دارید می توانید این مقاله را مطالعه فرمایید.

 

در بایننس به منظور افزایش امنیت حساب کاربری خود، پنح راهکار وجود دارد که یکی از انها فعالسازی تایید هویت دو عاملی گوگل اتنتیکیتور است.

  • کلید امنیتی (YubiKey)
  • احراز هویت بایننس
  • Google Authenticator
  • تلفن همراه (پیامک)
  • ایمیل

 

نحوه فعال سازی Google Authenticator ( گوگل اتنتیکیتور ) در بایننس

تیم تلماتو در این مقاله به نحوه استفاده از پیامک و احراز هویت بایننس اشاره کرده است، اگر مشتاق احراز هویت به وسیله گوگل  ( Google Authenticator ) راحت ترین و بی خطرترین راه برای احراز هویت بایننس و پیگیر تایید هویت دو عاملی ( 2FA ) در بایننس هستید مقاله را تا آخر مطالعه فرمایید.

در اوایل انجام وریفای بایننس ، پیامک برای کاربران ایرانی قابل استفاده بود. بعد از تحریم، متاسفانه کاربران کشورهای تحریم شده از جمله ایران با راه اندازی گزینه پیامکی حساب کاربری خود را در معرض خطر قرار می دهند هرچند که پیش کد ایران در لیست کدهای کشورهای مجاز به فعالیت در بایننس وجود ندارد. پس این گزینه برای کاربران ایرانی به درد نخور است. 

 

نکته مهم قبل از فعالسازی گوگل اتنتیکیتور در بایننس

  • بعد از تنظیم این گزینه یک پشتیبان اختصاصی به شما داده می شود که با این روش یک  OTP ( One Time Password ) رمز یکبار مصرف به شما تعلق می گیرد که با استفاده از آن شما در فواصل زمانی مختلف که وارد حساب کاربری خود می شوید علاوه بر وارد کردن رمز ثابت حساب کاربری خود برای امنیت بیشتر هر دفعه از گوگل اتنتیکیتور کد جدیدی دریافت می کنید.
  • یادداشت کردن کلید نهایی را فراموش نکنید، در صورتی که گوگل اتنتیکیتور از روی تلفن همراه شما پاک شده باشد یا به هر دلیل دیگری نمی توانید به کد یکبار مصرفی که توسط گوگل اتنتیکیتور تولید می شود دسترسی داشته باشید می توانید با استفاده از کلید نهایی که موقع فعالسازی کد تایید دو مرحله ای در بایننس به شما نمایش داده شده بود حساب کاربری گوگل اتنتیکیتور خود را بازیابی کنید.
  • در مواردی چون برداشت یا ایجاد api شما علاوه بر رمزی که به ایمیلتان ارسال می شود باید کد دریافتی از Google authentication را نیز وارد کنید.
  • با فعالسازی کد تایید دو مرحله ای در بایننس شما احتمال به خطر افتادن اکانت آماده بایننس را به حداقل می رسانید. 

 

 💡 مطالعه بیشتر 

ساخت مدارک برای وریفای بایننس

 

نحوه فعالسازی Google authentication در سایت Binance

ابتدا روی قسمت 1 که در عکس مشخص شده کلیک می کنید تا داشبورد برای شما باز شود. روی گزینه security کلیک نموده و روی Google Authenticator کلیک می کنید تا فعالسازی کد تایید دو مرحله ای در بایننس را شروع کنید.

 

فعالسازی تایید هویت دو عاملی در بایننس | Binance 2FA

 

گام اول وارد مراحل بعدی فعالسازی گوگل اتنتیکیتور در بایننس می شوید. برای شروع باید بر حسب نوع سیستم عامل تلفن همراهتان اپلیکیشن Google authenticator را نصب نمایید و پس از نصب به مرحله بعدی بروید.

 

نحوه فعال سازی گوگل انتیکتور در بایننس

 

در این مرحله کد اتصال حساب بایننس با QR Code به شما نمایش داده می شود. بعد از نصب برنامه گوگل انتنیکیتور و از طریق آن می توانید QR کد موجود روی صفحه بایننس را اسکن نمایید تا به ادامه مرحله در تلفن همراه خود هدایت شوید. اگر تلفن همراه شما قابلیت اسکن را نداشت با باز کردن Google authenticator می توانید اسکن را انجام بدهید یا در اپلیکیشن Google authenticator کد را به صورت دستی وارد نمایید و به مرحله بعد بروید.

 

💡 قیمت وریفای بایننس

تایید هویت دو عاملی در بایننس | Binance 2FA

 

در گام دوم: برای اسکن کردن روی گزینه اول کلیک می نمایید تا دوربین گوشی شما برای اسکن باز شود. بعد از اسکن حساب بایننس شما به اپلیکیشن Google authenticator متصل می شود. اگر از طریق کد می خواهید Google authenticator را به بایننس متصل کنید روی گزینه Enter a setup key کلیک نمایید تا وارد صفحه جدید شوید. در کادر اول یک نام به دلخواه وارد کنید و در کادر دوم کد بایننس را وارد نموده و سپس Add را بزنید.

تایید هویت دو عاملی در بایننس

 

بعد از این مراحل اپلیکیشن برای شما کد یکبار مصرف تولید خواهد کرد. بعد از برقراری اتصال در مرحله دوم روی گزینه Next کلیک می کنید.

 

💡 اکانت وریفای شده بایننس

در گام سوم:  یک کلید نهایی به شما نمایش داده می شود حتما این کد را یادداشت نمایید تا در صورت گم شدن تلفن همراهتان و یا دسترسی نداشتن به تلفن همراه بتوانید با این کد حساب Google authenticator را بازگردانی نمایید. بعد از یادداشت کردن کد روی گزینه Next کلیک نمایید.

 

نحوه فعالسازی گوگل انتیکتور در بایننس

 

در این قسمت یک روی گزینه Get code کلیک می کنید تا یک ایمیل حاوی کد برایتان ارسال شود. کد ارسال شده به ایمیلتان را وارد کادر مربوط به ایمیل وارد می نمایید.

در کادر دوم کدی که Google Authenticator برای شما نمایش می دهد را می نویسید. و روی Submit کلیک می نمایید.

 

فعالسازی کد دو مرحله ای در بایننس

 

فعالسازی کد تایید هویت دو عاملی ( 2FA ) بایننس با Google authenticator با موفقیت به پایان رسید. از این پس علاوه بر وارد کردن رمز اصلی رمز تولید شده گوگل اتنتیکیتور را نیز وارد می نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل هنگام فعال سازی کد دو مرحله ای بایننس با مشکل مواجه شدید از طریق کامنت سوالات خود را بپرسید تا تیم پشتیبانی تلماتو پاسخگوی شما عزیزان باشد.

 


 

💡 وریفای پای نتورک

💡 وریفای بایننس با مدارک ترکیه

  • ۰۱/۰۷/۱۲
  • ali moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی