https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

https://telmato.ir/product/proof-of-address/

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند. سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

  • ۰
  • ۰

بایننس Binance  تیم بزرگی از اشخاص ماهر در زمینه ارز دیجیتال می باشد که در بیش از 40 کشور دفاتر زیادی را شامل می شود و یکی از امن ترین صرافی ها در حال حاضر می باشد که به دلیل تحریم بودن ایران، حساب های کاربران ایرانی را مسدود کرده است، افراد داخل کشور نیاز مبرمی به خرید مدارک مورد نیاز برای احراز هویت و وریفای بایننس ( kyc ) دارند تا از دست مشکلات متعددی که با آن روبرو می شوند خلاصی یابند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه تهیه مدارک کشور های مختلف با نام و مشخصات خودتان آشنا کنیم. با ادامه مطلب همراه ما باشد.

 

 وریفای بایننس

 

فهرست مطالب

چرایی انتخاب بایننس و خرید مدارک احراز هویت و وریفای آن ؟

امکانات و مزیت های چشم گیری که این پلتفرم نسبت به سایر پلتفرم ها دارد در زیر آورده شده است.

  • پشتیبانی از بیشتر آلت کوین ها ( رمز ارزهای معرفی شده بعد از بیت کوین )
  • گردش مالی زیادی دارد.
  • اکثر تریدرهای سرشناس در این صرافی ترید انجام می دهند.
  • در معاملات کارمزد کمی را دریافت می کند.
  • نسخه های بایننس شامل تلفن همراه برای اندروید و ios، نسخه وب و کامپیوتر شخصی می باشد.
  • در عرضه اولیه های معتبر و متفاوتی شرکت دارد.
  • سرمایه گذاری معتبری می توان انجام داد.
  • هزینه وریفای بایننس کمی دارد.

با توجه به نکات بالا برای شما روشن می شود که این صرافی ارزش و کارایی خیلی بیشتری نسبت به صرافی های دیگر دارد. بنابراین اکثر تریدر ها به خرید مدارک وریفای بایننس صرافی متمایل می شوند. اما تحریم ایران توسط این صرافی کار را برای تریدر های ایرانی سخت کرده است و گزینه وریفای و احراز هویت بایننس باعث ایجاد مشکلات فراونی برای ایرانی ها شده است.

وریفای و احراز هویت Binance چیست؟ برای این که شما وارد سایت صرافی بایننس شوید باید احراز هویت با چهره شما انجام شود. این مدارک باید معتبر باشند تا از فیلتر بایننس قادر به عبور باشد. به دلیل تحیرم ایران توسط بایننس شما قادر به استفاده از مدارک ایرانی نیستید و به ناچار باید از مدارک کشور های دیگر با نام و عکس خودتان استفاده کنید.

مدارک کدام کشور برای وریفای Binance بهتر است؟ برای کسب اطلاعات در این زمینه بهتر است مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله تمامی کشور هایی که بایننس اجازه فعالیت در صرافی خود را می دهد، آورده شده است. 

 

💡 بهترین کشور برای احراز هویت بایننس

 

آیا این مدارک با مشخصات ما درست می شوند؟ تمامی مدارک مورد نیزا برای وریفای یاننس از قبیل پاسپورت و یا آیدی کارت با نام و مشخصات و عکس شما درست می شوند، به دلیل اینکه بایننس Binance عکس سلفی از شما میخواد پس ناچار هستید مدارکی تهیه کنید که مطابق با عکس و مشخصات شما باشد. شایان ذکر است که این مدارک به صورت چاپ شده و فیزیک برای شما ارسال می شود و به مدت 6 ماه دارای ضمانت می باشد.

 

برای ثبت سفارش چه کاری باید انجام دهیم؟ بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا بخش خرید مدارک وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس وارد شوید و با انتخاب کشور و پرداخت هزینه، تمامی مدارک آن کشور با نام و عکس شما طراحی و چاپ شده و برای شما ارسال می گردد.

 

 وریفای بایننس

 

مدارک مورد نیاز برای KYC بایننس

اگر قصد خرید مدارک وریفای و احراز هویت بایننس Binance  را  دارید این بخش را با دقت مطالعه کنید. بایننس برای تایید هویت شما یکی از سه مدارک زیر را می خواهد و نیازی نیست که شما هر سه آنها را سفارش بدید و هزینه اضافی بر جای بگذارید. با در دست داشتن یکی از این سه مدارک زیر احراز هویت و وریفای اولیه شما صورت می گیرد.

  • کارت هویتی  ( ID Card )
  • گواهینامه رانندگی ( Diving License )
  • پاسپورت

موارد نامبرده شده مدارک احراز هویت بایننس می باشند که به فعالیت شما در بایننس اعتبار می دهد، گاهی اوقات که حساب کاربری بایننس شما مسدود می شود، با مدارک احراز هویت می توانید حساب کاربری خود را از مسدودی نجات دهید. اگر دارای پاسپورت کشوری مانند ترکیه هستید می توانید از طریق پاسپورت اقدام کنید. اما اگر پاسپوت کشورها دیگر را ندارید برای دور زدن احراز هویت بایننس می توانید از تیم تلماتو کمک بگیرید. این تیم تمامی مدارک کشور مورد نظر شما را با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی تهییه کرده و برای شما ارسال می کنند.

برای این منظور نام و نام خانوادگی به انگلیسی (دقیقا مطابق با مدل نوشته ای که در موقع ثبت نام نوشته اید) تاریخ تولد به میلادی و عکس 3*4 با زمینه سفید (بدون تغییر چهره، بدون ویرایش عکس، بدون کلاه و عینک و با نور مناسب) برای ما ارسال کنید و ID کارت را طی 24 ساعت از تلماتو تحویل بگیرید. مدارکی که برای وریفای برای شما آماده می شود فقط برای وریفای اکانت و دور زدن تحریم ها می باشد و به عنوان مدرک فیزیکی کارایی نخواهد داشت. اگر در هنگام احراز هویت بایننس با مشکل مواجه شدید راهنمایی لازم را انجام می دهیم.

 

خرید مدارک مورد نیاز برای وریفای و احراز هویت بایننس (kyc)

 

 

نکاتی که در کیفیت مدارک مورد نیاز برای بایننس رعایت می شوند

نگران کیفیت مدارکی که برای وریفای احراز هویت خریداری می کنید نباشید. تمامی الگوریتم ها و نوشته های روی مدارک مانند پاسپورت و کارت هویتی با کیفیت بالا تهیه و تنظیم می شوند تا از سمت بایننس قابل پذیرش باشد. حفظ کیفیت و خوانایی نوشته ها برای مدارک را با خیال راحت به کاردان های تلماتو بسپارید.

برای دریافت نمونه های تولید شده توسط این تیم کافیت با بخش پشتیبانی وبسیات در ارتباط باشد تا تصاویری از نمونه خای تولید شده برای شما ارسال گردد. شایان ذکر است که تا الا بالای 1000 مدارک کشور های مختلف برای بایننس توسط تیم تلماتو چاپ شده است.

 

💡 دور زدن احراز هویت بایننس

💡 ساخت مدارک برای وریفای بایننس

 

ارجحیت مدارک احراز هویت بایننس

با اجباری شدن وریفای احراز هویت از طرف بایننس Binance  نمیتوان بعنوان شخص ناشناس با ای پی کشورهای غیر تحریم از این صرافی استفاده کرد برای جلوگیری از مسدود شدن اکانت خود باید به این نکته توجه داشته باشید، هنگامی که وریفای انجام نداده اید همه کارها در بایننس از جمله: خرید، فروش، ترید، کنسل کردن سفارش و … با محدودیت روبرو است. بعد از وریفای بایننس با کمک تیم تلماتو این محدودیت ها برداشته شده و می توانید به فعالیت خود در این صرافی ادامه دهید. موارد 

  • حساب های کاربرانی که احراز هویت انجام نداده اند با کاهش سقف برداشت و محدودیت هایی در معامله مواجه می شود و روزانه فقط قادر به ترید 0.06 بیت کوین و 300 دلار خواهند بود.
  • اما بعد از احراز هویت اولیه محدودیت هایی که در مرحله دوم با آن مواجه می شوند روزانه می توانند 200 بیت کوین و 50 هزار دلار برداشت کنند.
  • در مرحله سوم که نهایی ترین مرحله وریفای احراز هویت بایننس است ترید در روز را به 200 هزار دلار افزایش بدهد، و مرحله سوم به معنی اتمام محدودیت های ترید نیست.

 

برای جلوگیری از این منظور راحت ترین راه برای خرید مدارک وریفای و احراز هویت بایننس Binance را انتخاب کنید. اگر برای احراز هویت بایننس با مشکلی مواجه شدید و از محدودیت کشورها اطلاعی نداشتید برای مثال کشور هایی که نباید ای پی آن ها استفاده شود و ریسک پذیری بالایی دارند شامل انگلیس، روسیه، چین، هند و هلند هستند (حتی کشورهایی که بعضی از مشتریان فکر می کنند مشکل ای پی ندارد نیز ممکن است دردسر ساز باشند با ای پی های متفاوت وارد سایت بایننس نشوید). سوالات خود را از ما بپرسید که بعد از احراز هویت حساب کاربری شما با مشکل مسدودی روبرو نشود.

 

 

خرید مدارک مورد نیاز برای وریفای و احراز هویت بایننس (kyc)

 

 

چرا برای خرید مدارک احراز هویت بایننس تلماتو به شما پیشنهاد می شود؟

به دلایل گفته شده و اتفاقاتی که تریدرها موقع خرید مدارک وریفای بایننس با آن مواجه می شوند همچنین رقابتی شدن کارها در سایت های متفاوت سودجویان به دنبال کسب مبالغ بیشتری از تریدر ها هستند. بعد از گرفتن مبالغ زیاد کیفیت کاری را که به تریدرها عرضه می کنند از کیفیت پایینی برخوردار می باشد پس برای اکانت وریفای شده بایننس احراز هویت بایننس و وریفای Binance مجبور به تحقیقات زیادی در این زمینه خواهید بود که ما کار را برای شما راحت می کنیم با خیال راحت مدارک مورد نیاز برای احراز هویت بایننس را به ما بسپارید تا در زمان مناسب و با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهیم.

نکته: کلیه خدمات احراز هویت سایت تلماتو دارای 6 ماه پشتیبانی رایگان می باشد

  • ۰۱/۰۷/۱۱
  • ali moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی